شماره‌ی خبر : ‌1439 | تعداد بازدید : 1678
پنج‌شنبه 9 دی ماه 1395 ساعت 13:49

توضیحات رئیس هیات مدیره باشگاه مس در رابطه تصمیمات باشگاه مس

بهرشکل تمامی اعضای مدیریتی باشگاه و کمیته فنی، اتفاقات و جریانات را به خوبی ارزیابی می‌نمایند و بر اساس همین ارزیابی بهترین تصمیمات را اتخاذ می‌کنند تا تیم‌های مختلف باشگاه در ادامه راه نتایج مطلوب را کسب نمایند.

توضیحات رئیس هیات مدیره باشگاه مس در رابطه تصمیمات باشگاه مس

رئیس هیات مدیره باشگاه صنعت مس کرمان با بیان اینکه مجموعه یک باشگاه به دنبال اتخاذ بهترین تصمیمات برای تیم‌های خود می‌باشد تاکید کرد که تمامی تصمیمات گرفته شده برای تیم فوتبال مس کرمان توسط اعضای هیات مدیره باشگاه و کمیته‌ی فنی و در داخل همین باشگاه اتخاذ شده است.

آقای حمید اخلاقی در رابطه با این موضوع گفت: بهرشکل تمامی اعضای مدیریتی باشگاه و کمیته فنی، اتفاقات و جریانات را به خوبی ارزیابی می‌نمایند و بر اساس همین ارزیابی بهترین تصمیمات را اتخاذ می‌کنند تا تیم‌های مختلف باشگاه در ادامه راه نتایج مطلوب را کسب نمایند.

وی افزود: در رابطه با نقل و انتقالات بین فصل لیگ یک نیز دقیقا بر همین مبنا تصمیمات انجام گرفت و پس از ارزیابی مسائل مختلف و با اجماع تمامی تصمیم‌گیرندگان در این باره، مقرر شد لیست بازیکنان آزاد تیم فوتبال مس اعلام شود که این موضوع در تمامی باشگاه‌ها رخ می‌دهد که بازیکنانی به دلایل مختلف با آن باشگاه ادامه‌ی همکاری نداشته باشند و این موضوع اتفاق عجیب و غریبی نیست چراکه بهرشکل این تصمیم هم به صلاح تیم اتخاذ شده است و هم به صلاح بازیکنان جدا شده.

ایشان با تاکید بر اینکه این تصمیم بنا به مسائل مختلف و طرح شده در کمیته فنی و هیات مدیره باشگاه اخذ شده است، هرگونه فشار از نهادهای دیگر برای این تصمیم را کاملا رد کرد وگفت: در این باره چند جلسه با حضور کلیه‌ی اعضای مدیریتی و کمیته فنی باشگاه برگزار شده است و با دلایل و منطق‌های طرح شده این لیست اعلام شده و هیچ مسئله خاص دیگری در آن وجود ندارد.


هوادار مس
7
1
پنج‌شنبه 9 دی ماه 1395 ساعت 14:09
لطفا اقای حسینخانی رو برکردونید فرها دسالاری را تو لیست ازاد بذارید
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز