شماره‌ی خبر : ‌580 | تعداد بازدید : 2959
پنج‌شنبه 20 اسفند ماه 1394 ساعت 18:23

بگوویچ:باید زیبایی این مس‌ها را در زمین فوتبال هم ثبت کنیم

مانی که افرادی با چکش و هنر دست‌شان به این زیبایی آثار مسی خلق می‌کنند، ما نیز باید در زمین فوتبال با نام مس، اثر جاویدی را ثبت کنیم و تمام تلاش ما نیز بر همین اساس است.

بگوویچ:باید زیبایی این مس‌ها را در زمین فوتبال هم ثبت کنیم

سرمربی کروات تیم مس کرمان که در بازار مس‌گرهای کرمان حاضر شده بود، مبهوت زیبایی هنر استادکاران مسی برروی این ظروف شد.

وینگو بگوویچ میهمان حجره‌ی یکی از هواداران قدیمی و با تعصب مس در بازار مس‌گرها بود و از دیدن آثار و ظروف عتیقه‌ی مسی به وجد آمد.

بگوویچ با بیان اینکه هنر دست استادانی که این ظروف را خلق کرده‌اند، روح آدم را تازه می‌کند، گریزی هم به فوتبال زد و گفت: زمانی که افرادی با چکش و هنر دست‌شان به این زیبایی آثار مسی خلق می‌کنند، ما نیز باید در زمین فوتبال با نام مس، اثر جاویدی را ثبت کنیم و تمام تلاش ما نیز بر همین اساس است.

سرمربی مس که میهمان حجره‌ی سعید گودرزی از لیدرهای باسابقه‌ی مس بود در ادامه گفت: بازی قبل ما یک اتفاق بسیار تلخ بود. در فوتبال دنیا نیز برخی بازیکنان بزرگ در برخی بازی‌ها اسیر اتفاقات بد و ناخواسته می‌شوند و حتی بهترین تیم‌های جهان نیز در برخی مسابقات با اتفاقات عجیب و غریب روبرو می‌شوند. در بازی با مس رفسنجان تیم ما دقیقا اسیر همین اتفاقات ناخواسته و بدشانسی‌های بزرگ شد. اما من به تیم مس ایمان دارم و مطمئنم که دیگر این اتفاقات برای ما رخ نمی‌دهد و تیم ما در بازی بعد به سرعت جبران این نتیجه را می‌کند. ما می‌خواهیم مثل همین ظروف، یک مس ماندگار را برجای بگذاریم و برای همین مثل همه‌ی استادانی که در حال چکش زدن بودند، در زمین فوتبال عرق می‌ریزیم.


جمعه 21 اسفند ماه 1394 ساعت 06:38
1/مدیرسایت چرا انتقادات ازمس راثبت نمیکنی؟ 2/چرانظرات مردم رادیرثبت میکنی؟ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ نظرات انتقادی در صورتی که با عرف و مطالب همخوانی داشته باشند حتما تائید می شوند. نظرات نیز به طور روزانه هر روز مورد تائید قرار می گیرند.
جمعه 21 اسفند ماه 1394 ساعت 10:53
جوری گفته بازی قبل اتفاق بود که انگار الان با اختلاف 50 امتیاز صدر نشین شده و بازی های قبل رو گل کاشته
جمعه 21 اسفند ماه 1394 ساعت 11:51
خواهش میکنم کادر فنی برای تمام بازیها آنالیز دقیق انجام بدن و سخت کوش باشن روی نقاط قوت و ضعف حریفان کار کنن نه یه بازی نتیجه میگیرن بازیهای بعد یادشون بره فک کنن همه چی تمومه صعود کردن
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا