شماره‌ی خبر : ‌1438 | تعداد بازدید : 3689
چهارشنبه 8 دی ماه 1395 ساعت 13:35

اعلام لیست بازیکنان آزاد تیم مس در نیم فصل دوم لیگ یک

بر اساس تصمیم باشگاه، کمیته‌ی فنی و هیات مدیره و با رضایت کامل طرفین، اسامی آقایان محمد رضا زینال‌خیری، سجاد اژدر، فرشید علیزاده، محسن دلیر و فرزاد حسین‌خانی در لیست بازیکنان آزاد قرار گرفت.

اعلام لیست بازیکنان آزاد تیم مس در نیم فصل دوم لیگ یک

باشگاه صنعت مس کرمان اسامی بازیکنان آزاد خود در نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ دسته اول کشور را اعلام کرد.

بر اساس تصمیم باشگاه، کمیته‌ی فنی و هیات مدیره و با رضایت کامل طرفین، اسامی آقایان محمد رضا زینال‌خیری، سجاد اژدر، فرشید علیزاده، محسن دلیر و فرزاد حسین‌خانی در لیست بازیکنان آزاد قرار گرفت.

باشگاه صنعت مس کرمان از تمامی نفراتی که در نیم فصل دوم از تیم مس جدا خواهند شد تقدیر و تشکرات صمیمانه خود را اعلام می‌کند و زحمات آن‌ها را در نیم فصل اول برای تیم فوتبال مس کرمان پاس می‌دارد.

تشکر باشگاه مس از بازیکنان جدا شده تیم

در فوتبال روز جهان نقل و انتقالات امری طبیعی و کاملا متداول است و بهرشکل تمامی تیم‌های فوتبال دنیا در مقطعی از فصل بنا به نیازهای فنی و غیر فنی خود تغییر و تحولاتی در پیکره‌ی خود خواهند داشت که هدف اصلی این تغییرات قطعا موفقیت تیم و ادامه بهتر راه آن بازیکنان است.

این موضوع در تیم فوتبال مس کرمان نیز امری طبیعی است و مشخص بود که تیم فوتبال مس نیز در نیم فصل این دوره از رقابت‌های لیگ دسته اول کشور، دست به تغییراتی در لیست بازیکنان خود خواهد زد.

همانطور که باشگاه مس کرمان با هماهنگی اعضای کادر فنی و کمیته‌ی فنی خود برای جذب نفرات مد نظرش برای بازی های دور برگشت در حال مذاکره است و به زودی اسامی بازیکنان جدیدی که به این تیم اضافه خواهند شد رسما اعلام می‌شود، بازیکنانی نیز در لیست آزاد تیم قرار خواهند گرفت تا در نیم فصل دوم بازی‌ها، با تیم‌هایی دیگر به فوتبال حرفه‌ای خود ادامه دهند.
بازیکنانی که اسامی آن‌ها به طور رسمی از سوی باشگاه مس کرمان اعلام شد و این بازیکنان با رضایت طرفین و در یک فضای کاملا دوستانه از مس جدا می‌شوند.

باشگاه مس کرمان نیز به عنوان یک باشگاه حرفه‌ای فوتبال کشور برای تمامی این نفرات از جمله آقای فرزاد حسین‌خانی که زحمات چندین ساله‌ی وی برای تیم فوتبال مس هرگز غیر قابل چشم پوشی نیست تشکرات ویژه خود را اعلام می دارد و برای تمامی این عزیزان در ادامه‌ی فوتبال حرفه‌ای خود آرزوی موفقیت و سلامت را دارا می‌باشد.


چهارشنبه 8 دی ماه 1395 ساعت 14:15
فرزاد,کارت ملی تیم چرا؟
چهارشنبه 8 دی ماه 1395 ساعت 14:45
دلمون تنگ میشه برات فرزاد باغیرت
چهارشنبه 8 دی ماه 1395 ساعت 17:11
زحمت کشیدن ولی فکر میکنم نظر هواداران هم با نظر کمیته فنی مطابقت دارد برای این لیست. امیدوارم لیست خرید هم مثل لیست فروش با در نظر گرفتن حق و لیاقت شایستگی انتخاب شوند که با شناختی از کادر فنی داریم همینگونه خواهد بود
هوادار مس
0
4
چهارشنبه 8 دی ماه 1395 ساعت 17:13
من شنیدم فرزاد برای مربیگری دیگه اقدام میکنه؛فکر کنم مطابق انتظار بود این لیست
چهارشنبه 8 دی ماه 1395 ساعت 17:14
با ارزوی موفقیت برای بازیکنان حسابی کولاک کرده مس،خیلی جوانگرایی کردین و حسابی به وعده هاتون جامه عمل پوشاندین،عالی و با ارزوی موفقیت در تیم فصل دوم
چهارشنبه 8 دی ماه 1395 ساعت 17:15
خیلی عجیبه فرزاد حسینخانی! خدا رو شکر بالاخره یکی به حرف دل هواداران گوش داد
پنج‌شنبه 9 دی ماه 1395 ساعت 01:17
خیلی خوب شد بازیکنان مسن، زیاد به درد لیگ یک که لیگی فیزیکی و فرسایشی هست نمی خورند گرچه نمی توان نقش تجربه رو هم نادیده گرفت اما تو لیگ یک فقط نیروی جوانی و حس جاه طلبی و انگیزه هست که حرف اول رو میزنه... البته جا داشت بازیکنای دیگری هم به این لیست اضافه میشد که تو خط دفاعی معمولا از مهاجمان حریف کم میاره و سرعت لازمو نداره،،، حالا اگه دفاع وسط بود باز یه چیزی ولی چون دفاع چپه اون کارایی لازم رو برای نفوذ از کنار و شرکت در حملات نداره.. به هر حال این اقدام رو به فال نیک میگیریم و امیدواریم مدیران مس تو نقل و انتقالات نیم فصل موفق عمل کنند و بازیکن های خوبی رو جایگزین این افراد کنن. امیدوارم از تجربه آقای حسین خانی هم در تیم های پایه استفاده شه تا هم کمکی در پرورش بازیکنان بومی بشود و هم خودش کم کم تجربه مربیگری پیدا کنه
پنج‌شنبه 9 دی ماه 1395 ساعت 02:21
نه حسین خانی نباید بره باشگاه باید نگهش داره ومحسن دلیرهم همین طور بازیکنان خیلی خوبی اند نه نزارید بروند
جمعه 10 دی ماه 1395 ساعت 09:38
فکر نمیکنم حتی یک نفر از هواداران مس نه افراد وابسته این بازیکنان،اعتراضی در خصوص این لیست بکنن. انشالله این بازیکنان در جایی دیگر موفق باشند
جمعه 10 دی ماه 1395 ساعت 09:41
در فوتبال خیلی طبیعیه،شما بازیکنان بزرگ ریال مادرید رو ببینید رایول گنزالس یا بازیکن بارسا،ژاوی در لیست فروش قرار میگیرند پس از سال ها بازی در این تیم،کسی که سنش بالا رفته و می خراد باز هم بازی کنه باید به باشگاه های کوچک تر بره. این چند سال شاید همه کرمانی ها این جمله را شنیدند که هنوز هم فرزاد حسینخانی بازی می کنه؟!
جمعه 17 دی ماه 1395 ساعت 18:31
باسلام باشگاه مس زودتر میبایست بازیکنان سن بالارو از تیم اخراج میکرد .بازیکن جوان باتجربه بگیرد.اینها زمان جوانی چکار کردن که دیگه الان با این سن میتوانن انجام بدن فقط پول هدر دادن بود ..
سه‌شنبه 24 مرداد ماه 1396 ساعت 22:20
هواداران مس بیاید در ورزشگاه و مس را تشویق کنید
سه‌شنبه 24 مرداد ماه 1396 ساعت 22:24
هواداران مس بیاین درورزشگاه و مس را تشویق کنید
پنج‌شنبه 26 اردیبهشت ماه 1398 ساعت 03:53
جالبه تاریخ این لیست برای سه سال قبل بوده و خبر دادن دیگه آقای حسین خانی نیست ولی با گذشت سه سال کماکان هنوز جناب آقای فرزاد حسین خانی دارند بازی می کنند البته من منکر زحماتی که برای مس کشیدند نیستم اما خیلی وقت قبل باید خداحافظی می کردن
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز