شماره‌ی خبر : ‌1697 | تعداد بازدید : 1457
چهارشنبه 9 فروردین ماه 1396 ساعت 09:56

مس بدون محروم و مصدوم برابر آلومینیوم اراک/ تماشای بازی رایگان و همراه با پخش مستقیم است

تماشای این بازی برای هواداران مس کرمان رایگان خواهد بود و همچنین این بازی از شبکه‌ی استانی کرمان به طور زنده روی آنتن خواهد رفت.

مس بدون محروم و مصدوم برابر آلومینیوم اراک/ تماشای بازی رایگان و همراه با پخش مستقیم است

تیم فوتبال مس کرمان عصر روز پنجشنبه دهم فروردین ماه و از ساعت 16 در ورزشگاه باهنر کرمان، بازی‌های خود را در سال 1396 استارت خواهد زد.

شاگردان منصور ابراهیم‌زاده در هفته‌ی بیست و نهم رقابت‌های لیگ دسته اول کشور و در دیداری حساس به مصاف آلومینیوم اراک خواهند رفت.

در این بازی که به قضاوت علیرضا حیدرپناه برگزار خواهد شد، مسی‌های شهر کرمان به دنبال کسب هر سه امتیاز این بازی خانگی هستند تا از کورس تیم‌های بالای جدول عقب نمانند و امتیازهای از دست رفته در بازی با فولاد یزد را نیز در این دیدار جبران کنند.

تیم مس همینک با 45 امتیاز در رده‌ی پنجم جدول رده‌بندی قرار دارد و در صورت پیروزی در این بازی و عدم برد تیم ملوان می‌تواند یک رده در جدول صعود داشته باشد.

از سوی دیگر تیم آلومینیوم اراک که از تیم‌های میانه‌ی جدولی محسوب می‌شود و نه ترس چندانی از سقوط دارد و نه دغدغه‌ای برای رسیدن به رتبه‌های صعود، همینک با 40 امتیاز در رده‌ی دهم جدول رده‌بندی قرار دارد.

این تیم در 7 بازی قبل خود، پنج پیروزی،یک تساوی ویک شکست را در کارنامه‌ی خود ثبت کرده بود و در هفته‌ی قبل بازی‌ها بعد از 6 بازی دوری از شکست، برابر نفت مسجد سلیمان در زمین خود تن به شکست داد.

بازی رفت دو تیم در اراک به تساوی بدون گل رسید اما در این بازی قطعا تیم مس به دنبال کسب هر سه امتیاز خانگی است و برای رقم زدن این اتفاق در طول 90 دقیقه با حوصله و هوشیاری تمام بازی خواهد کرد.

قطعا در این راه هواداران تیم مس ومردم کرمان تیم شهر خود را در این بازی بسیار حساس همراهی خواهند کرد و تا دقیقه‌ی 90 با تشویق در این بازی خانگی، راه کسب این سه امتیاز حیاتی را برای تیم خود هموار می‌کنند.

مس برای این بازی نه بازیکن محرومی دارد و نه نفری را به دلیل مصدومیت غایب می‌بیند و با تمام توان خود می‌تواند برابر میهمانش صف آرایی کند.

این تیم در طول روزهای اخیر تمرینات بسیار خوب و با نشاطی را برگزار کرده است و آخرین جلسه‌ی تمرینی خود را هم ظهر روز چهارشنبه در استادیوم باهنر کرمان برگزار کرد تا پس از آن اردوی خود را برای بازی حساس این هفته‌اش در کرمان آغاز کند.

تماشای این بازی برای هواداران مس کرمان رایگان خواهد بود و همچنین این بازی از شبکه‌ی استانی کرمان به طور زنده روی آنتن خواهد رفت.

همچنین اتفاقات این بازی به طور لحظه به لحظه برروی کانال تلگرامی رسمی باشگاه مس به آدرس telegram.me/mesfc نیز قرار خواهد گرفت و نتیجه‌ی این بازی نیز برروی قسمت پخش زنده سایت باشگاه نیز قرار خواهد گرفت.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز