شماره‌ی خبر : ‌78980 | تعداد بازدید : 278
چهارشنبه 18 بهمن ماه 1402 ساعت 10:57

میهمانی مس کرمان برابر یکی از شگفتی سازان جام حذفی این فصل

تیم فوتبال مس کرمان از ساعت 14 روز پنجشنبه 19 بهمن ماه در ورزشگاه آزادی شهر تربت حیدریه به مصاف تیم سپنتای این شهر در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال کشور خواهد رفت.

میهمانی مس کرمان برابر یکی از شگفتی سازان جام حذفی این فصل

تیم فوتبال مس کرمان از ساعت 14 روز پنجشنبه 19 بهمن ماه در ورزشگاه 5هزار نفری آزادی شهر تربت حیدریه به مصاف تیم سپنتای این شهر در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال کشور خواهد رفت.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ تیم سپنتای تربت حیدریه تنها تیم این مرحله از مسابقات می باشد که در لیگ های برتر، دسته یک و دسته دوم حضور ندارد و این تیم به عنوان نایب قهرمان رقابت های لیگ برتر خراسان رضوی جواز صعود به رقابت های جام حذفی را کسب کرد.

تیم سپنتا تربت حیدریه در مرحله اول رقابت های جام حذفی در ورزشگاه آزادی تربت حیدریه میزبان تیم شهدای چهارباغ البرز بود که به دلیل انصراف حریفش جواز صعود به دور دوم مسابقات را کسب کرد که در این مرحله با قرعه استراحت روبرو شد و در مرحله سوم رقابت ها در ارومیه به مصاف تیم لیگ دویی نود این شهر رفت که یکی از شگفتی های این مرحله را رقم زد و با نتیجه 2بر1 تیم نود را در زمین خود شکست داد تا جواز صعود به دور یک شانزدهم رقابت ها را کسب کند.

این تیم که اولین سال تاسیس خود را سپری می کند، در اولین سال حضور خود در رقابت های لیگ برتر خراسان رضوی با سرمربیگری سعید آقایی پس از تیم سفیدجامگان مشهد در رده دوم مسابقات قرار گرفت و به عنوان نماینده این استان در جام حذفی معرفی شد.

تیم فوتبال مس کرمان نیز در مرحله قبل رقابت های جام حذفی قرار بود میزبان تیم دریا بابل باشد که با انصراف این تیم از سفر به کرمان، تیم مس جواز صعود به مرحله بعد رقابت ها را کسب کرد.

با اعلام مسئولین تیم سپنتای تربت حیدریه قرار است بازی دو تیم به صورت زنده از شبکه خراسان رضوی روی آنتن برود.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی برابر چادرملو