شماره‌ی خبر : ‌1334 | تعداد بازدید : 883
شنبه 6 آذر ماه 1395 ساعت 09:51

حاشیه‌های بازی خونه به خونه و مس/برف بابل کرمانی‌ها را در جاده برگشت زمین‌گیر کرد

درحالی که قرار بود بازیکنان مس بلافاصله بعد از بازی راهی تهران شوند تا از آنجا با پرواز به کرمان بیایند، به دلیل کولاک شدید در جاده‌های شمال زمین گیر شدند و بامداد روز بعد به تهران رسیدند تا از پرواز نیز جا بمانند. بازیکنان مس در تهران مستقر شدند.

حاشیه‌های بازی خونه به خونه و مس/برف بابل کرمانی‌ها را در جاده برگشت زمین‌گیر کرد

بازی تیم‌های خونه به خونه بابل و مس کرمان به دلیل بارش سنگین برف در شمال در شرایط خاصی برگزار شد.

با تدابیری که در شهر بابل اندیشه شده بود، و روکشی که شب قبل از بازی برروی چمن ورزشگاه هفت تیر کشیده شده بود، با وجود بارش برف سنگین، امکان برگزاری بازی برای دو تیم خونه به خونه و مس فراهم شد اما با این حال زمین مملو از گل و آب بود.

به دلیل محرومیت تماشاگران بابلی آن‌ها از ورود به ورزشگاه در این بازی محروم بودند اما با این حال برخی از هواداران متعصب این تیم با وجود محرومیت و بارش برف، برروی پشت‌بام‌های اطراف ورزشگاه این بازی را از نزدیک مشاهده کردند.

پخش بازی از دو شبکه‌ی مازندران و ورزش سبب شد که کرمانی‌ها نیز این بازی حساس را به طور زنده مشاهده کنند و در جریان جزئیات آن قرار بگیرند.

سعید صادقی بازیکن فصل قبل مس در این بازی رودروی تیم سابق خود قرار گرفت و پیش از بازی با هم بازی‌های فصل قبل خود به خوش‌وبش پرداخت.

بازیکنان مس که با دو دست لباس بازی به این مسابقه رفته بودند، در بین دو نیمه لباس‌های خود را عوض کردند تا راحت‌تر به کار خود ادامه دهند.

بازی خوب فرزاد حسین‌خانی در این مسابقه و جنگندگی او سبب شد که در چند نوبت گزارشگر بازی به تمجید از کاپیتان تیم فوتبال مس بپردازد.

ولی میرزایی مربی تیم مس در این بازی در لب خط دائما با بازیکنان تیم خود صحبت می‌کرد که این مسئله چندان به مذاق داور بازی خوش نمی‌آمد.

فرهاد سالاری در این بازی برای مس در نیمه‌ی دوم به میدان آمد تا شماره‌ی دو مس بعد از دو سال به طور رسمی مجددا پیراهن تیم خود را بر تن کند.

درحالی که قرار بود بازیکنان مس بلافاصله بعد از بازی راهی تهران شوند تا از آنجا با پرواز به کرمان بیایند، به دلیل کولاک شدید در جاده‌های شمال زمین گیر شدند و بامداد روز بعد به تهران رسیدند تا از پرواز نیز جا بمانند. بازیکنان مس در تهران مستقر شدند تا با پرواز روز بعد به کرمان بیایند.


شنبه 6 آذر ماه 1395 ساعت 11:43
به نظرم برای بازیهایی که بعد فاصله زیاد و شرایط جوی خاص داره به فکر پرواز چارتر بود
شنبه 6 آذر ماه 1395 ساعت 19:41
در این شرایط واقعا غیرت مس قابل تحسین بود ولی نباید ضعف هامون رو مثل مهاجم نادیده بگیریم،اگه اقای ابراهیم زاده تیم رو با دو مهاجم بفرسته زمین اونوقت قطعا همه رو میبریم
شنبه 6 آذر ماه 1395 ساعت 19:43
بی انصافی نکنین علاوه بر فرزاد همه عالی بودن ،حسین تهامی علی ابراهیمی و همه جز محسن دلیر ،تورو خدا فکری بکنین برای این تیم ،اصلا ببازه تیم ولی یه مهاجم درست داشته باشیم
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز