شماره‌ی خبر : ‌1292 | تعداد بازدید : 1391
شنبه 22 آبان ماه 1395 ساعت 10:50

احمد نخعی: برای صعود از لیگ سه باید توانی فوق‌العاده داشته باشیم

تیم با تمام وجود تمرین و بازیها را انجام میدهند و برایشان احترام قائلم چه تیم صعود کند و چه خدای ناکرده این امر محقق نشود. برای صعود از لیگ سه که بسیار سخت و دشوار است باید توانی فوق‌العاده داشته باشیم و من این توان را در تیم خود می‌بینم.

احمد نخعی: برای صعود از لیگ سه باید توانی فوق‌العاده داشته باشیم

احمد نخعی بازیکن خوش اخلاق باغیرت و خوش تکنیک سال های نه چندان دور فوتبال مس کرمان که خیلی ها با او همچنان خاطرات زنده می کنند.

اکنون وی یکی از مربیان شناخته شده فوتبال کرمان است و اتفاقا در مسئولیت هایی هم که بوده بسیار موفق عمل کرده است.

سرمربی موفق و خوش اخلاق مس نوین زمانی که از سوی مسئولین باشگاه برای این تیم انتخاب شد و البته برخی با این انتخاب مخالفت کردند اما او خیلی زود نشان داد چه توانایی بالایی دارد و خوب بلد است جواب اعتماد مدیران باشگاه را بدهد.

تیم او روان و زیبا بازی می کند و اکنون یکی از امید های اول صعود از گروه خود است. پس از سه برد پیاپی و در آستانه بازی حساس با صدرنشین فعلی لیگ با این مربی جوان و کاربلد تیم مس نوین همکلام شدیم.

احمد نخعی در پاسخ به اولین سوال ما در خصوص برد شیرین این هفته در قاین اینگونه می‌گوید: بازی سختی بود چون که تیم قاین تیم خوبی بود؛ متاسفانه زمین بازی بسیار شرایط نامطلوبی داشت و چون تیم ما فوتبال را روی زمین بازی میکند و بازی مستقیم تو دستور کارش نیست ،همین عوامل باعث شده بود که کار سختی رو داشته باشیم اما به لطف خدا و همت بازیکنان تیم توانستیم سه امتیاز بازی رو بگیریم.

هرچند قطعا اگر در زدن ضربات اخر به دروازه، بازیکنان تمرکز لازم رو داشتن میتوانستیم بازی را با گل های بیشتری به نفع خودمون تمام کنیم.

سرمربی مس نوین در خصوص تیم و نحوه انتخاب بازیکنان افزود: تیم مس نوین امسال به غیر از دو بازیکن که از شهرستان جیرفت هستند و از خوابگاه استفاده میکنند تشکیل شده از بازیکنان شهر کرمان با میانگین سنی 23 سال.

تیم امسال با تست گیری از نزدیک به 130 بازیکن انجام شد. به گونه ای که حتی اجازه تست به بازیکنان غیر بومی هم داده نشد و در نهایت این تیم انتخاب و روانه بازیها شد. انتخاب انها هم عمدتا بر اساس سیستم بازی ، انگیزه بازیکن ،دور بودن از مسائل حاشیه و سن بود ضمن اینکه باشگاه هم تاکید زیادی روی سن بازیکنان انتخابی داشت که عمدتا تیم از بازیکنان جوان تشکیل شود که به لطف خدا فکر میکنم تیم خوبی از هر لحاظ تشکیل شده است.

در مورد اقای ابراهیم زاده هم باید عرض کنم ایشان لطف کرده و از دو بازی برگزار شده در کرمان یک بازی با فجر رفسنجان را در استادیوم از نزدیک دیدند اما در تمرینات ما با توجه به همزمانی تمرین دو تیم حضور نداشتند و بنده میدانم که مشغله کار ایشان زیاد است.

احمد نحعی در رابطه با شرایط کاری خود برروی نیمکت مس ب گفت : اولا که از اعتماد مسئولین خیلی ممنونم که مس نوین را به من سپردند و از خدا میخواهم که بتوانم جواب اعتماد را به نحو احسن بدهم. دوم اینکه اگر نتایج خوبی کسب شده من تنها ثابت نکردم بلکه مجموعه ما این کار را انجام داده بخصوص بازیکنانمان.کادر فنی بسیار خوب و متعهد.سرپرستی که تمام وقتش را صرف این تیم کرده است.

بازیکن خوش اخلاق سابق مس کرمان در رابطه با بازی این تیم برابر ستارگان بندرعباس که با نمایش خوب این تیم همراه شد ولی به پیروزی مس ب نیانجامید گفت:  در تمام بازی زیبا بازی کردیم و شاید بگویم نزدیک 70 درصد مالکیت توپ را در آن بازی در اختیار داشتیم اما سرعت بازی ما خیلی زیاد نبود و فرصت جمع شدن تیم حریف را داده بودیم.

ولی موقعیتهای زیادی بخصوص در نیمه دوم بدست اوردیم که متاسفانه یا با بی دقتی بازیکنان ما و یا با شانس حریف از دست رفت.و با یک اشتباه فردی و البته با اشتباه محرز داور گل مساوی را دریافت کردیم .ولی باید تیم ما بداند که به بازی زیبا امتیاز نمیدهند دوست دارم سیستم تهاجمی پیاده کنم.

احمد نخعی در خصوص حاشیه های اطراف باشگاه اضافه کرد: ببینید متاسفانه ورزش کشور ما دچار حاشیه هست و باشگاه مس هم از این موضوع مستثنی نیست و همیشه اطارف باشگاه مسائل حاشیه ای بوده و این معمولا کار کسانی است که یا پست میخواهند یا منافعشان قطع شده اما مهم این است که باشگاه باید به نحو احسن این مسائل رو مدیریت کند. منم قبول دارم امسال باشگاه ارام و دور از حاشیه به کارش ادامه میده و حاشیه زیادی اطراف تیم و باشگاه نیست و انشاالله تا پایان فصل به همین منوال ادامه داشته باشد.

سرمربی مس نوین در ادامه در خصوص کادر فنی تیم و بازیکنان و آینده بازیکنان جوان کرمانی گفت:کادر فنی تیم متشکل از اقایان مهدی نخعی،محمدحسین برهمت،مسعود غفاری و مسعود مهرجو بود که اخیرا و با تصمیم باشگاه به تیم جوانان پیوستند.سرپرست تیم جناب اقای حبیبی هستند که جا دارد مجددا از زحمات کلیه این عزیزان تشکر کنم که با دل و جون برای تیم زحمت میکشند.

بازیکنان تیم نیز همینطور که گفتم همه جوان و باانگیزه و بدون توقع انچنانی مشغول کار با تیم هستند و زحمت اصلی و نتیجه گیری اخیر عمده به دوش این عزیزان بوده و هست.دست تک تک بازیکنان را میفشارم و تشکر و خسته نباشید جانانه بهشان میگویم که با تمام وجود تمرین و بازیها را انجام میدهند و برایشان احترام قائلم چه تیم صعود کند و چه خدای ناکرده این امر محقق نشود. برای صعود از لیگ سه که بسیار سخت و دشوار است باید توانی فوق‌العاده داشته باشیم و من این توان را در تیم خود می‌بینم.

من همیشه معتقد بوده و هستم که دراستان و شهر کرمان بازیکنان بسیار خوب و آینده داری هست. در همین تیم نوین و پایه های باشگاه بازیکنان بسیار خوب و آینده داری هست که باید دیده شوند و اینجا مسئولیت باشگاه در دیده شدن آنها خیلی مهم و تاثیرگذار است.


شنبه 22 آبان ماه 1395 ساعت 11:16
درود بر آقای نخعی عزیز , ایشالا با حضور ایشون تیم مس ب از گروهش صعود خواهد کرد و همچنین بازیکنان موثری رو هم به تیم اصلی تحویل خواهد داد
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز