شماره‌ی خبر : ‌1746 | تعداد بازدید : 1146
سه‌شنبه 29 فروردین ماه 1396 ساعت 11:36

سرمربی تیم مس ب: نگاه ما به صعود مستقیم است

ما هفته‌ی آینده در کرمان میزبان تیم بختیاری هستیم و اگر موفق شویم این تیم را در کرمان شکست دهیم به احتمال زیاد به صدر جدول می‌رویم و از آن پس در بازی‌های باقی مانده به فکر فاصله گرفتن از رقیبانمان هستیم تا به طور مستقیم به لیگ دو صعود کنیم.

سرمربی تیم مس ب: نگاه ما به صعود مستقیم است

سرمربی تیم فوتبال مس ب از انگیزه‌های بالا و تلاش همه جانبه‌‌ی این تیم برای صعود مستقیم به رقابت‌های لیگ دسته دوم کشور می‌گوید.

احمد نخعی و شاگردانش که روز گذشته موفق شدند دست به کار بزرگی بزنند و تیم صدرنشین شهرداری بم را در زمین خود شکست دهند تا به یک قدمی صدر جدول برسند در رابطه با این بازی می‌گوید: سطح این مسابقه بسیار بالا بود و هر دو تیم هرچه در توان داشتند رو کرده بودند. ما برروی کارهای دفاعی و تهاجمی خودمان کاملا برنامه‌ریزی کرده بودیم و با ذهنیت کامل راهی این مسابقه شدیم.

نخعی افزود: در نیمه‌ی اول این خط دفاع ما بود که خیلی خوب از پس شرح وظایفش برآمد و در نیمه‌ی دوم ما برنامه‌های هجومی خود را خیلی خوب به اجرا گذاشتیم و در نهایت باید خسته نباشید و خدا قوت به بازیکنان تیمم بگویم که ثابت کردند مرد بازی‌های بزرگ هستند.

وی در رابطه با شرایط و حواشی این بازی گفت: حتی خود مردم بم هم از این گرمای شدید زودرس تعجب کرده بودند و حتی آبپاشی ماشین‌های آتش‌نشانی نیز نتوانست در خنک‌تر شدن هوا تاثیر داشته باشد اما بچه‌های ما آنقدر برای این برد یک‌دل شده بودند که حتی اگر به جای گرما شهاب سنگ هم از آسمان می‌بارید بازهم برای بردن در زمین جان می‌دادند.

سرمربی مس ب به حضور پرتعداد تماشاگران در این بازی اشاره کرد وگفت: انتظار این استقبال زیاد ازبازی حساس این هفته را داشتیم. خوشبختانه برخلاف صحبت‌هایی که می‌شد جو بازی در شرایط نرمالی بود و مشکل خاصی در جریان بازی پیش نیامد و فقط بعد از گل ما بود که عده‌ی معدودی به طرف ما سنگ پرت کردند ولی در کل جو بازی بسیار خوب برگزار شد.

احمد نخعی به وضعیت جدول گروه تیم خود در رقابت‌های لیگ سه اشاره می‌کند و می‌گوید: سه تیم بم، بختیاری و ما وضعیت فوق‌العاده حساسی برای صعود پیدا کرده‌اند. در فاصله‌ی چهار هفته به پایان بازی‌ها هر سه تیم شانس صدرنشینی وصعود مستقیم دارند.

وی ادامه داد: ما هفته‌ی آینده در کرمان میزبان تیم بختیاری هستیم و اگر موفق شویم این تیم را در کرمان شکست دهیم به احتمال زیاد به صدر جدول می‌رویم و از آن پس در بازی‌های باقی مانده به فکر فاصله گرفتن از رقیبانمان هستیم تا به طور مستقیم به لیگ دو صعود کنیم.

این مربی از حمایت‌هایی که از این تیم می‌شود تشکر کرد و گفت: حالا تیم ما بیش از هر زمانی به توجه و حمایت به خصوص هواداران باشگاه مس نیاز دارد و در بازی حساس بعد با حمایت تماشاگران‌مان انشاالله سه امتیاز مهم را کسب می‌کنیم تا اتفاق بزرگی را در این فصل به همراه مس ب رقم بزنیم.


سه‌شنبه 29 فروردین ماه 1396 ساعت 14:27
احمدآقا درود بر شما و تیم خوبتون ایشالا با حضور پرشور هوادارا بازی در برابر بختیاری رو هم میبرید
سه‌شنبه 29 فروردین ماه 1396 ساعت 14:27
احمدآقا درود بر شما و تیم خوبتون ایشالا با حضور پرشور هوادارا بازی در برابر بختیاری رو هم میبرید
چهارشنبه 30 فروردین ماه 1396 ساعت 09:54
ای ول به بچه ها و کادرفنی باغیرت مس نوین.خدایی تفاوت معلومه دیگه.چرا بقیه تیم ها باشگاه نتایج عالی گرفتن جز تیم بزرگسال؟؟!!! کادرفنی ضعیف و عدم مدیریت و نظم قطعا این کار رو کرده
:: پاسخ خوانندگان به این نظر ::
1) مسعود  1396/01/30 ساعت 11:49
عدم مدیریت کادرفنی و درون تیمی لطفا اضافه کنین
چهارشنبه 30 فروردین ماه 1396 ساعت 09:54
ایشالله صعود به لیگ دو که خدایی حق تیم احمد اقا است
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز