شماره‌ی خبر : ‌1835 | تعداد بازدید : 1049
دوشنبه 1 خرداد ماه 1396 ساعت 12:04

جدول رقابت‌های لیگ یک تغییری می‌کند؟!/مدیریت طنز گونه برای لیگ یک!!

همین موضوع نشان می‌دهد که جریانات مدیریتی فدارسیون فوتبال و سازمان لیگ در بازی های دسته‌ی اول چقدر ضعیف و قابل نقد است و همین سبب می‌شود که این بازی‌ها سرشار از اتفاقات عجیب و عریب شود.

جدول رقابت‌های لیگ یک تغییری می‌کند؟!/مدیریت طنز گونه برای لیگ یک!!

در حالی که رقابت‌های لیگ دسته اول کشور روز 11 اردیبهشت ماه به پایان رسیده بود اما عملا پرونده‌ی این رقابت‌ها با بازی نیمه تمام مانده‌ی نساجی و خونه به خونه باز بود.

شاید یکی از طنزهای لیگ یک پرماجرای امسال همین حکم تکرار بازی تیم‌های نساجی و خونه به خونه باشد که نشان می‌دهد لیگ یک این فصل هم با ماجراهایی که بیشتر جنبه‌ی طنز دارد در نهایت به پایان می‌رسد!!

در حالی که دو تیم نساجی و خونه به خونه عملا در فصلی که گذشت وجود خارجی ندارند و بازیکنان و مربیان دو تیم همگی به تعطیلات رفته‌اند و به دنبال سرنوشت خود در فصل بعد هستند، حالا باید با حکم کمیته‌ی انضباطی مجددا گرد هم بیایند و برابر هم بازی کنند!!

این در حالی است که فریاد همه‌ی تیم‌ها از جمله باشگاه مس در طول برگزاری بازی‌ها برای مشخص کردن حکم نهایی این بازی ثمری نداشت تا حالا به شکلی طنز گونه حکم تکرار این بازی آن‌هم در شرایطی که این تیم‌ها وجود خارجی ندارند اعلام شود!

همین موضوع نشان می‌دهد که جریانات مدیریتی فدارسیون فوتبال و سازمان لیگ در بازی های دسته‌ی اول چقدر ضعیف و قابل نقد است و همین سبب می‌شود که این بازی‌ها سرشار از اتفاقات عجیب و عریب شود.

بهرشکل بعید به نظر می‌رسد که دو تیم تمایلی برای انجام ادامه‌ی بازی برابر یکدیگر داشته باشند ولی حکم نهایی فدراسیون برای این بازی نیمه تمام به این شکل صادر شده است: "کمیته استیناف در خصوص تجدیدنظرخواهی تیم های خونه به خونه بابل و نساجی مازندران نسبت به آرای انضباطی ، پس از بررسی پرونده و استدلالات مندرج در آن، کمیته استیناف به استناد بند 2 ماده 41 آیین نامه انضباطی ضمن رد اعتراض باشگاههای نساجی مازندران و خونه به خونه بابل آرای صادرشده از سوی کمیته انضباطی مبنی بر تکرار مسابقه و محرومیت از حضور تماشاگران و پرداخت جریمه نقدی را عینا تایید کرد.

در همین خصوص کمیته مسابقات اعلام کرد:  کمیته استیناف  رای کمیته انضباطی مبنی بر تکرار مسابقه هفته بیست و هشتم لیگ دسته اول بین دو تیم خونه به خونه و  نساجی را تایید کرد و به این ترتیب ، دیدار دو تیم روز پنجشنبه 4 خرداد 96 راس ساعت 17 در ورزشگاه هفتم تیر بابل و بدون حضور تماشاگر برگزار می‌شود".

بار دیگر جای این نقد وجود دارد که چرا این حکم در جریان بازی‌های لیگ یک مصوب و اعلام نشد و چرا تا این حد مدیریت بازی‌های لیگ یک با موضوعاتی مثل این با شوخی و عجیب و غریب دنبال می‌شود و آیا مدیریت فوتبال کشور قصد این را دارد که فصل آینده کمی جدی‌تر با موضوعات لیگ یک برخورد کند؟!!

با این حال برای مثال اگر نساجی در این بازی به میدان برود و اتفاقا حریف خود را شکست دهد، جدول بازی‌ها دستخوش تغییر می‌شود و این تیم یک رده در جدول پس از پایان بازی‌ها صعود خواهد داشت!!


هوادار مس
0
3
سه‌شنبه 2 خرداد ماه 1396 ساعت 10:01
باسلام لطفا فکری به حال سرمربی کنید نقل و انتقالات داره انجام میشه بازیکنی خوبو دارن میبرن اخر فصل همین اش و همین کاسه
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز