شماره‌ی خبر : ‌79624 | تعداد بازدید : 245
یکشنبه 29 مهر ماه 1403 ساعت 09:42

نشست مقامات ورزش شرکت مس و باشگاه مس کرمان با کادر فنی تیم فوتبال

آقای احمدی دبیر کمیته ورزش شرکت ملی صنایع مس در نشستی که با حضور آقای ابراهیمی مدیرکل حراست این شرکت و آقای دادبخش از اعضای هیات مدیره باشگاه مس کرمان و با حضور آقای کافی مدیرعامل باشگاه مس کرمان برگزار شد با کادر فنی تیم فوتبال مس کرمان دیدار کردند.

نشست مقامات ورزش شرکت مس و باشگاه مس کرمان با کادر فنی تیم فوتبال

آقای احمدی دبیر کمیته ورزش شرکت ملی صنایع مس در نشستی که با حضور آقای ابراهیمی مدیرکل حراست این شرکت و آقای دادبخش از اعضای هیات مدیره باشگاه مس کرمان و با حضور آقای کافی مدیرعامل باشگاه مس کرمان برگزار شد با کادر فنی تیم فوتبال مس کرمان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس، در این نشست صمیمانه که در راستای بررسی شرایط برای برون رفت از شرایط فعلی تیم فوتبال مس کرمان برگزار شد، آقای سامره سرمربی و مهابادی مدیرفنی تیم فوتبال مس کرمان آخرین شرایط تیم فوتبال مس کرمان را تشریح کردند و ضمن گزارشی از روند کار این تیم، برنامه های پیش روی را برای حرکت هرچه بهتر آن بیان کردند.

مقامات ورزش شرکت و باشگاه مس کرمان نیز ضمن حمایت از این برنامه ها بر تلاش هرچه بیشتر تیم برای کسب نتایج بهتر و امتیازهای بیشتر در بازی های آتی تاکید کردند و با تاکید بر توان فنی خوب تیم فوتبال این فصل مس کرمان، شایستگی های این تیم را در کسب امتیاز بیشتر دانستند که در بازی های آتی می تواند به آن دست یابد.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی فجرسپاسی و مس