شماره‌ی خبر : ‌1412 | تعداد بازدید : 1496
چهارشنبه 1 دی ماه 1395 ساعت 09:29

اما و اگر مس ب برای صعود در هفته‌ آخر

از همین روست که بازی مس ب و جهاد نصر حساسیت فوق‌العاده‌ای دارد و در صورتی که دو تیم از باخت و یا تساوی تیم بندرعباسی نیز آگاه شوند، بازی آن‌ها یک فینال تمام عیار محسوب می‌شود که نتیجه‌ی مساوی در آن حکم به حذف هر دو تیم می‌دهد و پیروزی هر یک منجر صعود

اما و اگر مس ب برای صعود در هفته‌ آخر

تیم فوتبال مس ب در بازی‌های روزگذشته لیگ دسته سه کشور استراحت داشت اما نتایج این هفته تاثیر مستقیم در وضعیت این تیم می‌گذاشت.

متاسفانه با پیروزی تمامی رقیبان مس ب در این گروه، آن‌ها جایگاه دومی خود را هم از دست دادند و با تیم صدرنشین گروه نیز فاصله‌‌ای دست نیافتنی پیدا کردند.

با این وضعیت، صعود تیم مس ب از گروه خود به دور بعد بازی‌های لیگ دسته سه کشور با اما و اگر و دشوار‌ی‌های زیادی روبرو شد.

همینک تیم مس ب با 23 امتیاز در رده‌ی سوم قرار دارد و تیم شهرداری بم با 27 امتیاز در صدر جدول صعود خود را قطعی کرده است و تیم ستارگان بندرعباس نیز با 24 امتیاز در رده‌ی دوم قرار دارد. ضمن اینکه تیم جهاد نصر سیرجان نیز با 22 امتیاز در رده‌ی چهارم قرار دارد.

با این حساب سه تیم ستارگان بندرعباس، مس ب و جهاد نصر سیرجان سه تیمی هستند که در هفته‌ی پایانی برای کسب عنوان دومی و صعود از این گروه، بازی‌های خود را برگزار می‌کنند.

در هفته‌ی پایانی این رقابت‌ها تیم ستارگان بندرعباس که به نوعی سرنوشت صعود را در دست خودش دارد، در اصفهان به مصاف تیم صفاهان می‌رود. در صورت پیروزی تیم بندرعباسی در این بازی، صعود این تیم به عنوان تیم دوم قطعی خواهد شد.

اما در صورت شکست و یا تساوی این تیم در اصفهان، در این صورت بازی دیگر این هفته یعنی مصاف فوق‌العاده حساس مس ب و جهاد نصر سیرجان در کرمان، تکلیف تیم صعود کننده را روشن خواهد کرد...

تیم‌های مس ب و جهاد نصر روز سه‌شنبه هفتم دی ماه از ساعت 14 در ورزشگاه سلیمی‌کیا به مصاف هم خواهند رفت تا با توجه به نتیجه‌ی بازی ستارگان، شانس خود را برای صعود امتحان کنند.

درصورتی که تیم بندرعباسی در اصفهان به پیروزی نرسد، تیم مس ب برای صعود نیاز حیاتی به سه امتیاز بازی خود دارد.

فقط پیروزی تیم مس ب در این بازی ضامن صعودش خواهد بود چراکه در صورتی که تیم ستارگان ببازد اما تیم مس ب نیز در کرمان برنده نباشد و مساوی کند با این تیم هم امتیاز می‌شود و به واسطه‌ی تفاضل گل کمتر نمی‌تواند در جایگاه دوم قرار بگیرد.

از همین روست که مسی های ب برای صعود علاوه بر از دست دادن امتیاز ستارگان در بندر، فقط پیروزی در بازی با جهاد نصر را می‌خواهند.

از سوی دیگر تیم سیرجانی نیز کاملا شانس صعود دارد و در صورتی که تیم بندرعباسی ببازد، تیم جهاد نصر نیز می‌تواند با پیروزی در کرمان و برابر مس ب، 25 امتیازی شود و در رده‌ی دوم جدول قرار بگیرد.

از همین روست که بازی مس ب و جهاد نصر حساسیت فوق‌العاده‌ای دارد و در صورتی که دو تیم از باخت و یا تساوی تیم بندرعباسی نیز آگاه شوند، بازی آن‌ها یک فینال تمام عیار محسوب می‌شود که نتیجه‌ی مساوی در آن حکم به حذف هر دو تیم می‌دهد و پیروزی هر یک از آن‌ها نیز منجر به صعود آن‌ها خواهد شد...

در صورتی نیز که تیم بندرعباسی برابر تیم صفاهان که انگیزه‌ای نیز برای این بازی ندارد به پیروزی برسد، بازی دو تیم کرمانی و سیرجانی نیز جنبه‌ی تشریفاتی پیدا می‌کند.

همه امیدوارند که تیم صفاهان که اتفاقا در خانه‌ی خود نتایج بسیار خوبی گرفته است، در برابر تیم بندرعباسی نیز با نهایت انصاف بازی کند تا جذابیت‌های یک فوتبال پاک در هفته‌ی پایانی این گروه لیگ سه کاملا آشکار شود.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز