شماره‌ی خبر : ‌79389 | تعداد بازدید : 267
شنبه 16 تیر ماه 1403 ساعت 12:51

ابلاغ سقف قرارداد برای باشگاه های لیگ یکی

سقف بودجه برای سه فصل متوالی لیگ دسته اول کشور مشخص شد و به باشگاه های حاضر در این رقابت ها ابلاغ شد.

ابلاغ سقف قرارداد برای باشگاه های لیگ یکی

سقف بودجه برای سه فصل متوالی لیگ دسته اول کشور مشخص شد و به باشگاه های حاضر در این رقابت ها ابلاغ شد.

کمیته نقل و انتقالات و کارگروه نظارت بر قراردادها سقف بودجه در لیگ دسته اول کشور به مدت سه فصل تعیین و به تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها ابلاغ شد.

بر اساس مصوبه کارگروه نظارت بر قراردادها  سقف پایه بودجه برای تیم‌های حاضر در لیگ یک کشور در طول سه فصل به ترتیب فصول (04-03)، (05-04) و (06-05) 45 میلیارد تومان تعیین شده است که مبلغ پایه و مبالغ در سایر بندها که در ادامه به آن اشاره می‌شود طی دو فصل بعدی 30٪ افزایش خواهند داشت.

بر اساس بند‌های الحاقی این مصوبه؛ تیم‌هایی که دارای مجوز حرفه‌ای باشند مبلغ 9 میلیارد، تیم‌هایی که دارای مجوز ملی باشند 4/5 میلیارد به بودجه پایه تعیین شده اضافه خواهد شد.

در بخش دیگری از دستورالعمل ابلاغی سه شرایط دیگر برای افزایش سقف بودجه پایه تعیین شده است که بر اساس شرط اول 100٪ درآمد حاصل از ترانسفر بازیکنان داخلی و خارجی در پنجره نقل و انتقالات زمستانی فصل قبل (مشروط به اینکه در فصل قبل از این مزایا استفاده نشده باشد) و پنجره نقل و انتقالات تابستانی فصل جدید به مبلغ سقف بودجه پایه می‌تواند اضافه شود.

در شرط دوم به اینکه باشگاه‌های دارای مجوز حرفه‌ای و ملی موظفند تیم‌های پایه (حداقل دو رده سنی) و آکادمی داشته باشند اشاره شده است که در این راستا باشگاه‌ها مجاز خواهند بود بودجه عمومی خود (بودجه خدماتی، پشتیبانی و توسعه‌ای) را به میزان 10٪ به منظور صرف هزینه‌های تیم‌های پایه و آکادمی افزایش دهند. مسئولیت نظارت بر اجرای این بند به صورت مشترک به عهده سازمان لیگ و رکن صدور مجوز حرفه‌ای خواهد بود.

شرط سوم مربوط به باشگاه‌های سقوط کرده از لیگ برتر است؛ باشگاه‌هایی که از لیگ برتر به لیگ یک سقوط می‌نمایند با توجه به تعهدات قراردادی قبلی حداکثر تا سقف 16 میلیارد تومان می‌توانند به سقف بودجه پایه خود بیافزایند.

به مانند فصول قبل حداکثر پاداش عملکرد "آپشن" تحت عناوین کارانه، رضایت عملکرد و سایر موارد 20 درصد از کل قرارداد ثبت شده در سازمان لیگ تعیین شده است.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با نتیجه بازی مس کرمان و مس سونگون