شماره‌ی خبر : ‌637 | تعداد بازدید : 1699
یکشنبه 15 فروردین ماه 1395 ساعت 11:27

سرپرست تیم مس: میثاقیان روی نیمکت می‌نشیند

کارت مربیگری میثاقیان برای بازی گذشته نیز صادر شده بود اما به دست ما نرسیده بود. او برای این دیدار مشکلی ندارد و می‌تواند روی نیمکت بنشیند.

سرپرست تیم مس: میثاقیان روی نیمکت می‌نشیند

حجت جهرمی که به تازگی در سمت سرپرستی تیم فوتبال مس کرمان مشغول به فعالیت شده است و در بازی با خیبر خرم‌آباد با همین سمت روی نیمکت تیم مس کرمان خواهد نشست، در رابطه با آخرین وضعیت صدور کارت سرمربی تیم مس کرمان توضیح داد.

جهرمی در این باره گفت: کارت مربیگری میثاقیان برای بازی گذشته نیز صادر شده بود اما به دست ما نرسیده بود. او برای این دیدار مشکلی ندارد و می‌تواند روی نیمکت بنشیند.

بر این اساس کارت سرمربیگری اکبر میثاقیان کاملا قانونی صادر شده است و هرچند برخی فشارها و شیطنت‌ها وجود دارد که مانع حضور میثاقیان روی نیمکت مس نشود، اما فدراسیون فوتبال که کاملا قانونی این کارت را صادر کرده است تحت هیچ شرایطی نباید اسیر این شیطنت‌ها و حاشیه‌سازی‌ها و فشارهای موجود برروی خود شود و با عدم تسلیم در برابر خواسته برخی مبنی بر جلوگیری از نشستن میثاقیان برروی نیمکت مس، نشان دهد که با همه‌ی تیم‌ها و افراد برخورد عادلانه‌ای دارد.

کارت مربیگری میثاقیان همینک در اختیار سرپرست تیم مس قرار دارد.


سه‌شنبه 17 فروردین ماه 1395 ساعت 03:46
سلام عجب خبر درستی چاپ کردید اخه در اخرین لحظات مثل اینکه افکار پلید مازندرانیها کار خودش را کرد و مانع نشستن سرمربی مس بر روی نیمکت شد و مس هم بازی را باخت این چه فوتبالی است که در ایران انجام میشه واقعا مسولین فدراسیون فوتبال با اینگونه عمل کردن به دنبال اثبات چه چیزی هستند ؟
پنج‌شنبه 26 فروردین ماه 1395 ساعت 16:32
دمت گرم اقا حجت که دوباره اومدی و روی همه رو کم کردی دمت گرم
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی برابر چادرملو