شماره‌ی خبر : ‌63823 | تعداد بازدید : 1622
جمعه 16 فروردین ماه 1398 ساعت 13:57

حسین خانی: مس تنها با اتحاد واقعی به لیگ برتر صعود می کند

مربی مس اعتقاد دارد تا زمان خالی ماندن سهم مس از اتحاد واقعی در کرمان، این تیم به لیگ برتر صعود نخواهد کرد.

حسین خانی: مس تنها با اتحاد واقعی به لیگ برتر صعود می کند

مربی مس اعتقاد دارد تا زمان خالی ماندن سهم مس از اتحاد واقعی در کرمان، این تیم به لیگ برتر صعود نخواهد کرد.

حمید  حسینخانی در جمع خبرنگاران حاضر در کنفرانس خبری بعد از ناکامی از کسب سه امتیاز خانگی مقابل ملوان گفت: بازی بود که می دانستیم باید پیروز شویم. با توجه به شناختی که از حریف داشتیم تمام توان تهاجمی مان را به کار بردیم و سه بار تغییر سیستم دادیم اما متاسفانه فکر می کنم روی بد فوتبال بود و ما در پنج 6 بازی اخیر که اگر تجزیه و تحلیل کنید، به اندازه این بازی موقعیت ایجاد نکرده بودیم. نمی دانستم خواست خدا چیست که توپ های ما تبدیل به گل نشد. جا دارد از هواداران عذرخواهی کنم و شرمنده شدیم. با تمام توان فوتبال بازی کردیم اما چیزی برای گفتن نیست به جز شرمندگی از مردم کرمان که فایده ندارد.

وی با انتقاد از ایجاد تاخیر و توقف های بیش از حد در بازی از سوی بازیکنان ملوان گفت: آقای احمدزاده الان می تواند ادعا کند که بازیکنان جوانش را بازی داده اما این نوع فوتبال درست نیست. چپ و راست خودشان را انداختند و کاش جوانمردانه بازی می کردند.

حسینخانی در مورد داوری هم گفت: تعجب می کنم در این بازی حساس چرا از این داور استفاده کردند. پیش بینی می کردیم همانند بازی سرخپوشان از داور لیگ برتری استفاده کنند اما این داور به راحتی سر ما را برید و پنالتی واضح ما را نگرفت. جای تعجب دارد که در این سی هفته فقط یک پنالتی برای مس گرفته شد در حالی که برخی رقیبان ما با پنالتی هایی که برایشان گرفته شده صدرنشین و پایین تر هستند.

مربی مس در واکنش به طرح این مسئله که به نظر میرسد مس با توجه به کسب فقط سه برد در 17 بازی، دچار ضعف شدید روانی و استرس گلزنی و کسب پیروزی شده، اظهار داشت: نگاهتان نباید به این صورت باشد؛ در نیم فصل دوم تیم ها برای بقا و صعود می جنگند و به راحتی امتیاز نمی دهند؛ در حالی که در نیم فصل اول هنوز جای خود را نگرفته بودند. اینطور نیست که بچه های ما نخواستند. در تهران هم گفتم اگر ذره ای شانس داشتیم باید بازی را می بردیم. این ضعف روانی نیست. بدشانسی است. از تمام ابزارمان استفاده کردیم و حتی ضد حملات حریف را هم به جان خریدیدم.

حسینخانی در پایان صحبت های خود به شدت نسبت به نبود اتحاد کافی و انسجام در کرمان گلایه کرد و گفت: مس تنهاست؛ باید قبول کنید. گزارشگر بازی های گل ریحان را ببینید که چه طور گزارش می کند. می گوید همه در استان البرز دست به دست هم داده اند تا گل ریحان لیگ برتری شود. موفقیت مس تنها منوط به باشگاه مس و شرکت مس نیست بلکه همه باید متحد شوند. به جای پنج هزار جوان، اگر به لیگ برتر برویم 15 هزار جوان به ورزشگاه ی آید. سرزندگی جوانان خیلی مهمتر از کج سلیقگی هاست. سال گذشته کسی که بومی این شهر بود (احمد نخعی) چه بر سرش آوردند؟ مگر گریه نکرد؟ هرکس را روی این صندلی بگذارند مس باز هم به لیگ برتر صعود نمی کند تا زمانی که متحد نشویم. بین عوامل اجرایی اتحاد نیست. متولی فوتبال استان کرمان کجا بود؟ برای صعود به لیگ برتر باید تمام دستگاه ها و عوامل متحد شوند. یک عده از قیافه یک نفر خوششان نمی آید و علیه او سیل را می اندازند. در آینده یکسری مسائل را باز می کنیم.

(تنظیم میلاد بحرینی)


جمعه 16 فروردین ماه 1398 ساعت 16:21
حیف گفتیم امسال میریم لیگ برترولی نشد..بخاطرکج سلیقگی...
جمعه 16 فروردین ماه 1398 ساعت 16:23
حیف گفتیم امسال میریم لیگ برترولی نشد..بخاطرکج سلیقگیه مدیران مس...
جمعه 16 فروردین ماه 1398 ساعت 17:14
منظور از اختلاف چیه تیم سرمربی داره بازیکن داره سرپرست داره چرا کمکاریها و سو مدیریت رو به اختلافات و به داور ربط میدین.
شنبه 17 فروردین ماه 1398 ساعت 11:00
اگر نظر خودم را میگم فکر نکنید از اینکه مس به لیگ برتر نرود خوشحالم اما با شرایطی که مس در حال حاظر دارد فکر نکنم که به لیگ برتر صعود کند باشگاه مس برنامه ندارد و بصورت سنتی کار می کند ما امسال هم جا ماندیم ببخشید طبق یک مثل معروف که میگه شتر در خواب بیند پنبه دانه گهی لپ لپ خورد گه دانه دانه
شنبه 17 فروردین ماه 1398 ساعت 13:15
ممنون ازشما که راز داری میکنین ودرد دل مردم را پخش نمی کنین معلومه که هیچ کس پیام نمیده
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز