شماره‌ی خبر : ‌78790 | تعداد بازدید : 328
شنبه 11 آذر ماه 1402 ساعت 11:23

سرمربی تیم بسکتبال مس کرمان: دیدگاه ها را نسبت به تیم خود عوض کردیم

سرمربی تیم بسکتبال مس کرمان از تلاش مجموعه این تیم برای تغییر دیدگاه ها نسبت به آن در بازی های این فصل لیگ برتر قدردانی کرد.

سرمربی تیم بسکتبال مس کرمان: دیدگاه ها را نسبت به تیم خود عوض کردیم

سرمربی تیم بسکتبال مس کرمان از تلاش مجموعه این تیم برای تغییر دیدگاه ها نسبت به آن در بازی های این فصل لیگ برتر قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ محمد سیستانی پس از پیروزی بزرگ و شیرین تیم بسکتبال مس کرمان برابر پالایش نفت در آبادان گفت: بازی بسیار سنگینی داشتیم و جو سالن با تشویق هواداران میزبان بسیار سنگین شده بود و این کار را برابر تیم قدرتمندی مثل پالایش نفت با وجود همه امکانات نفری و سخت افزاری خود بسیار سخت می کرد.

سرمربی تیم بسکتیال مس کرمان افزود: به گمان من این بازی به خصوص در نیمه دوم خود از بازی برابر کاله در آمل نیز سنگین تر شده بود چراکه با نتیجه ای که در نیمه اول رقم خورد، حریف در نیمه دوم با تمام وجود بر تیم ما فشار وارد کرد تا نتیجه جبران شود اما خوشبختانه مدیریت و کنترل خوبی که بازیکنان ما بر بازی داشتند اجازه نداد که نتیجه پیروزی از دست ما خارج شود و این موضوع بسیار مهمی می باشد.

سیستانی با بیان اینکه دیدگاه ها نسبت به تیم بسکتبال مس کرمان پس از دو نتیجه اخیر تغییر کرده است گفت: بهرشکل ما تیم جوان و کم تجربه تری نسبت به سایر رقیبان خود در لیگ برتر این فصل داشتیم که خیلی ها گمان این را داشتند که ما در بازی های خود به خصوص برابر تیم های مدعی قهرمانی از پیش بازنده هستیم. اما همانطور که قبلا هم گفته بودیم با تلاش خود در زمین این موضوع را تغییر می دهیم که خوشبختانه این موضوع در دو بازی اخیر رخ داد و باید بر تداوم آن تلاش کنیم.

سرمربی بسکتبال مس کرمان در رابطه با بازی های آینده این تیم گفت: شاید خیلی ها گمان این داشته باشند که بازی های ما با تیم های میانه و پائین جدول ساده تر باشد اما من فکر می کنم برابر این تیم ها در بازی های آینده کار سخت تری خواهیم داشت چراکه حالا رقیبان برابر تیم ما با تمام توان بازی خواهند کرد و توقعات از تیم ما بالا رفته است و بازیکنان ما باید با همان توان و انرژی که برابر تیم های بالای جدول به میدان رفتند برابر رقیبان پیش رو نیز به میدان بروند.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران باشگاه مس به یازده بازیکن این فصل با بیشترین دقایق بازی