شماره‌ی خبر : ‌78526 | تعداد بازدید : 310
شنبه 18 شهریور ماه 1402 ساعت 19:03

صحبت های سرمربی و بازیکنان هندبال مس کرمان پس از پیروزی بر پرواز

محمد موسوی سرمربی تیم هندبال مس کرمان پس از کسب پیروزی برابر تیم پرواز هوانیز با نتیجه 32 بر 20 این برد را حاصل هماهنگی هرچه بیشتر بازیکنان تیمش دانست.

صحبت های سرمربی و بازیکنان هندبال مس کرمان پس از پیروزی بر پرواز

محمد موسوی سرمربی تیم هندبال مس کرمان پس از کسب پیروزی برابر تیم پرواز هوانیز با نتیجه 32 بر 20 این برد را حاصل هماهنگی هرچه بیشتر بازیکنان تیمش دانست.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ سرمربی تیم هندبال مس در رابطه با این بازی گفت: تیم پرواز به هیچ عنوان تیم دست و پا بسته ای نبود و هفته قبل نیز برابر تیم مدعی سپاهان نمایش بسیار خوبی داشت و با اختلاف امتیاز کم شکست خورده بود و در ابتدای بازی امروز نیز بچه های تیم ما را غافلگیر کرد و با استفاده از قوه جوانی و سرعت در شروع مسابقه بر ما مسلط شد.

وی افزود: اما هرچه بیشتر از زمام مسابقه گذشت تیم ما به هماهنگی بیشتری دست یافت و با جابه جایی نفرات در زمین توانستیم شرایط خود را در زمین تثبیت کنیم و در نهایت با اختلاف امتیاز خوب به پیروزی رسیدیم.

موسوی در رابطه با شرایط کلی این فصل تیم خود و اهداف پیش رو گفت: ما در این فصل چهره ای کاملا متفاوت از فصل قبل چه از نظر مهره ای و چه از نظر بودجه داریم و در این فصل 90 درصد تیم خود را از بازیکنان بومی تشکیل دادیم و هزینه تیم ما نیز به شدت کاهش یافته است از همین رو باید با واقعیت جلو برویم. هرچند نمی توانیم قول مقام قهرمانی بدهیم اما شک نداشته باشید که تیم ما بسیار با شرف و با جان و دل هندبال بازی خواهد کرد و تمام توان خود را مثل بازی امروز در زمین خواهد گذاشت.

وی با بیان اینه تیم هندبال مس کرمان از تعطیلا پیش رو بیشترین بهره را خواهد گرفت گفت: تیم ما تلفیقی از بازیکنان جوان و با تجربه است که نیاز به هماهنگی بیشتر دارد و قطعا در طول این تعطیلات زمان خوبی برای هماهنگی بیشتر داریم.

سلامان بربط یکی از بازیکنان تیم مس کرمان نیز در رابطه با برد بازی امروز نیز گفت: شرایط تیم ما به گونه ای بود که می بایست در طول بازی ها به هماهنگی بیشتری برسیم و بازی امروز فرصت بسیار خوبی در این راستا بود.

وی افزود: تیم های لیگ برتر این فصل با وجود مهره های جوان و با انگیزه ای که در اختیار دارند به هیچ وجه قابل دست کم گرفتن نیستند و همین امروز تیم پرواز می توانست ما را شگفت زده کند که خوشبختانه بچه ها به سرعت به خود آمدند و بازی را در اختیار گرفتند.

علی رحمتی دروازه بان تیم هندبال مس کرمان نیز که در این بازی علاوه بر دفع حملات زیاد از تیم حریف 4 گل نیز به ثمر رساند گفت: خوشبختانه بازی امروز نشان داد که تیم ما توانایی کسب بردهای قاطع را دارد و خوشحالم که در برد امروز نقش داشتم و از موقعیت های گل خودم نیز استفاده کردم که سبب شد روحیه تیمی ما بالا برود.

وی با اشاره به نقش مثبت هواداران در خواست کرد که در بازی های خانگی آینده سالن محل برگزاری بازی ها در کرمان جو پرشورتری داشته باشد تا تیم روند نتایج خوب خود را بهتر ادامه دهد.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی فجرسپاسی و مس