شماره‌ی خبر : ‌1279 | تعداد بازدید : 917
سه‌شنبه 18 آبان ماه 1395 ساعت 10:26

نعمتی: به قهرمانی تیراندازان مس در لیگ برتر کاملا امیدواریم

خوشبختانه تیم بسیار خوبی داریم که زیر نظر آقای پاکزاد که در کادر فنی تیم ملی نیز حضور دارد هدایت می‌کند و در مراحل مختلف مسابقات لیگ برتر این فصل نیز نتایج بسیار خوبی گرفته است.

نعمتی: به قهرمانی تیراندازان مس در لیگ برتر کاملا امیدواریم

قهرمانی تیراندازی پارالمپیک ریو و چهره‌ی شاخص ورزش کشورمان که در تیم تیراندازی بانوان باشگاه مس عضویت دارد، نسبت به قهرمانی این تیم در رقابت‌های لیگ برتر ابراز امیدواری کرد.

زهرا نعمتی در رابطه با این تیم گفت: من در ابتدا جا دارد از مقامات مس کمال تشکر را داشته باشم که بعد از افتخار آفرینی‌های تیراندازان کرمانی، نسبت به راه‌اندازی این تیم راغب شد و در رقابت‌های لیگ برتر تیراندازی بانوان کشور، این تیم را تحت پوشش گرفت.

وی ادامه داد: خوشبختانه تیم بسیار خوبی داریم که زیر نظر آقای پاکزاد که در کادر فنی تیم ملی نیز حضور دارد هدایت می‌کند و در مراحل مختلف مسابقات لیگ برتر این فصل نیز نتایج بسیار خوبی گرفته است.

پرچمدار کاروان ورزشی ایران در المپیک افزود: در حال حاضر تیم کامپوند مس در صدر جدول رقابت‌های لیگ برتر قرار دارد و با آمادگی که در بچه‌ها می‌بینم می‌توانیم تیم مس را قهرمان این دوره از بازی‌ها کنیم.

نعمتی در رابطه با آخرین شرایط خود نیز گفت: متاسفانه در جریان رقابت‌های ریو از ناحیه‌ی کتف دچار آسیب دیدگی شدم و این موضوع فعلا به من اجازه نمی‌دهد که تیر بزنم اما با روند درمانی که طی می‌کنم به زودی برابر سیبل قرار خواهم گرفت.

این ورزشکار طلایی کرمان به مسابقات پیش‌روی خود اشاره کرد و گفت: در زمستان مسابقات قهرمانی جهان را در پیش رو داریم که باید هرچه سریعتر برای این مسابقات آماده شویم.

لازم به ذکر است بعد از تیم بانوان تنیس روی میز بانوان، تیم بانوان تیراندازی مس دومین تیم اختصاصی زنان می‌باشد که تحت پوشش باشگاه مس به فعالیت می‌پردازد تا باشگاه مس نشان دهد به ورزش حرفه‌ای بانوان نیز توجه لازم را دارد.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی برابر چادرملو