شماره‌ی خبر : ‌1429 | تعداد بازدید : 1435
دوشنبه 6 دی ماه 1395 ساعت 11:02

سرمربی بسکتبال مس: باید جزو چهار تیم بالای جدول باقی بمانیم

از آنجا که در دور پلی‌آف بازی‌ها، سطح بازی تیم چهارم و پنجم بسیار متفاوت است، ما باید تمام تلاش خود را انجام دهیم که این رتبه را حفظ نمائیم تا در دور حذفی بازی ساده‌تری را برگزار کنیم.

سرمربی بسکتبال مس: باید جزو چهار تیم بالای جدول باقی بمانیم

سرمربی تیم بسکتبال مس کرمان از عملکرد بازیکنان خود در پایان دور رفت رقابت‌های لیگ دسته اول بسکتبال کشور ابراز رضایت کرد و تاکید نمود که در پایان بازی‌های دور برگشت نیز باید تیم بسکتبال مس در جمع چهار تیم بالای جدول باقی بماند.

حسین مهدوی در رابطه با دور رفت بازی‌ها گفت: با توجه به شرایطی که تیم ما با آن وارد مسابقات شد، کسب عنوان چهارمی گروه رتبه‌ی خوبی بود و ما از عملکرد بازیکنان خود در این دور راضی هستیم اما باید در دور برگشت که بازی‌ها به مراتب سخت‌تر می‌شود، عملکرد بهتری داشته باشیم تا حضور خود را در جمع چهار تیم برتر گروه حفظ کنیم.

مهدوی افزود: از آنجا که در دور پلی‌آف بازی‌ها، سطح بازی تیم چهارم و پنجم بسیار متفاوت است، ما باید تمام تلاش خود را انجام دهیم که این رتبه را حفظ نمائیم تا در دور حذفی بازی ساده‌تری را برگزار کنیم.

سرمربی بسکتبال مس ارزیابی کلی خود از دور رفت گروه را اینگونه بیان کرد: گروه جنوب، بازی‌های به مراتب سخت‌تری نسبت به گروه شمال دارد چراکه چهار تیم خوزستانی در گروه ما وجود دارند که از بازیکنان سوپرلیگی تیم‌های اول خود بهره می‌برند واین تعادل رقابت‌ها را برهم زده است. ضمن اینکه از نظر بعد مسافت ما نزدیکی بیشتری با تیم‌های گروه شمال داشتیم ولی مشخص نیست به چه دلیل همواره ما را در گروه جنوب قرار می‌دهند که این موضوع کار را برای تیم مس بسیار دشوار می‌کند.

وی در رابطه با تقویت تیم خود نیز گفت: ما چند بازیکن بسیار خوب را برای جذب به تیم در نیم فصل دوم در نظر داریم که البته منتظر اجازه و برنامه‌ی باشگاه برای جذب آن‌ها هستیم و اگر با اضافه شدن آن‌ها موافقت شود، قطعا تیم قوی‌تری در دور برگشت خواهیم داشت.

مهدوی در رابطه با دور برگشت بازی‌ها نیز گفت: متاسفانه فدراسیون فرصت ریکاوری و استراحت را به تیم‌ها نداده است و بلافاصله برای جمعه‌ی آینده برنامه‌ی بازی گذاشته است که این اجازه نمی‌دهد بازیکنان مصدوم ما در نیم فصل اول به بازی‌های آتی تیم ما برسند.

سرمربی تیم بسکتبال مس هدف اصلی این تیم را صعود به لیگ برتر دانست ولی تاکید نمود: ما برای انجام این کار بزرگ به حمایت همه جانبه در همه‌ی عرصه‌ها نیاز داریم و در صورتی که حمایت کافی از ما شود این توانایی را داریم که با این تیم به لیگ برتر صعود کنیم.


سه‌شنبه 7 دی ماه 1395 ساعت 00:26
انشالله نیم فصل دوم هم بهترین نتیجه کسب کنیم،مهم موفقیت مس کرمان است
سه‌شنبه 7 دی ماه 1395 ساعت 00:27
خدایی عالی بودن این فصل بچه ها .واقعا امسال شور و جوانی خاصی در مس هست
سه‌شنبه 7 دی ماه 1395 ساعت 00:27
پیش به سوی لیگ برتر
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز