شماره‌ی خبر : ‌1598 | تعداد بازدید : 1277
یکشنبه 1 اسفند ماه 1395 ساعت 10:08

زمین‌گیر کردن ملوانان در کویر تخصص مس!

اما نکته‌ی جالب در مصاف‌های رودروی دو تیم در کرمان عدم تساوی بازی‌های دو تیم از سال 85 تا امروز در ورزشگاه‌های کرمان بوده است و مسی‌های شهر کرمان به طور پیاپی تیم ملوان را در زمین خود زمین گیر کرده‌اند.

زمین‌گیر کردن ملوانان در کویر تخصص مس!

تیم فوتبال مس کرمان بازی بیست و پنجم خود در رقابت‌های لیگ دسته اول این فصل را برابر ملوان انزلی برگزار می‌کند تا این بازی به نوعی حساس‌ترین بازی هفته لقب بگیرد که تاثیر زیادی در معادلات بالای جدول خواهد گذاشت.

این بازی از ساعت 14 و 15 دقیقه در ورزشگاه باهنر کرمان و به قضاوت حسین زرگر برگزار خواهد شد که جواد مداح و حمزه علی سلیمی او را در امر قضاوت کمک خواهند کرد.

هواداران مس اصولا نسبت به سخت‌گیری‌هایی که همواره از سوی آقای زرگر در فضاوت‌هایش برای تیم مس انجام می‌شد خاطرات چندان خوبی ندارند ولی کاملا امیدوار هستند که این داور خوب کشورمان با قضاوتی عادلانه در بازی فردا شرایط خوبی را برای بازی دو تیم فراهم کند.

این بازی برای هواداران مس به صورت رایگان برگزار می‌شود و با وجود اینکه مسابقه در یک روز وسط هفته و ساعت نه چندان مناسب آغاز می‌شود ولی هواداران مس و مردم کرمان در این بازی بیش از پیش از تیم خود حمایت خواهند کرد.

این بازی به طور مستقیم نیز از شبکه‌ی استانی کرمان روی آنتن خواهد رفت و همچنین از کانال تلگرامی باشگاه به آدرس telegram.me/mesfc و همچنین سایت باشگاه مس نیز به صورت لحظه به لحظه گزارش خواهد شد.

تیم فوتبال مس که برای این بازی محروم و مصدومی نخواهد داشت آخرین جلسه‌ی تمرینی پیش از بازی را ظهر امروز در ورزشگاه باهنر کرمان برگزار کرد. گفته می‌شود احتمال بارش باران در زمان برگزاری بازی وجود دارد.

اما نکته‌ی جالب در مصاف‌های رودروی دو تیم در کرمان عدم تساوی بازی‌های دو تیم از سال 85 تا امروز در ورزشگاه‌های کرمان بوده است و مسی‌های شهر کرمان به طور پیاپی تیم ملوان را در زمین خود زمین گیر کرده‌اند.

مسی‌ها از سال 85 تا سال 90 به طور پیاپی ملوان را در بازی‌های لیگ برتر در کرمان شکست داده‌اند و البته عکس این اتفاق هم در انزلی رخ داده بود که خیلی‌ها تفاوت ارتفاع دو شهر از سطح دریا را در این موضوع دخیل می‌دانند.

مس در سال 85 با گل صار میرقربانی ملوان را درکرمان برد. در سال 86 بازهم با تک گل زالدرون ملوان را در کرمان شکست داد. در سال 87 این بار تک گل فراز فاطمی مس را برنده کرد. در سال 88 مس با نتیجه‌ی 4 بر 2 ملوان را در کرمان درهم کوبید که آشوبی، فخرالدینی، بابایی و بیگدلی گل‌های مس را به ثمر رساندند. در سال 89 بازهم مس با گل زالدرون برنده بازی شد و در سال 90 نیز تک گل حسن‌زاده بازهم ملوان را در کرمان ناکام گذاشت. اتفاقی که همه امیدوار به تکرار آن در بازی فردا نیز هستند.

با توجه به اینکه مس با 40 امتیاز در رده‌ی سوم جدول قرار دارد و ملوان با 42 امتیاز در رده‌ی دوم می‌باشد، پیروزی مس در این بازی سبب می‌شود که برای اولین بار در این فصل مس در رتبه‌ای قرار بگیرد که حکم به صعود این تیم به لیگ برتر می‌دهد... اتفاقی که می‌تواند روحیه‌ی مسی‌ها را برای رسیدن به جایگاه اول و دوم در پایان فصل دو چندان کند.


حامد خراسانی
1
1
یکشنبه 1 اسفند ماه 1395 ساعت 13:17
انشاالله با همت بچه های تیم و هواداری ما. فردا مس صدرنشین میشه. درود بر نارنجی پوشان و نارنجی دوستان
یکشنبه 1 اسفند ماه 1395 ساعت 21:11
مس حمایتت میکنیم حمایت فقط وفقط باید ببرد وبه صدرجدول آید
دوشنبه 2 اسفند ماه 1395 ساعت 08:27
ملوان یادت باشه صنعت مس سرورته امروز هم سرداران نارنجی پوش کویر ملوان رو در هم خواهند کوبید
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز