شماره‌ی خبر : ‌79108 | تعداد بازدید : 120
یکشنبه 27 اسفند ماه 1402 ساعت 11:32

خاطره بازی با دیدارهای شب عید مس کرمان/عیدی ما یادت نره!

تیم فوتبال مس کرمان از ساعت 19 امشب در خرم آباد آخرین بازی سال 1402 خود را برابر خیبر انجام می دهد.

خاطره بازی با دیدارهای شب عید مس کرمان/عیدی ما یادت نره!

تیم فوتبال مس کرمان از ساعت 19 امشب در خرم آباد آخرین بازی سال 1402 خود را برابر خیبر انجام می دهد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ از همین رو بهانه ای دست داد تا خاطره بازی داشته باشیم با بازی های شب عید مس کرمان از سال 1385 به این سو و مرور کنیم که مس در این سال ها در آخرین بازی های سال خود و در شب عید تا چه اندازه به هوادارانش امتیاز و گل عیدی داده است.

در این 17 سال گذشته مس در 17 مسابقه شب عید خود 7 برد، 7 مساوی و 3 شکست را داشته است که از این مجموع، 8 مسابقه را در شب عید در کرمان برگزار کرد و 9 مسابقه را در خانه حریفان میهمانی بود.

در سال 1385 مس در آخرین بازی سال خود در آن فصل لیگ برتر در انزلی به مصاف ملوان رفت و 2بر1 شکست خورد که ابراهیم تقی پور زننده گل مس بود.

در سال 1386 مس در آن فصل لیگ برتر در شب عید در کرمانشاه میهمان شیرین فراز بود و با پیروزی 3بر0 و با گل های اوچه، امیدیان و کامیابی نیا کام هوادارانش را شیرین کرد.

در سال 1387 مس این بار در مشهد میهمان پیام خراسان بود و موفق شد با گل های بیگدلی و زالترون 2بر1 پیروز باشد.

در سال 1388 شاید بتوان شیرین ترین عیدی مس را در شب عید به هواداران در همین بازی در تاریخ خود دانست جایی که مس در رقابت های جام باشگاه های آسیا در کرمان میزبان الاهلی امارات بود و با نتیجه 4بر2 میهمان خارجی خود را شکست داد تا با دو گل رجب زاده و گل های سیفی و سامره شیرین ترین عیدی ممکن از سوی مس کرمان دریافت شود.

در سال 1389 مس در کرمان و در آخرین بازی سال برابر پیکان به تساوی یک بر یک رسید که ادینهو گلزن مس در این بازی بود.

در سال 1390 بازهم مس به هوادارانش تساوی عیدی داد و در کرمان برابر فولاد خوزستان با تک گل شجاعی به تساوی یک بر یک رسید.

در سال 1391 مس در آخرین بازی سال خود در تهران و در ورزشگاه آزادی به مصاف پرسپولیس رفت و با گل ثانیه های آخر حسن زاده برابر میزبان به تساوی دو بر دو رسید که عنایتی دیگر گلزن مس در این بازی بود.

در سال 1392 روند تساوی های شب عید مس کرمان ادامه یافت و این بار در کرمان برابر سپاهان اصفهان به تساوی بدون گل رسید.

در سال 1393 مس به لیگ یک آمده بود و در آخرین بازی آن سال در یک مسابقه که به واسطه اتفاقات ان لیگ بسیار حیثیتی و حساس هم شده بود موفق شد در کرمان با گل یونسی نساجی را شکست داد تا طلسم مساوی های شب عید شکسته شود.

در سال 1394 مس در آخرین بازی سال در سیرجان به مصاف گل گهر رفت و این بازی با گل دقیقی برای مس با تساوی یک بر یک خاتمه یافت.

در سال 1395 ضدحال ترین عیدی ممکن از سوی مس برای هوادارانش ساخته شد جایی که مس ناباورانه در یزد با یک گل مغلوب فولاد این شهر شد.

در سال 1396 مس در قم به مصاف صبا رفت و با نتیجه 2بر0 و با گل های مرحوم غلامرضاپور و فیضی به هوادارانش 3 امتیاز عیدی داد.

در سال 1397 بازهم شب عید هواداران مس خراب شد جایی که آن ها در کرمان با نتیجه 2بر1 مغلوب مس رفسنجان شدند که تیکدری زننده گل مس کرمان بود.

در سال 1398 و در آخرین بازی سال که قبل از تعطیلی بلند مدت فوتبال ایران قبل از همه گیری کرونا محسوب می شد، مس در شیراز برابر سپاسی به تساوی بدون گل رسید.

در سال 1399 مس در کرمان به هوادارانش عیدی حسابی داد و گل ریحان را با نتیجه 5بر1 و با گل های میری 2بار، بابا محمدی 2بار و گلزاری شکست داد.

در سال 1400 این اتفاق تکرار شد و مس در کرمان با نتیجه 4بر0 این بار خوشه طلایی را گلباران کرد که پورصفشکن، جهان کهن، عسگری و آوخ گلزنان مس در این بازی بودند.

در سال 1401 نیز مس در لیگ برتر و در آخرین بازی سال در تهران میهمان هوادار بود و در حالی که تا لحظات پایانی با گل نصیری یک بر صفر پیش بود در نهایت این بازی با تساوی یک بر یک خاتمه یافت.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی برابر چادرملو