شماره‌ی خبر : ‌1559 | تعداد بازدید : 1851
سه‌شنبه 19 بهمن ماه 1395 ساعت 11:01

حاشیه‌های بازی مس و بادران/دلگرم مثل مسی‌ها در زمستان 95

بازی حساس تیم‌های مس کرمان و بادران با پیروزی کرمانی‌ها به پایان رسید تا بازهم ورزشگاه باهنر کرمان یکی از روزهای شاد خود را در بهمن ماه سرد 1395 تجربه کند.

حاشیه‌های بازی مس و بادران/دلگرم مثل  مسی‌ها در زمستان 95

بازی حساس تیم‌های مس کرمان و بادران با پیروزی کرمانی‌ها به پایان رسید تا بازهم ورزشگاه باهنر کرمان یکی از روزهای شاد خود را در بهمن ماه سرد 1395 تجربه کند.

در ابتدا تصور نمی‌شد که تیم تازه تاسیس تهرانی تا این حد هوادار در کرمان داشته باشد!! اما زمانی که تعداد این هواداران زیاد شد مشخص گردید که خیلی از آن‌ها کارپردازان شرکت بادران در کرمان بودند که به نوعی موظف شده بودند در این بازی به تشویق تیم خود بپردازند!

البته این هواداران کم چالش هم برای ماموران نیروی انتظامی کرمان درست نکردند و در حالی که آن‌ها حق استفاده از طبل در پشت نیمکت تیم‌ها را نداشتند به محض دور دیدن چشم نیروی انتظامی از طبل خود استفاده می‌کردند!

در مقابل هواداران مس کرمان که بیش از پیش در این بازی ورزشگاه باهنر را پر کرده بودند، با پرچم‌های نارنجی که در اختیار آن‌ها گذاشته شده بود حسابی و پروپیمان تیم خود را تشویق کردند.

باشگاه مس با تهییه یک بنر پیش از بازی فرا رسیدن دهه‌ی فجر را به همگان تبریک گفته بود.

تعداد زیادی از مسی‌های قدیمی در تیم بادران مشغول به فعالیت بودند از جمله منهاجی، مولایی، نوروزی، بهتاش میثاقیان، اسلامی که پیش و بعد از بازی با رفقای سابق خود در کرمان حسابی خوش و بش کردند.

تماشاگران مس کلا علاقه‌ای به بهتاش میثاقیان بازیکن سابق تیم خود نداشتند و در چند مرحله علیه او شعار دادند.

در اواخر نیمه‌ی اول داور بازی از دادن کارت زرد دوم به بازیکن بادران چشم پوشید تا این بازیکن اخراج نشود و این مسئله با اعتراض شدید تیم مس همراه شود.

در مقابل بادرانی‌ها به اخراج کریم اسلامی در دقیقه‌ی 75 به شدت معترض بودند و با اتمام مسابقه نیز حسابی او را دوره کردند و حتی تا اطاق داوران نیز اعتراض خود را ادامه دادند اما هر دو تیم در کنفرانس مطبوعاتی پایان بازی از داوری ابراز رضایت کردند.

علاوه بر گلی که مس در این بازی به ثمر رساند، از دست رفتن پنالتی تیم بادران نیز موجب انفجار دوباره‌ی شادی برروی سکوهای ورزشگاه کرمان شد تا روز شاد هواداران مس حسابی کامل شود.

در پایان بازی بازار داغ شادی‌های مختلف از ایسلندی گرفته تا سلفی در بین مسی‌ها برپا بود و بلندگوهای ورزشگاه نیز با پخش آهنگ‌های حماسی این شادی را چند برابر می‌کردند.

چمن ورزشگاه باهنر نیز همچنان مورد اعتراض تیم‌هاست و چه میزبان و چه میهمان از ناهمواری این چمن گلایه دارند.


سه‌شنبه 19 بهمن ماه 1395 ساعت 15:05
واقعا اون بی غیرتایی رو بگو که اومدن بادران رو تشویق کنن هرچند که آپاچیهای هوادار مس با تشویقای یکپارچه شون اجازه ندادن طرف مقابل نفس بکشه
چهارشنبه 20 بهمن ماه 1395 ساعت 20:52
مس بزرگ کرمان همینه همینهههههه
چهارشنبه 20 بهمن ماه 1395 ساعت 21:19
خیلی جالبه به خدا زشته به خاطر اینکه بازاریاب اونا هستن تیم حریف شهرشون رو تشویق میکردن.واقعا زشته برای پول اینکارا کردن. هوادارای مس هم واقعا با غیرت و بی نظیر تشویق کردن دمشون گرم
چهارشنبه 20 بهمن ماه 1395 ساعت 21:20
خدایا شکرتتتتتتتتتتت مس رفسنجان ببریم دیگه تمومه.رفسنجان جز اوت دستی هیچی ندارن .بازی خودمون رو بکنیم با اختلاف میبریمشوننننن
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز