شماره‌ی خبر : ‌79633 | تعداد بازدید : 75
پنج‌شنبه 3 آبان ماه 1403 ساعت 12:31

سرمربی مس کرمان: برای موفقیت مس باید متحد باشیم

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان بر لزوم اتحاد برای موفقیت تیم فوتبال مس کرمان تاکید کرد.

سرمربی مس کرمان: برای موفقیت مس باید متحد باشیم

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان بر لزوم اتحاد برای موفقیت تیم فوتبال مس کرمان تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ علی سامره در پایان بازی تیم مس کرمان برابر فجرسپاسی در شیراز که با تساوی بدون گل خاتمه یافت گفت: با توجه به اینکه فجر جزء تیم‌های مدعی امسال است به نظر بازی خوبی انجام دادیم. ما هم موقعیت‌های خوبی ایجاد کردیم و در کل همه چیز خوب بود.

وی با بیان اینکه روند رو به رشد مس کرمان هفته به هفته طی می شود افزود: طبیعی است که مردم کرمان از نتایج تیم مس ناراضی باشند. واقعیت این است که تیم در فاصله دو سه هفته مانده تا شروع مسابقات بسته شد و طبیعی بود که برای رسیدن تیم هارمونی لازم باید چندین هفته سپری می‌شد. خدا را شکر وضعیت تیم ما هفته به هفته در حال بهتر شدن است و مطمئن باشید در آینده نزدیک مس کرمان در جایگاهی بهتر از الان خواهد بود. امیدواریم که در بازی‌های بعدی بهتر کار کنیم و امتیازات لازم را بگیریم.

سامره اتحاد در کرمان را برای موفقیت تیم فوتبال مس کرمان ضرروی دانست و گفت: برای رسیدن به موفقیت لازم است که همه ارکان داخل باشگاه و خارج از ان برای موفقیت یک اتحاد واقعی را داشته باشند. نبود این اتحاد حواشی ایجاد می کند که مانع موفقیت می شود و مس کرمان از این موضوع همیشه ضرر کرده است و من امیدوارم که در ادامه روند به گونه ای پیش رود که همه حول نام مس کرمان این اتحاد واقعی را داشته باشیم.

سرمربی مس کرمان در پایان اشاره ای به اتافات بازی با بعثت داشت و افزود: همه دیدند در بازی ما در کرمانشاه چه اتفاقاتی افتاد. داور در آن بازی قانون فوتبال را نقض کرد و مس کرمان بازنده شد. جالب است که من را محروم کردند اما هنوز به شکایت ما از اتفاقات آن بازی رسیدگی نکرده‌اند. حتی اگر ما اشتباه می‌کنیم بیایند و این را بگویند. حق طبیعی مس کرمان این است که بازی با بعثت تکرار شود. نمی‌دانم ما باید شکایتمان را کجا و پیش چه کسی ببریم.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی فجرسپاسی و مس