شماره‌ی خبر : ‌1714 | تعداد بازدید : 1131
جمعه 18 فروردین ماه 1396 ساعت 13:16

تصویر دو صحنه بحث برانگیز داوری در بازی سپیدرود و مس

اصلانی که کاملا تحت تاثیر جو مسابقه و تماشاگران قرار گرفته بود اکثرسوت‌های خود را در میانه زمین به سود میزبان زد تا تیم مس زیر فشار حریف قرار بگیرد در صورتی که اگر داور باتجربه‌تری این بازی را قضاوت می‌کرد می‌توانست شرایط بازی را به صورت عادلانه‌تری

تصویر دو صحنه بحث برانگیز داوری در بازی سپیدرود و مس

قضاوت شاهو اصلانی داور ناشناخته‌ی بازی تیم‌های سپیدرود و مس نقش اول را در تعیین نتیجه‌ی این بازی را ایفا کرد و تصمیمات او در نتیجه‌ی بازی کاملا موثر بود.

اصلانی ناشناخته به غیر از تصمیمات بحث برانگیز بزرگ خود در صحنه‌ای که منجر به پنالتی سپیدرود شد و همچنین عدم اعلام پنالتی مس با خطایی که برروی احمد زنده‌روح انجام شد، تا توانست در میانه‌ی زمین با سوت‌های خود جریان بازی را به سود تیم میزبان تغییر داد.

اصلانی که کاملا تحت تاثیر جو مسابقه و تماشاگران قرار گرفته بود اکثرسوت‌های خود را در میانه زمین به سود میزبان زد تا تیم مس زیر فشار حریف قرار بگیرد در صورتی که اگر داور باتجربه‌تری این بازی را قضاوت می‌کرد می‌توانست شرایط بازی را به صورت عادلانه‌تری پیش ببرد.

جدا از این صحنه‌های بیشمار که در میانه‌ی زمین اتفاق افتاد اما در دو صحنه قضاوت داور کاملا در جریان و نتیجه‌ی بازی اثر گذار بود.

پیش از اینکه صحنه خطا پنالتی در محوطه‌ی جریمه‌ی تیم مس اتفاق بی‌افتد، علی فرهنگ در میانه‌ی میدان توپ را کاملا به درستی از حسین کعبی می‌گیرد و همانطور که در تصویر این صحنه مشخص است فرهنگ جلوتر از کعبی به توپ رسیده است و این توپ را می‌ربیاد اما داور بازی در ادامه‌ی سوت‌های جهت دار خود به سود میزبان این صحنه را خطای بازیکن مس گرفت و همین توپ در محوطه‌ی مس تبدیل به پنالتی شد.

در صحنه‌ای دیگر در حدود دقیقه‌ی 75 بازی احمد زنده‌روح با خطای واضح بازیکن میزبان در محوطه‌ی جریمه سرنگون شد اما داور به جای اعلام پنالتی به بازیکن مس کارت زرد داد. در تصویر این صحنه نیز مشخص است که بازیکن سپیدرود با تکل خود پای چپ زنده‌روح را در محوطه زده است و این تکل بی احتیاطانه‌ی او یک پنالتی مسلم برای مس بوده است که داور آن را به راحتی اعلام نکرده است و این موضوع در تصویر آن نیز کاملا مشخص است.

بهرشکل همانطور که از پیش از بازی هشدار داده شد متاسفانه گماردن یک داور بی‌تجربه در این مسابقه بزرگ سبب شد که نتیجه‌ی این بازی سرنوشت‌ساز از روی عدالت در زمین بازی رقم نخورد.


شنبه 19 فروردین ماه 1396 ساعت 08:04
قضاوت داور واقعا بد بود و تحت تاثیر جو ورزشگاه حداقل تا دقیقه 75 عمده برخوردها رو به نفع سپیدرود میگرفت , مشکل هم در اینه که ما نفوذ لازم در کمیته داوران رو نداریم متاسفانه
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز