شماره‌ی خبر : ‌1647 | تعداد بازدید : 1566
دوشنبه 16 اسفند ماه 1395 ساعت 10:59

ابراهیم‌زاده: گزینه صعود به لیگ برتریم

امسال بازی‌های سختی را در لیگ یک شاهد بودیم و با توجه به برنامه‌ریزی تیم‌ها و هدفمندی‌شان مدعیان بسیاری برای صعود به لیگ‌برتر حضور دارند اما مطمئنا مس یکی از مدعیان لیگ‌برتری شدن خواهد بود.

ابراهیم‌زاده: گزینه صعود به لیگ برتریم

سرمربی تیم فوتبال کرمان می‌گوید قطعا مس یکی از گزینه‌های صعود به لیگ‌برتر خواهد بود

به گزارش سایت ورزش سه تقسیم امتیاز در بازی مس کرمان و پارس جم روی تمام حرف و حدیث‌ها خط بطلان کشید اگرچه این بار طبق کارشناسی برنامه لیگ یک این مس بود که از داوری متضرر شد که منصور ابراهیم‌زاده سرمربی کرمانی‌ها با اعلام این مطلب که این برنامه را ندیده و به طور دقیق نمی‌تواند در این خصوص صحبت کند می‌گوید: متاسفانه به دلیل تمرینات مس کرمان نتوانستم برنامه لیگ یک را تماشا کنم اما شنیدم که چند موقعیت به نفع ما گرفته نشده است. اگرچه در کنفرانس مطبوعاتی گفته بودم؛ حریف چنین صحبتی انجام داده که امیدوارم مشکلی در بازی رقم نخورد که خب خدا را شکر بازی هم مشکلی نداشت.

سرمربی مس درباره رویارویی‌شان با خیبر خرم‌آباد گفت: اگر بررسی کرده باشید خیبر 3 بازی گذشته‌اش را مقابل نساجی، ایرانجوان و نفت‌مسجدسلیمان پیروز میدان بوده و در کل تیم خوبی دارند و بازی آسانی مقابل آنها نخواهیم داشت.

او درباره اینکه این دیدار در کرمان برگزار می‌شود و شرایط به سود آنها خاطرنشان کرد: این روزها بازی خانگی و خارج از خانه وجود ندارد همه بازی‌های لیگ یک دشوار است؛گرچه شاید هم به قولی تاثیرگذار باشد اما ما به قصد پیروزی با آنها مصاف می‌دهیم تا مسیر خوبمان را در ادامه طی کنیم.

وی درباره شرایط تیم مس کرمان در این دیدار می‌گوید: ما مقابل خیبر زنده‌روح، وحید اسماعیل‌بیگی دو بازیکن تاثیرگذارمان را نداریم. البته سایر بازیکنان تیم در آمادگی کامل قرار دارند و مهیای حضور در این مسابقه هستند.

ابراهیم‌زاده در خصوص دیدارهای لیگ یک و اینکه مس را می‌توان جز مدعیان صعود دانست گفت: امسال بازی‌های سختی را در لیگ یک شاهد بودیم و با توجه به برنامه‌ریزی تیم‌ها و هدفمندی‌شان مدعیان بسیاری برای صعود به لیگ‌برتر حضور دارند اما مطمئنا مس یکی از مدعیان لیگ‌برتری شدن خواهد بود.

او درباره اینکه به نسبت سایر مربیان کمتر اعتراض به قضاوت داوران می‌کند می‌گوید: اعتراض نمی کنیم به این دلیل که خیلی وقت‌ها نمی شود کاری کرد و اعتراض بی‌اثر است.


دوشنبه 16 اسفند ماه 1395 ساعت 15:50
درود بر منصور خان و کادر فنی شایستشون حضور انسان بادانش و با شخصیتی مقل ایشون برروی نیمکت تیم مس غنیمتیست ایشالا همه یکدل و همراه در کنار تیم باشیم تا یه صعود رویایی
دوشنبه 16 اسفند ماه 1395 ساعت 15:50
درود بر منصور خان و کادر فنی شایستشون حضور انسان بادانش و با شخصیتی مقل ایشون برروی نیمکت تیم مس غنیمتیست ایشالا همه یکدل و همراه در کنار تیم باشیم تا یه صعود رویایی
سه‌شنبه 17 اسفند ماه 1395 ساعت 13:27
آقا منصور بهترین مربی ایرانی سال بعد برا سهمیه اسیا میجنگیم
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز