شماره‌ی خبر : ‌670 | تعداد بازدید : 2649
چهارشنبه 25 فروردین ماه 1395 ساعت 10:23

تنیسور دختر مس: امید زیادی به کسب سهمیه المپیک دارم

شرایط تمرینی خوبی را هم سپری کرده‌ام. فقط امیدوارم همان‌طور که در رقابت‌های مالزی صددرصد توانایی‌ام را به نمایش گذاشتم، در روز مسابقه‌ام در هنگ‌کنگ هم بهترین بازی‌ام را به نمایش بگذارم.

تنیسور دختر مس: امید زیادی به کسب سهمیه المپیک دارم

تنیسور دختر تیم مس کرمان که خود را برای کسب سهمیه‌ی بازی‌های المپیک ریو آماده می‌کند معتقد است  اردوی آخر تیم ملی در تهران به لحاظ بالا بودن سطح کیفی تمرینات، بالا بودن انگیزه بچه‌ها، فراهم بودن امکانات خوب و... از همه اردوهایمان بهتر بود.
 

 محجوبه عمرانی، کوچک‌ترین عضو تیم‌ ملی پینگ‌پنگ بانوان درحالی نامش در لیست اعزامیان به رقابت‌های کسب سهمیه المپیک- هنگ‌کنگ درج شد که در صحبت‌های خود تاکید می‌کند درست است که کوچک‌ترین عضو تیم ملی است اما بی‌تجربه نیست: «کوچک‌ترین عضو تیم ملی پینگ‌پنگ ایران هستم اما سالیان سال است(از سال‌80) که برای تیم ملی بازی‌ می‌کنم. طی این سال‌ها همیشه(به جز چند مسابقه) کوچک‌ترین عضو تیم ملی بودم اما کم تجربه نیستم.»

او اما به عنوان جوان‌ترین عضو تیم ملی انگیزه زیادی برای ثبت یکی از 2 سهمیه المپیک به نام خودش دارد: «من جوان‌ترین عضو تیم ملی‌ام. اما دومین بازیکن از نظر رنکینگ جهانی در ایران هستم. در آخرین مسابقه انتخابی(جهت انتخاب بازیکنان اعزامی به مسابقات جهانی مالزی و کسب سهمیه المپیک) و در شرایطی که ندا شهسواری حضور نداشت، اول شدم. بنابراین جوان بودن دلیل بر این نیست که چون کم‌ سن و سال هستم تجربه کمی دارم. لذا من‌ هم مثل بقیه بازیکنان اعتماد به نفس خوبی دارم.»

او ادامه می‌دهد: «من در جریان رقابت‌های جهانی مالزی عملکرد بسیار خوبی داشتم و یکی از بهترین بازی‌های برون‌مرزی‌ام را ارائه کردم. عملکردم در مالزی به قدری خوب بود که باعث شد طی یک ماه یک صعود 47 پله‌ای در رنکینگ جهانی را تجربه کنم. فکر می‌کنم هم در بخش آقایان و هم در بخش بانوان ایران، بیشترین صعود در رنکینگ جهانی متعلق به من بود. به همین‌خاطر از لحاظ اعتماد به‌نفس چیزی از بقیه کم ندارم. شرایط تمرینی خوبی را هم سپری کرده‌ام. فقط امیدوارم همان‌طور که در رقابت‌های مالزی صددرصد توانایی‌ام را به نمایش گذاشتم، در روز مسابقه‌ام در هنگ‌کنگ هم بهترین بازی‌ام را به نمایش بگذارم.»

وقتی به او می‌گوییم با این حساب باید به کسب سهمیه المپیک بسیار امیدوار باشی، می‌گوید: «اگر بهترین بازی‌ام را به نمایش بگذارم، امید زیادی به کسب سهمیه المپیک دارم.»

ناگفته نماند او هم مثل بقیه ملی‌پوشان از اردوهای برگزار شده کاملا راضی است: «اردوهای خیلی خوبی را پشت سر گذاشتیم. از زمانی که نفرات اعزامی به مسابقات جهانی مالزی مشخص شدند اردوهایمان هم شروع شد و در واقع یک تیرو 2 نشان بود. یعنی اردوها هم به منظور حضور موفق در مسابقات جهانی مالزی برگزار می‌شد، هم انتخابی المپیک. تقریبا 3 دوره اردوی طولانی را پشت سر گذاشتیم و اردوی آخر در تهران به لحاظ بالا بودن سطح کیفی تمرینات، بالا بودن انگیزه بچه‌ها، فراهم بودن امکانات خوب و... از همه اردوهایمان بهتر بود. از طرفی مسئولان فدراسیون به خوبی می‌دانند که مسابقات انتخابی المپیک از چه حساسیت بالایی برخوردار است و به همین خاطر بهترین شرایط را در اردوها برایمان فراهم کردند.»

عمرانی چندی پیش به همراه تیم مس کرمان عنوان نایب قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر کشور را نیز کسب کرد و در این باره می‌گوید:« سطح بازی‌های این فصل لیگ برتر به دلیل حضور بازیکنان خارجی خوب بسیار بالا رفته بود. خوشبختانه عملکرد خوبی در این بازی‌ها داشتم و همراه مس نایب قهرمان شدیم. امیدوارم سطح بازی‌ها فصل آینده نیز بالاتر رود تا تنیس دختران کشورمان با رشد بیشتر همراه باشد.»


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز