شماره‌ی خبر : ‌1822 | تعداد بازدید : 1441
چهارشنبه 27 اردیبهشت ماه 1396 ساعت 10:43

مدیر عامل باشگاه مس: در حال بررسی گزینه‌های سرمربیگری هستیم

هنوز چیزی مشخص نیست و در حال بررسی هستیم تا گزینه مدنظر را انتخاب کنیم. فعلاً در حال مشورت با کمیته فنی هستیم و به زودی سرمربی تیم را مشخص خواهیم کرد.

مدیر عامل باشگاه مس: در حال بررسی گزینه‌های سرمربیگری هستیم

مدیر عامل باشگاه مس کرمان از بررسی گزینه‌های مختلف برای سرمربیگری تیم فوتبال مس در فصل آینده و انتخاب یکی از آن‌ها در روزهای آتی سخن گفت.

سیدامجد مسعودزاده در خصوص انتخاب سرمربی تیم مس کرمان اظهار داشت: هنوز چیزی مشخص نیست و در حال بررسی هستیم تا گزینه مدنظر را انتخاب کنیم. فعلاً در حال مشورت با کمیته فنی هستیم و به زودی سرمربی تیم را مشخص خواهیم کرد.

وی در مورد صحبت‌های ابراهیم‌زاده مبنی بر اینکه به احتمال فراوان با باشگاه مس قطع همکاری خواهد کرد،‌ گفت: هیچ چیز صد درصد نیست و ابراهیم‌زاده هم جزو گزینه‌های ما برای فصل آینده است. تسویه حسابی که ما با او انجام دادیم مربوط به فصل گذشته است و همانطور که گفتم ابراهیم‌زاده هنوز جزو گزینه‌های هدایت تیم ما است.

مدیرعامل باشگاه مس کرمان در ادامه با بیان اینکه هدف تیمش در فصل آینده صعود به لیگ برتر است، خاطرنشان کرد: گزینه‌های هدایت تیم مس همه فعلا ایرانی هستند و به امید خدا تا پایان هفته تکلیف نیمکت تیم را مشخص خواهیم کرد.


چهارشنبه 27 اردیبهشت ماه 1396 ساعت 15:32
طبق معمول سالهای گذشته اینقدر امروز فردا کنید اینقدر این اون کنید اینقدر وقت تلف کنید چهارتا مربی خوب هم هست از دست بدین تجربه نشان داده دوره مربیانی نظیر مظلومی قلعه نوعی مرفاوی و همچنین استاد ابراهیم زاده تمام شده باید کار به مربیان جوان با انگیزه واگذار کرد نظیر تارتارها نه مربی که اشباع شده و انگیزه ندارند
پنج‌شنبه 28 اردیبهشت ماه 1396 ساعت 07:38
بومی؟؟؟ معلومه با گزینه بومی هیچ وقت لیگ برتری نمیشید.
پنج‌شنبه 28 اردیبهشت ماه 1396 ساعت 09:59
ضمنتشکر از زحمات مدیرعامل محترم.خواهشمند است.هرچه سریع تر سرمربی تیم انتخاب.تا بهانه از اینکه دور شروع کردیم و غیره از سر مربی گرفته شود.
جمعه 29 اردیبهشت ماه 1396 ساعت 17:25
اقای مسعود زادہ مس باید اولا مربی کاربلد دوما بازیکنان خوبی داشتہ باشد تا صعود کند با مربی بومی سقوط میکنند دستہ دوم
شنبه 30 اردیبهشت ماه 1396 ساعت 13:45
درود بر اقای مسعودزاده دوست داشتنی که پس از سال های سال به باشگاه کلاس خاص و نفس تازه داد و ریشه های کهنه برخی افراد را خشکاند و مس نفس کشید. باید سریعتر مربی انتخاب بشه تا انشالله بازیکنان خوب عالی در کنار بازیکنان عالی خودمان یک تیم باغیرت را تشکیل بده و از بازی اول بریم برای لیگ برتر.
شنبه 30 اردیبهشت ماه 1396 ساعت 13:46
دوستان عزیز من به نظرم بعد نگارش شده. نمیشه که همه گزینه ها بومی باشه و اقای ابراهیم زاده هم جز گزینه ها باشه!!! پس قطعا بعد نوشتن دوستان. منظور از گزینه های کادرفنی است که همگی بومی هستند. سرمربی قطعا یکی از بهترین های ایران است. چون با خیلی ها مدیران باشگاه مذاکره کردند و انشالله سریعتر به نتیجه برسه.
یکشنبه 31 اردیبهشت ماه 1396 ساعت 08:41
سلام به نظر من هر مربی که بیاد تا بازکنان با کیفیتی نداشته باشه نمیتونه نتیجه بگیره . اقای ابراهیم زاده را به راحتی از دست ندید ایشان یک تجربه خوبی از مس کرمان بدست اورده . قطعا اگه ایشون بمونند وچند تا بازیکن خوب به تیم اضافه بشند دوره بعدی به لیگ برتر صعود خواهیم کرد. ابراهیم زاده مربی بزرگی هستند پیشرفت تیم هم خیلی خیلی قابل قبول بود. احساساتی نشیم و منطقی فکر کنیم با تغیر سرمربی مطمئن جواب نمی گیریم . به نظر شما کدام سرمربی می تواند جایگزین ایشان بشود. یه کم حرفه ای باشیم. باشگاه های بزرگ برای کارهای بزرگ برنامه ریزی دراز مدت دارند با یک فصل نتیجه نگرفتن برنامه ها را عوض نمی کنند.
یکشنبه 31 اردیبهشت ماه 1396 ساعت 23:01
آقای مسعودزاده من همیشه به خاطر مدیریت خوبتون تحسینتون کردم اما خواهش می کنم این یک کار اشتباه رو انجام ندین ابراهیم زاده باید بمونه و به قولش عمل کنه و پاسخگوی عملکردش باشه نمیشه که هر مربی بیاد یک فصل پول بگیره تجربه شخصی خودش رو بالا ببره و یک سال با ارزش از مردم کرمان و تیم مس رو بسوزونه بعدشم با خیال راحت بذاره بره...!! اگه قرار بود مس صعود نکنه یا آخر فصل همچین جایگاه نازلی به دست بیاره خب یک مربی جون و ارزون تری میذاشتین بالا سر تیم یا اصلا تیم رو میدادین به یک مربی بومی تا حداقل کمکی می شد به پیشرفت نیروهای بومی مون اینجوری درد و ناراحتی هوادارا هم کمتر بود.. ادمین و دوستان دیگه اگه یادشون باشه من پارسال اول فصل کامنت گذاشتم گفتم انقد به به و چه چه برای انتخاب آقای ابراهیم زاده راه انداختین مواظب بشین از هوا حلیم نیوفتین تو دیگ تا آخر فصل شاهد یک سریال تکراری نباشیم ک متاسفانه دوباره شاهدش شدیم.. به هر حال ما هوادارا دیگه تحمل ناکامی رو نداریم الان چند ساله پشت لیگ برتر داریم درجا میزنیم مربی عوض کردن ریسکه که تجربه نشون داده تو مس جواب برعکس داده.. پس خواهش میکنم آقای ابراهیم زاده رو حفظ کنید تا به قولش عمل کنه اون تیمو بسته تجربه لیگ یک رو به دست آورده بهتره بمونه
هوادار مس
0
1
سه‌شنبه 2 خرداد ماه 1396 ساعت 10:06
لطفا این دست و اون دست نکنید مربی رو انتخاب کنید نقل و انتقالات داره انجام میشه بازیکنای خوب رو دارن میبرن اخر فصل دیگه هی ناله نکنید
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز