شماره‌ی خبر : ‌1666 | تعداد بازدید : 985
دوشنبه 23 اسفند ماه 1395 ساعت 09:58

سرمربی مس کرمان: تیم ما با توجه به جایگاهش و هوادارنش حق دارد به صعود فکر کند

شما دیدید هفته قبل تیم فولاد یزد در رشت حتی می توانست برنده بازی باشد و نمی توان پیش بینی از بازی ها داشت و همه تلاش می کنیم. البته همانطور که شما گفتید با توجه به جایگاه تیم مس و هوادارانی که تیم دارد حق دارد که به صعود فکر کند.

سرمربی مس کرمان: تیم ما با توجه به جایگاهش و هوادارنش حق دارد به صعود فکر کند

منصور ابراهیم زاده سرمربی تیم مس کرمان معتقد است که تیم مس کرمان با توجه به جایگاه و هواداری که دارد حق دارد به صعود فکر کند.

منصور ابراهیم زاده سرمربی تیم مس کرمان در مورد دیدار حساس این تیم که فردا در خانه فولاد یزد برگزار خواهد شد و همچنین شانس صعود تیم ریشه دار مس کرمان گفت: اگر شما یک بررسی کلی روی لیگ یک داشته باشید می بینید که چند تیم بالای جدول هستند و چند تیم در پایین جدول برای نیفتادن تلاش می کنند. یک سری تیم ها نیز وسط جدول هستند که چون استرسی ندارند بازی کردن با آنها سخت است. ضمن اینکه بازی های تیم های بالای جدول و پایین جدول با هم نیز شرایط سختی رقم می زند. حالا تمام این ها با هم بازی می کنند و بالایی ها برای صعود می جنگند و پایینی ها برای نیفتادن.

وی در ادامه گفت: شما دیدید هفته قبل تیم فولاد یزد در رشت حتی می توانست برنده بازی باشد و نمی توان پیش بینی از بازی ها داشت و همه تلاش می کنیم. البته همانطور که شما گفتید با توجه به جایگاه تیم مس و هوادارانی که تیم دارد حق دارد که به صعود فکر کند.

ابراهیم زاده در مورد مجموعه شهدای مس که قرار است سال آینده مورد بهره برداری قرار بگیرد عنوان کرد: شهدای مس مجموعه بزرگی است که از سالیان قبل روی آن کار می شد. ما در حال حاضر در زمین های تمرین این مجموعه کار می کنیم و همه در تلاش هستند تا زودتر آماده شود و مورد استفاده قرار گیرد.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز