شماره‌ی خبر : ‌79368 | تعداد بازدید : 143
شنبه 9 تیر ماه 1403 ساعت 11:30

ابراز امیدواری سرمربی تیم هندبال مس کرمان نسبت به موفقیت تیم ملی جوانان

محمد موسوی سرمربی تیم هندبال مس کرمان نسبت به موفقیت تیم ملی هندبال جوانان کشورمان در رقابت های قهرمانی آسیا ابراز امیدواری کرد.

ابراز امیدواری سرمربی تیم هندبال مس کرمان نسبت به موفقیت تیم ملی جوانان

محمد موسوی سرمربی تیم هندبال مس کرمان نسبت به موفقیت تیم ملی هندبال جوانان کشورمان در رقابت های قهرمانی آسیا ابراز امیدواری کرد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ سرمربی تیم هندبال مس کرمان در گفتگو با ایمنا در رابطه با وضعیت تیم ملی هندبال جوانان کشورمان پیش از رقابت های قهرمانی آسیا گفت: هندبال پر فراز و فرودی داشتیم چرا که نسل‌های مختلفی در این رشته حاضر شدند و تأثیر گذاشتند. از چند سال گذشته تا اکنون تعداد بازیکن و تیم‌های حاضر در لیگ‌برتر موجب شد از لحاظ کمیت و کیفیت شرایط متفاوتی نسبت به سال‌های گذشته داشته باشیم. در لیگ‌برتری که گذشت تیم‌هایی مانند فرازبام خائیز دهدشت از لحاظ بضاعت مالی ضعیف‌تر بودند و تیم‌هایی بودند که پشتوانه خوبی برای خرید بازیکن و مربی داشتند و این دو دسته بودن لیگ اختلاف را بین تیم‌ها افزایش می‌داد.

وی می‌افزاید: در سال جاری روند خوب تیم کرمان را مشاهده کردید که با رویکرد تمرکز روی بازیکنان بومی موفق شد روند خوبی را نسبت به سال‌های گذشته در پیش بگیرد و نوع پخش شدن بازیکنان نیز تأثیر به‌سزایی را در عملکرد یک تیم داشته باشد. روند کیفی لیگ‌برتر خوب بود به غیر از تعطیلی‌هایی که بنا بر دلایل مختلفی در لیگ وقفه می‌انداخت و باعث می‌شد روند فنی تیم‌ها دچار مشکل شود.

سرمربی تیم هندبال صنعت مس کرمان بیان می‌کند: تیم ملی کشورمان در چندین مقطع موفق شد اردوهای خوبی برگزار کند. فعالیت بازیکنان در سطح لیگ نیز باعث شد تا تیم ملی و بازیکنان از روند کیفی و فنی خوبی برخوردار باشند و از لحاظ آمادگی جسمانی در سطح خوبی قرار گرفته باشند.

وی تصریح می‌کند: نمی‌توان نام تغییرات تیم ملی کشورمان را پیشرفت یا پسرفت بگذاریم چرا که همیشه شاهد تغییراتی در سطح هندبال کشورهای مختلف بودیم. برخی تیم‌ها توانستند با سرمایه‌گذاری و اضافه کردن بازیکنان چند ملیتی عملکرد خوبی را از خود نشان‌دهند، این تغییرات در کشور ما امکان پذیر نیست و ما باید با بالا بردن سطح لیگ کشورمان و اردوهای مختلف سطح خود را بالا ببریم.

موسوی ادامه می‌دهد: در برخی از انتخابی‌ها ما با اختلاف‌های ناچیز سهمیه‌هایی را از دست می‌دادیم چرا که برخی بازیکنان لژیونر ما نمی‌توانستند به ما کمک کنند، پسرفتی در این رشته نداشتیم و با تقویت کادر فنی و اضافه کردن چند لژیونر به لیگ داخلی می‌توانیم سطح هندبال کشورمان را با استفاده از دانش ارتقا دهیم و جزو سه تیم برتر آسیا باشیم.

وی تشریح می‌کند: چین و کویت هر دو زمانی افت داشتند و با این حساب می‌توانیم امید داشته باشیم که در جدال با چین به پیروزی دست پیدا کنیم و به‌طور قطع می‌توانیم با کسب نتایج خوب از گروه خود صعود کنیم.

هجدهمین دوره از مسابقات هندبال قهرمانی جوانان پسر آسیا با حضور 13 تیم ملی به میزبانی کشور اردن شهر امان از بیست‌وچهارم تیر آغاز شود. تیم ملی کشورمان در گروه B این رقابت‌ها قرار دارد و با تیم‌های کویت و چین همگروه است.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با نتیجه بازی مس کرمان و مس سونگون