شماره‌ی خبر : ‌1627 | تعداد بازدید : 1699
دوشنبه 9 اسفند ماه 1395 ساعت 18:04

پارس جم1-1مس کرمان/مس یک امتیاز از جم و دو امتیاز از پارس گرفت

تیم فوتبال مس کرمان در ادامه‌ی بازی‌های لیگ دسته اول این فصل خود، یک امتیاز خوب از یکی از دشوارترین بازی‌های خارج از خانه‌ی خود کسب کرد.

پارس جم1-1مس کرمان/مس یک امتیاز از جم و دو امتیاز از پارس گرفت

تیم فوتبال مس کرمان در ادامه‌ی بازی‌های لیگ دسته اول این فصل خود، یک امتیاز خوب از یکی از دشوارترین بازی‌های خارج از خانه‌ی خود کسب کرد.

در هفته‌ی بیست وششم رقابت‌های لیگ دسته اول کشور، تیم رده‌ی چهارمی مس کرمان میهمان تیم رده‌ی پنجمی پارس جم بود تا نزدیکی دو تیمدر جدول یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته را رقم بزند.

منصور ابراهیم‌زاده در این بازی تیم خود را با ترکیب آرمان شهداد نژاد، مجید ایوبی، علیرضا ابراهیمی، وحید اسماعیل‌بیگی، بهنام داداش‌وند، حسین تهامی، احمد زنده‌روح، کیانوش میرزایی، مهدی تیکدری، مجتبی محبوب‌مجاز و اسماعیل کیانی به زمین فرستاد.

بازی برای تیم مس کرمان رویایی آغاز شد و این تیم که بازی را هجومی آغاز کرده بود بعد از خلق یک موقعیت گل توسط تیکدری، در دقیقه‌ی دو بازی به گل اول بازی دست پیدا کرد.

برروی ارسال زیبای محبوب‌مجاز، در محوطه‌ی جریمه زنده‌روح صاحب موقعیت شد تا با ضربه‌ای زیبا و چکشی گل اول بازی را به ثمر برساند.

مسی‌ها حتی بعد از گل نیز به بازی هجومی خود ادامه دادند و داور بازی می‌توانست یک پنالتی را قبل از رسیدن به دقیقه‌ی 10 بازی برای مس اعلام کند که به خطا برروی میرزایی در محوطه‌ی جریمه‌ی پارس اعتقادی نداشت.

با گذشت 20 دقیقه از بازی اینتیم پارس بود که رفته رفته توپ و زمین را از آن خود کرد و فشار حملات خود را برروی دروازه‌ی مس افزایش داد.

دو دونوبت واکنش‌های زیبای شهدادنژاد دروازه‌ی مس را نجات داد و در دقیقه‌ی 35 بازی نیز تیر دروازه بود که ناجی دروازه‌ی مس شد تا بازی در نیمه‌ی اول با همان یک گل به سود مس خاتمه پیدا کند.

در نیمه‌ی دوم بازهم بازی با حملات تیم مس آغاز شد و شاگردان ابراهیم‌زاده این موقعیت را داشتند که به گل دوم خود هم دست پیدا کنند که از برتری خود استفاده نکردند.

میزبان که اصلا دوست نداشت این بازی خانگی را بازنده باشد تا اختلاف امتیاز خود را با تیم‌های بالای جدول به خصوص مس کرمان بیش از پیش ببیند، در ادامه‌ی بازی نبض بازی را در اختیار گرفت و فشار خود را برروی دورازه‌ی مس بیشتر کرد.

مقاومت بازیکنان مس که در زمین خودی و اطراف محوطه‌ی جریمه تجمع کرده بودند تا از گل خودی دفاع کنند سرانجام در دقیقه‌ی 63 درهم شکست و بابا محمدی با شوتی که از درون محوطه جریمه به سمت دروازه‌ی مس شلیک کرد موفق شد گل تساوی را برای تیم پارس به ثمر برساند.

بعد از این گل هرچند میزبان تلاش بیشتری برای رسیدن به دروازه‌ی مس داشت اما دو تیم بیشتر بازی را در میانه‌ی زمین کنترل کردند.

در این بازی احمد زنده‌روح و اسماعیل‌بیگی از مس کارت زرد گرفتند و فرهنگ به جای محبوب‌مجاز و قاسمی به جای میرزایی و یونسی به جای کیانی برای مس بازی کردند.

در نهایت دو تیم به تساوی یک بر یک رضایت دادند تا دو تیمی که خیلی سخت در لیگ یک این فصل شکست می‌خورند نیز برابر هم مساوی شوند.

مس علاوه بر یک امتیازی که از شهر جم گرفت اجازه نداد پارس به دو امتیاز خانگی این بازی برسد تا همچنان بالای این تیم در جدول قرار داشته باشد.

تیم مس با این یک امتیاز 42 امتیازی شد و همچنان در رده‌ی چهارم جدول رده‌بندی باقی ماند و تیم پارس نیز با همین تعداد امتیاز در رده‌ی پنجم باقی ماند.


دوشنبه 9 اسفند ماه 1395 ساعت 19:59
حیف شد که نبردیم کاش بچه ها بامدیریت بازی رو اداره میکردن وو سه امتیاز حیاتی رو میگرفتن
سه‌شنبه 10 اسفند ماه 1395 ساعت 01:57
دوستان من به شما قول کامل میدهم مس لیگ برترکه چه عرض کنم احتمال دارد به دسته دو باشگاه کشورصعودکند
:: پاسخ خوانندگان به این نظر ::
1) علیرضا  1395/12/11 ساعت 21:03
ادمین محترم این نظر را تایید کردین چرا نظر در مورد بازی زیبای مس عنوان شد تایید نکردین؟؟؟!!!!! همه جا نقدها تایید نمیشه و تعریف ها تایید میشه اینجا برعکسه.لطفا تایید بفرمایید خواهشا. این افراد قطعا هوادار مس نیستن،هوادار مس اون افرادی هستن عاشقانه به ورزشگاه میان و تا اهر تشویق میکنند.همه شهر در مورد مس و صعود صحبت میکنند.کاش شما به اصطلاح دلسوزان فقط سکوت میکردین. لطفا تایید بفرمایید
سه‌شنبه 10 اسفند ماه 1395 ساعت 07:51
دوباره عشق مساوی ها برگشتند قرار بود سه امتیاز این بازی کسب بشه تا جبران بازی مساوی ملوان شه امـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا....
:: پاسخ خوانندگان به این نظر ::
1) خسرو   1395/12/11 ساعت 20:59
دوست عزیز ببخشید بازی پارس جنوبی در زمین حریف ، این تیم فقط ١٠گل خورده و الان ١٥هفته است نباخته!!! دوستان اطلاعتشان بالا ببرن بعد درخواست برد داشته باشن. با همه اینها همه نوشتن که حق مس برد بوده
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز