شماره‌ی خبر : ‌2618 | تعداد بازدید : 2518
دوشنبه 30 بهمن ماه 1396 ساعت 11:40

سرمربی تیم تنیس روی میز بانوان مس:با تیمی کاملا جوان و بومی در لیگ برتر شرکت می‌کنیم

با توجه به مصوبه‌ای که پیش از این برای تیم این فصل اعلام شده بود، مقرر گردید که در بازی‌های این فصل با تیمی بومی در رقابت‌ها شرکت کنیم و ما با گزینش دختران تنیسور کرمانی سعی کردیم که بهترین نفرات را به این مسابقات اعزام کنیم.

سرمربی تیم تنیس روی میز بانوان مس:با تیمی کاملا جوان و بومی در لیگ برتر شرکت می‌کنیم

تیم تنیس روی میز دختران مس کرمان آخرین مراحل آماده سازی خود را برای  شرکت در رقابت‌های لیگ برتر تنیس روی میز این فصل لیگ برتر کشور پشت سر می‌گذارد.

معصومه ارژنگ سرمربی این تیم که باید رقابت‌های خود را در دور رفت مسابقات از روز سوم اسفند ماه در تهران آغاز کند، در این رابطه گفت: بازی‌های لیگ برتر این فصل نیز در دو دور رفت و برگشت به صورت مجتمع در تهران برگزار می‌شود و بنا بر اعلام فدراسیون حضور 5 تیم در این رقابت‌ها قطعی شده است.

وی در رابطه با وضعیت تیم دختران مس کرمان در این رقابت‌ها گفت: با توجه به مصوبه‌ای که پیش از این برای تیم این فصل اعلام شده بود، مقرر گردید که در بازی‌های این فصل با تیمی بومی در رقابت‌ها شرکت کنیم و ما با گزینش دختران تنیسور کرمانی سعی کردیم که بهترین نفرات را به این مسابقات اعزام کنیم.

ارژنگ ترکیب تیم خود را در این رقابت‌ها 6 نفره و با حضور این بازیکنان اعلام کرد: حمیده ایرانمنش، سوگند سعیدی، ساینا سیدی، فاطمه مقصودی، مینا فتح‌الله‌نژاد و حنانه امیری.

سرمربی تیم تنیس دختران مس بازی‌های این فصل را برای تیم خود دشوار ارزیابی کرد و گفت: هرچند ما در سال‌های اخیر همواره جزو دو تیم اول جدول بودیم اما در این فصل با توجه به جوانگرایی و استفاده کامل از نفرات بودمی، بهرشکل کار ما برابر تیم‌هایی که از نفرات ملی‌پوش و رنکینگ بالا استفاده می‌کنند سخت‌تر می‌باشد ولی با این وجود با تیم خوبی که در اختیار داریم با تمام توان برای کسب یک عنوان خوب در بازی‌ها شرکت خواهیم کرد.

رقابت‌های تنیس روی میز لیگ برتر این فصل کشور، دور رفت خود را روز سوم اسفند و دور برگشت را روز 15 همین ماه در تهران برگزار خواهد کرد.

 


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی خیبر و مس