شماره‌ی خبر : ‌79123 | تعداد بازدید : 210
یکشنبه 5 فروردین ماه 1403 ساعت 12:53

مس در اندیشه ساختن روزگار نو برابر آریو

تیم فوتبال مس کرمان در اولین بازی سال نو خود روز هشتم فروردین در کرمان میزبان تیم آریو اسلامشهر می باشد.

مس در اندیشه ساختن روزگار نو برابر آریو

تیم فوتبال مس کرمان در اولین بازی سال نو خود روز هشتم فروردین در کرمان میزبان تیم آریو اسلامشهر می باشد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ تیم فوتبال مس کرمان که در بازی قبل خود با تصمیمات داوری پس از هفت مسابقه در خرم آباد مغلوب تیم خیبر شد، حالا درصدد می باشد که روزگار نو خود را در سال جدید برابر آریو بسازد و برای این موضوع کاملا پرانگیزه تمرینات خود را پشت سر می گذارد.

تیم فوتبال آریو که پس از تغییرات در کادر فنی خود در جریان بازی های نیم فصل اول هدایت تیم خود را به وحید بیاتلو سپرد، از 23 بازی قبل خود 8 پیروزی، 9 تساوی و 6 شکست در جدول دارد تا با 33 امتیاز در رده ششم جدول قرار بگیرد.

این تیم در بازی های این فصل خود 17 گل زده دارد که 9 گل از روی ارسال توپ های بلند برای این تیم ثبت شده است و 4 حرکت عمقی، 3 شوت از راه دور و 1 پنالتی نیز سایر راه های رسیدن این تیم به گل بوده است.

در مقابل تیم آریو 15 گل خورده در بازی های این فصل ثبت کرده است که از این تعداد 10 گل از روی ارسال های بلند، 2 پنالتی ، 1 شوت از راه دور، 1 پاس عرضی و 1 پاس عمقی بوده است.

علیرضا رحمتی با 5 گلی که در نیم فصل اول برای این تیم به ثمر رساند همچنان بهترین گلزن این تیم در این فصل محسوب می شود و میلاد بختیاری با 3 گل و ایمان شوریابی با 2 گل دیگر گلزنان برتر این تیم محسوب می شوند.

از دیگر بازیکنان سرشناس تیم آریو می توان به حبیب افرا، امیر سام نصیری، پوریا گلدوست، نوید کومار، آرش داجلیری اشاره کرد.

تیم آریو که در 6 مسابقه قبلی خود شکستی نداشته است به 3 پیروزی و 3 تساوی رسیده، تا پیش از سفر به کرمان در 11 بازی خارج از خانه در این فصل به میدان رفته است که 5 پیروزی، 3 مساوی و 3 شکست از آریو یکی از تیم های بالانشین در جدول بازی های خارج از خانه این فصل ساخته است.

تنها مصاف رسمی مس و آریو نیز به بازی دور رفت این فصل دو تیم برمی گردد که مس موفق شد با گل های وزیری پناه و غلامی با نتیجه 2بر1 این بازی را پیروز شود.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی برابر چادرملو