شماره‌ی خبر : ‌63816 | تعداد بازدید : 1528
شنبه 10 فروردین ماه 1398 ساعت 10:36

حسین خانی:اگر ذره ای شانس داشتیم سه امتیاز را می گرفتیم

حمید حسین خانی مربی تیم فوتبال مس معتقد است که اگر تیم او ذره ای شانس بیشتر در بازی با سرخپوشان داشت با سه امتیاز زمین را ترک می کرد.

حسین خانی:اگر ذره ای شانس داشتیم سه امتیاز را می گرفتیم

حمید حسین خانی مربی تیم فوتبال مس معتقد است که اگر تیم او ذره ای شانس بیشتر در بازی با سرخپوشان داشت با سه امتیاز زمین را ترک می کرد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ حسین خانی در رابطه با این بازی گفت: گل بچه گانه ای در این بازی دریافت کردیم که کار ما را در زمین حریف به شدت سخت کرد اما خوشبختانه این گل سبب نشد که شیرازه تیم ما از هم بپاشد و در همان نیمه اول می توانستیم این گل را جبران کنیم.

مربی تیم مس ادامه داد: بچه های ما اگر از موقعیت های گل خودشان بهتر استفاده می کردند و به جای به ثمر رساندن گل زیبا تمرکز خود را بیشتر برای زدن ضربات آخر صرف می کردند، در همان نیمه اول دو گل را می بایست به ثمر برسانیم.

حسین خانی با بیان اینکه در نیمه دوم تغییر تاکتیک دادیم گفت: خوشبختانه خیلی زود در نیمه دوم به گل رسیدیم و در طول 45 دقیقه دوم نیز به طور کامل بازی را دراختیار داشتیم تا جایی که در پایان بازی آقای پاشازاده سرمربی حریف اعتراف کرد که مس تیم برتر زمین بود و جایگاه تیم ما بالاتر از رتبه قعلی است.

وی افزود: بهرحال به میدان فرستادن تیم با توجه به تفکرات تاکتیکی کادر فنی جدید سخت است اما خوشحالیم که در این بازی ها نکات مثبتی مثل بازی خیلی خوب رضا ستاری که از بچه های کرمان است را در ترکیب تیم در این بازی مشاهده کردیم.

مربی تیم مس در رابطه با ادامه بازی های لیگ یک گفت: نتایج بازی های دیروز به گونه ای بود که جای امید را برای ما باز گذاشت، بهرشکل تا زمانی که در جدول امید برای صعود داشته باشیم می جنگیم و چشم به هفته های پیش رو و اتفاقاتش داریم.

حمید حسین خانی در رابطه با مصدومیت فرزاد حسین خانی نیز گفت: فرزاد پیش از بازی کشیدگی را در پای خود احساس می کرد و عملا نمی بایست به میدان برود اما به واسطه حساسیت بازی به میدان رفت که متاسفانه مصدومیت او تشدید شد و در معاینات اولیه اعلام شد که یک تا دو هفته به بازی ها نخواهد رسید که منتظر اعلام نهایی نتایج آرمایشات او هستیم.

مربی تیم مس با تمجید از قضاوت بیژن حیدری در این بازی گفت: بهرشکل داور بزرگ قضاوت خوب را هم به همراه دارد و در این بازی مشکلی از ناحیه سوت های داور وجود نداشت.


ییییییییییی
0
0
یکشنبه 11 فروردین ماه 1398 ساعت 18:00
بالاخره همیشه یا زمین کجه یا توپ گرده!!!
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز