شماره‌ی خبر : ‌79115 | تعداد بازدید : 162
سه‌شنبه 29 اسفند ماه 1402 ساعت 18:03

سرپرست تیم فوتبال مس کرمان: مسائل داوری بازی با خیبر را پیگیری میکنیم

سرپرست تیم فوتبال مس کرمان از پیگیری مسائل داوری پیش آمده در بازی این تیم برابر خیبر در خرم آباد سخن گفت.

سرپرست تیم فوتبال مس کرمان: مسائل داوری بازی با خیبر را پیگیری میکنیم

سرپرست تیم فوتبال مس کرمان از پیگیری مسائل داوری پیش آمده در بازی این تیم برابر خیبر در خرم آباد سخن گفت.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس، آقای مهدی نخعی در این باره گفت: در ابتدا جا دارد از میزبانی خوبی عوامل باشگاه خیبر و هیات فوتبال لرستان از تیم ما در این بازی کمال تشکر را داشته باشم که همه جوره بابت برگزاری این بازی با ما همکاری داشتند و میهمان نوازی را به شکلی تمام عیار به جا آوردند.

نخعی افزود: متاسفانه در حالی که همه چیز برای برگزاری این بازی به شکلی عالی پیش می‌رفت اما در نیمه دوم تصمیمات داوری به گونه ای صورت گرفت که زمینه شکست تیم مس را فراهم کرد و به دلیل اثرگذاری تصمیمات داور در نتیجه این مسابقه، درصدد شکایت و رسیدگی این موضوع در کمیته داوران هستیم.

نخعی ادامه داد: بعد از گل اول بازی که توسط تیم ما به ثمر رسید داور مسابقه دو پنالتی بی جهت بر علیه تیم ما اعلام کرد و در حالی که در پنالتی اول پیش از رسیدن توپ به محوطه جریمه می بایست مالکیت توپ در اختیار تیم ما قرار می‌گرفت اما داور اوت واضح را برای ما اعلام نکرد و در ادامه همان توپ را به شکلی عجیب و باور نکردنی بر علیه مس اعلام پنالتی کرد. برروی پنالتی دوم به طور مشخص هیچ هندی از سوی بازیکن مس اتفاق نیافتد و اگر خطای هندی را هم داور مد نظر داشت توپ به دست بازیکن حریف خورده بود و اصلا نمی بایست پنالتی دوم که باعث باخت تیم مس کرمان شد اعلام می گشت.برروی گل سوم هم داور مسابقه می بایست آفساید بازیکنان خیبر را اعلام می کرد که این موضوع رخ نداد.

سرپرست تیم فوتبال مس کرمان با بیان اینکه برای این بازی نیاز به استفاده از داوری با تجربه تر بود گفت: برای ما مشخص نیست چرا از داوری کم تجربه در این مسابقه استفاده شد که نه فقط برای تیم مس کرمان که سایر تیم های مدعی نیز زمینه اعتراض فراهم کرد و جا داشت آقای افشاریان در کمیته داوران از داوری باتجربه تر در این مسابقه بهره گرفته می‌شد.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی برابر چادرملو