شماره‌ی خبر : ‌1442 | تعداد بازدید : 1335
شنبه 11 دی ماه 1395 ساعت 10:16

تاکید سرمربی مس کرمان به اتخاذ تصمیمات جمعی در باشگاه مس

مجموعه باشگاه به این جمع‌بندی رسید که این بازیکن در این فهرست قرار بگیرد و این تصمیم خود باشگاه بود. در نیم فصل دوم هم تیم را تقویت می‌کنیم و تاکنون کیانوش میرزایی را از راه آهن گرفتیم و بازیکنان دیگری هم جذب می‌کنیم.

تاکید سرمربی مس کرمان به اتخاذ تصمیمات جمعی در باشگاه مس

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان در صحبت‌های اخیر خود با رسانه‌ها، پیرامون آخرین تحولات تیم فوتبال مس کرمان توضیحاتی ارایه کرد.

منصور ابراهیم‌زاده، در مورد شرایط مس کرمان در نیم فصل اول لیگ دسته یک گفت: نیم فصل اول هم سختی داشتیم و هم خوبی‌هایی برای ما داشت. مستحق داشتن یازده مساوی در نیم فصل اول نبودیم. باید سه یا چهار مساوی ما با برد به پایان می‌رسید و در آنصورت اکنون جایگاه مس کرمان در جدول در بالای جدول بود. از خوبی‌های نیم فصل اول هم استفاده از بازیکنان جوان بود و هارمونی که در تیم به وجود آمد. با این حال نتوانستیم خوب گل بزنیم و راحت هم گل می‌خوردیم. در نیم فصل دوم قطعا شرایط تیم بهتر خواهد شد.

وی در مورد فهرست آزاد تیم مس کرمان و قرار گرفتن کاپیتان تیم در این فهرست گفت: فهرست آزاد کادرفنی 4 نفر بود که 2 بازیکن خودشان درخواست جدایی داشتند و دو بازیکن هم در شرایطی قرار گرفتند که نتوانستیم همکاری خوبی داشته باشیم. در مورد فرزاد حسین‌خانی باید بگویم که مجموعه باشگاه به این جمع‌بندی رسید که این بازیکن در این فهرست قرار بگیرد و این تصمیم باشگاه بود. در نیم فصل دوم هم تیم را تقویت می‌کنیم و تاکنون کیانوش میرزایی را از راه آهن گرفتیم و بازیکنان دیگری هم جذب می‌کنیم.

سرمربی مس کرمان در مورد نیم فصل دوم و اینکه سپیدرود و ملوان خودشان را از جمع سایر تیم‌ها جدا کرده‌اند گفت: فاصله این دو تیم با سایر تیم‌ها خیلی زیاد نیست. سپیدرود فقط 4 امتیاز از تیم دوم که ملوان است بیشتر دارد و فاصله ما هم با تیم دوم جدول 7 امتیاز است. جدول لیگ یک بسیار فشرده است.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز