شماره‌ی خبر : ‌1628 | تعداد بازدید : 1469
سه‌شنبه 10 اسفند ماه 1395 ساعت 10:44

ابراهیم‌زاده: دیگر نباید بازی‌های داخل و خارج از خانه برای ما تفاوت داشته باشد

حساسیت جدول به گونه‌ایست که دیگر نباید بازی های داخل و خارج از خانه برای ما تفاوت داشته باشد و در هر بازی با انگیزه‌ی کسب امتیاز کامل به زمین می‌رویم.

ابراهیم‌زاده: دیگر نباید بازی‌های داخل و خارج از خانه برای ما تفاوت داشته باشد

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان پس از پایان بازی تیمش برابر پارس جنوبی گفت: حساسیت جدول به گونه‌ایست که دیگر نباید بازی های داخل و خارج از خانه برای ما تفاوت داشته باشد و در هر بازی با انگیزه‌ی کسب امتیاز کامل به زمین می‌رویم.

منصور ابراهیم‌زاده  در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: هرچند تمام تلاش ما اخذ سه امتیاز بازی برای سهولت در صعود به لیگ برتر بود اما تساوی امروز عادلانه بود.

وی اضافه کرد: به رغم بازی خوبی که توسط بازیکنانم در بازی امروز مقابل پارس جنوبی جم انجام شد از عملکرد مجموعه تیم راضی هستم هر چند که نتیجه به دست آمده در عین عدالت، راضی کننده نبود.

سرمربی مس کرمان تصریح کرد: کسب نتیجه مساوی در برابر تیمی که میزبان است و در کورس برای قرار گرفتن در سهمیه لیگ برتری است چندان کار آسانی نیست و از این بابت نیز کسب یک امتیاز بازی برای ما ارزشمند بوده است.

وی ادامه داد: البته تیم ما کاملا بر جریان بازی حاکم بود و این توان را داشتیم که هر سه امتیاز بازی برای ما رقم بخورد. وضعیت جدول به گونه‌ایست که دیگر بازی در خانه و خارج از خانه نباید برای ما تفاوتی داشته باشد و حالا که باشگاه مس کرمان امکانات لازم برای صعود به لیگ برتر را فراهم کرده است ما باید امتیازهای لازم را در بازی های پیش رو کسب کنیم و به هدف پیروزی در تمامی بازی‌ها به میدان برویم.

ابراهیم‌زاده درباره قضاوت دیدار امروز نیز گفت: انتخاب داور وسط از بین داوران لیگ برتر کار شایسته ای بود که با وجود فشردگی و حساسیت بازی‌ها می‌تواند در نتایج نیز موثر باشد اما به دلیل این که داورهای کنار با وی چندان هماهنگ نبودند در صحنه‌های زیادی شاهد این بودیم که اشتباهات فراوانی از طرف تیم داوری انجام شد. داور بازی در چند صحنه می‌توانست اخطار و اخراج را برای بازیکنان حریف در نظر بگیرد ولی این کار را نکرد. من شنیده‌ام که کادر فنی تیم جم اعلام کرده‌اند که از داوری بازیرفت خاطره‌ی بدی دارند و امیدوارند که این خاطره در بازی امروز برای آن‌ها تکرار نشده باشد!

سرمربی مس کرمان با اعلام این که شاکله اصلی تیم‌های دسته اول باید بر مبنای بومی‌گزینی بازیکنان باشد ، اظهار داشت: این شرایط در تیمی مانند مس کرمان با 75 درصد بازیکن بومی به خوبی دیده شده اما در تیمی مانند پارس جنوبی جم رعایت نشده که می‌تواند در آینده این تیم تاثیر منفی بگذارد ضمن این که استان بوشهر خود در زمینه پرورش بازیکن جایگاه خیلی خوبی در سطح کشور دارد.

ابراهیم‌زاده با تقدیر از تماشاگران تیم میزبان عنوان کرد: استان بوشهر نشان داده که دارای مردمانی با فرهنگ است که در میادین ورزشی با احترام به تیم‌های مهمان، فقط بازیکنان تیم خود را تشویق می‌کنند.


مس بزرگ ایران
1
1
سه‌شنبه 10 اسفند ماه 1395 ساعت 21:07
چرافقط تقدیر وتشکرات از مس راثبت میکنیدوازثبت انتقادات وپیشنهادات هراس دارید؟.باتساویهای پی درپی فقط درجدول عقب نشینی می کنیم،وقتی به عادلانه بودن تساوی هانظردارید، صحبت دوستان درخصوص صعود به لیگ برترفقط درحد حرف است.اگرامیدی برای داشتن نماینده درلیگ برترداریم،فعلابایدبه گل گهرکرمان بیشتراهمیت بدهیم.عجبی چاپ کردید.
:: پاسخ خوانندگان به این نظر ::
1) مهرداد  1395/12/11 ساعت 20:54
والا نقد ما هوادار به ادمین سایت اینه فقط نقدها رو میذارن!!؟؟ ببخشید گل گهر میشه بفزمایید چه امکاناتی دارن؟ میشه بفرمایید چرا باید مس کرمان با ده هزار نفر تماشاچی در ورزشگاه را ول کنیم و به گل گهر سیرجان با حداکثر ٢هزار تماشاچی در ورزشگاه توجه کنیم؟؟!! ببخشید دوست گرامی شما طرفدار سیرجان هستید بفرمایید در سایت گل گهر اینجا فقط عاشقان مس کرمان هستند. لطفا مدیر محترم چاپ کنید به خدا هرچی تعریف میکنیم نمیزنید شما. فقط همین بازی اخر یادمان نرود پارس جنوبی به گفته خبرورزشی حداقل با سه گل میباست ببریم و پنالتی هم گرفته نشده و گل گهر ٩٠دقیقه اسیر بادران بود و به زور دقیقه ٨٨ گل زد. اخر فصل جشن صعود ماله مس هست. و شما بهتره خودتان را به اصطلاح در هواداران نگذارید لطفا ادمین محترم رساله خبرنگاری به جا بیاورید ایشان جوابشان را دریافت کنند ممنونم
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز