شماره‌ی خبر : ‌180 | تعداد بازدید : 1568
چهارشنبه 13 آبان ماه 1394 ساعت 11:10

مسی‌ها مصمم‌تر برای رسیدن به صدر/بفرمائید بهشت!

همانطور که پیش‌بینی می‌شد تیم‌های مدعی صعود از هفته‌ی پانزدهم به بعد خود را از سایرین کاملا جدا خواهند کرد و حالا تقریبا مستطیل صعود در بین تیم‌های مدعی شکل گرفته است و چهار تیم سپاسی،پیکان، خونه به خونه ومس کرمان چهار ضلع این مستطیل را تشکیل می‌دهند

مسی‌ها مصمم‌تر برای رسیدن به صدر/بفرمائید بهشت!

شیرینی پیروزی مس بر خیبر خرم‌اباد در بازی‌های این هفته‌ی لیگ یک، زمانی برای کرمانی‌ها دو چندان شد که تیم‌های صدرنشین لیگ یعنی پیکان و سپاسی در بازی‌های این هفته‌ی خود به تساوی رسیدند و این یعن فرصت نزدیک‌تر شدن مس به صدر جدول.

هرچند اگر تیم خونه به خونه نیز در بازی‌ این هفته‌ی خود امتیاز از دست می‌داد و مس به رده‌ی سوم می‌رسید، برکات این سه امتیاز به کامل‌ترین حد خود برای مس می‌رسید، اما مس به آنچه که از بازی های این هفته می‌خواست رسید.

کرمانی‌ها حالا می‌دانند که بدون توجه به نتایج سایر بازی‌ها فقط باید کار خود را انجام دهند و آن کسب سه امتیاز‌هایی است که در بازی‌های آتی برای مس چشمک می‌زند.

همانطور که پیش‌بینی می‌شد تیم‌های مدعی صعود از هفته‌ی پانزدهم به بعد خود را از سایرین کاملا جدا خواهند کرد و حالا تقریبا مستطیل صعود در بین تیم‌های مدعی شکل گرفته است و چهار تیم سپاسی، پیکان، خونه به خونه و مس کرمان چهار ضلع این مستطیل را تشکیل می‌دهند.

هواداران مس در مرحله‌ی اول بسیار خوشحال هستند که تیم آن‌ها هدف اولیه را برآورده کرده است و از همین هفته‌های حساس، خود را به خوبی در بین تیم‌های مدعی جا انداخته است اما رفته رفته زمان برآورده کردن هدف دوم برای کرمانی‌ها فرا خواهد رسید و آن تثبیت جایگاه در صدر جدول و کسب امتیازهای لازم برای فاصله گرفتن از تیم‌های مدعی است.

البته احتمال دارد که چهار ضلعی مدعیان صعود در هفته‌های آتی با اضافه شدن تیم‌های ماشین‌سازی و نفت آبادان در هفته‌های آتی به شش ضلعی تغییر وضعیت دهد... شش ضلعی که سه ضلع آن در نهایت با صعود به لیگ برتر، وارد بهشت می‌شوند و مسی‌های کرمان ثابت کرده‌اند با اعمال و نتایج خود، شایستگی ورود به بهشت را در پایان بازی های این فصل دارند...

البته با وجود گذشت 13 بازی هنوز در ابتدای کار لیگ 38 بازی این فصل هستیم و هنوز مس کرمان کارهای زیادی برای انجام دارد و نه باید از نتایج گذشته‌ی خود احساس غرور کند و نه احساس خستگی بلکه باید بداند با وجود هریک از این گناهان در تیم خود، اتفاق تلخ بازی با گل‌گهر کمین نتایج خوب این تیم را می‌کشد...

البته مسی‌های شهر کرمان کاملا مصمم و با انرژی برای ادامه‌ی بازی‌های لیگ یک لحظه شماری می‌کنند تا شایستگی‌های خود را برای ورود از دروازه‌های بهشت هرچه بیشتر نشان دهند...آن‌ها می‌خواهند فرشتگان نارجی‌پوش کرمان باشند که با بال‌های خود یک استان را به پرواز دربیاورند...پس بفرمائید بهشت!


پنج‌شنبه 14 آبان ماه 1394 ساعت 02:32
انشاالله بر یم به سمت لیگ برتر
شنبه 16 آبان ماه 1394 ساعت 09:35
بازی با خیبر خیلی امیدوار کننده بود امیدوارم روند حرکتی تیم مس بهتر هم بشه هفته دیگه هم یه برد خوب در برابر فولاد یزد میخوایم
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز