شماره‌ی خبر : ‌76268 | تعداد بازدید : 358
یکشنبه 29 فروردین ماه 1400 ساعت 10:29

مس آماده برای کشیدن ترمز سپاسی

تیم های مس کرمان و سپاسی شیراز از ساعت 20 دوشنبه یکی از حساس ترین بازی های این هفته رقابت های لیگ یک را برابر هم برگزار می کنند.

مس آماده برای کشیدن ترمز سپاسی

تیم های مس کرمان و سپاسی شیراز از ساعت 20 دوشنبه یکی از حساس ترین بازی های این هفته رقابت های لیگ یک را برابر هم برگزار می کنند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ دو تیم اوج گرفته لیگ دسته یک در رتبه های اول و سوم جدول در حالی برابر هم قرار می گیرند که به خوبی می دانند بازی رو در روی آن ها تا چه اندازه می تواند در سرنوشت بالای جدول موثر باشد.

تیم سپاسی شیراز همینک از 20 بازی خود 34 امتیاز دارد تا در رده سوم جدول قرار داشته باشد. شاگردان اصغر کلانتری در این فصل 8 پیروزی را کسب کرده اند و در حالی تنها با قبول دو شکست کمترین تعداد باخت در جدول مسابقات را دارند که با ده تساوی به همراه تیم خیبر بیشترین تعداد مساوی در جدول رقابت ها را دارا می باشند.

سپاسی که 5 مساوی صفر بر صفر در طول بازی های گذشته خود دارد، با 12 گل خورده در رده سوم بهترین عملکرد دفاعی لیگ قرار دارد و 22 گل زده نیز برای این تیم ثبت شده است که آن ها را در جمع تیم های دوم جدول از نظر گل زده قرار می دهد.

آخرین شکست سپاسی به یازده هفته قبل برمی گردد که با نتیجه 3بر2 به چوکا باخت اما در طول ده هفته بعد از آن سپاسی به چهار پیروزی و 6 تساوی دست یافته است که در سه بازی دور برگشت نیز یک مساوی و دو پیروزی برای این تیم ثبت شده است.

سپاسی تا پیش از میزبانی از مس در ده بازی خانگی به میدان رفته است که حاصل آن 3 پیروزی و 7 تساوی بوده است.

سپاسی در این فصل تیم بسیار پرمهره ای در اختیار دارد و نفرات خوبی در این تیم توپ می زنند. فرزان دانا که در بازی رفت سپاسی برابر مس در کرمان برروی هر دو گل زده این تیم نقش داشت با 4 گل زده و 3 پاس گل موثرترین بازیکن این تیم محسوب می شود که در کنار او محمد کاظمی با 4 گل زده، دانیال کردستانی با 3 گل زده و 2 پاس گل، میلاد احمدی با 2 گل زده و 3 پاس گل و حمید نعمتی با 3 گل زده و سعید زارع با 2 گل زده و 2 پاس گل جضور دارند.

محمد حسین نائیجی، محمد قنبری، رضا آقابابایی، امیر حسین صدقی دیگر بازیکنان شاخص سپاسی محسوب می شوند که در نیم فصل دوم نفراتی مثل امیررضا غمناک، آریا برزگر و علی مولایی نیز برای تقویت این تیم به جمع آن ها پیوسته اند.

سپاسی نیز از آن دسته تیم های لیگ یکی می باشد که عمده گل های بازی های قبل خود را بیشتر برروی زمین به ثمر رسانده است و 11 گل زده این تیم از روی پاس های عمقی و عرضی روی زمین ثبت شده است. این تیم 5 گل زده خود را نیز از روی ارسال های بلند ثبت کرده است.

از مجموع 22 گل زده تیم سپاسی در بازی های قبلی خود 11 گل در نیمه اول و 11 گل در نیمه دوم برای این تیم ثبت شده است که از مجموع 11 گل نیمه اول این تیم، 7 عدد آن در بین دقایق 25 تا 45 بوده است و از 11 گل نیمه دوم نیز 6 عدد آن بعد از دقیقه 75 به ثمر رسیده است.

از مجموع 12 گل خورده این تیم نیز 5 بار در نیمه اول و 7 بار در نیمه دوم دروازه سپاسی در بازی های قبل باز شده است که از میان گل های خورده این تیم در نیمه اول سه مورد به بعد از دقیقه 25 تا 45 برمی گردد و در نیمه دوم نیز 5 بار دروازه سپاسی در 15 دقیقه پایانی بازی هایش باز شده است.

تیم سپاسی که بازی های خانگی نیم فصل اول خود را در ورزشگاه پارس شیراز انجام می داد به دلیل ترمیم پمن این ورزشگاه بازی های خود را به استادیوم دستغیب و چمن مصنوعی به شدت بی کیفیت آن در سال های قبل منتقل کرده است که باید دید چمن این ورزشگاه در روز بازی با مس کرمان وضعیت بهتری پیدا کرده است یا خیر.

مسی های کرمان که در دو بازی قبلی خود در دور برگشت برابر دو تیم بالای جدول شاهین و شهرداری آستارا به خوبی نتیجه و امتیازهای لازم را کسب کرده اند، آماده هستند که برابر سپاسی دیگر رقیب مستقیم خود در بالای جدول بهترین نتیجه ممکن را کسب کنند تا از این بازی نیز با دست پر از زمین خارج شوند.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی خیبر و مس