باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
جمعه 14 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 12:13:27
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

بگوویچ:باید زیبایی این مس‌ها را در زمین فوتبال هم ثبت کنیم

پنج‌شنبه 20 اسفند ماه 1394 ساعت 18:23

سرمربی کروات تیم مس کرمان که در بازار مس‌گرهای کرمان حاضر شده بود، مبهوت زیبایی هنر استادکاران مسی برروی این ظروف شد.

وینگو بگوویچ میهمان حجره‌ی یکی از هواداران قدیمی و با تعصب مس در بازار مس‌گرها بود و از دیدن آثار و ظروف عتیقه‌ی مسی به وجد آمد.

بگوویچ با بیان اینکه هنر دست استادانی که این ظروف را خلق کرده‌اند، روح آدم را تازه می‌کند، گریزی هم به فوتبال زد و گفت: زمانی که افرادی با چکش و هنر دست‌شان به این زیبایی آثار مسی خلق می‌کنند، ما نیز باید در زمین فوتبال با نام مس، اثر جاویدی را ثبت کنیم و تمام تلاش ما نیز بر همین اساس است.

سرمربی مس که میهمان حجره‌ی سعید گودرزی از لیدرهای باسابقه‌ی مس بود در ادامه گفت: بازی قبل ما یک اتفاق بسیار تلخ بود. در فوتبال دنیا نیز برخی بازیکنان بزرگ در برخی بازی‌ها اسیر اتفاقات بد و ناخواسته می‌شوند و حتی بهترین تیم‌های جهان نیز در برخی مسابقات با اتفاقات عجیب و غریب روبرو می‌شوند. در بازی با مس رفسنجان تیم ما دقیقا اسیر همین اتفاقات ناخواسته و بدشانسی‌های بزرگ شد. اما من به تیم مس ایمان دارم و مطمئنم که دیگر این اتفاقات برای ما رخ نمی‌دهد و تیم ما در بازی بعد به سرعت جبران این نتیجه را می‌کند. ما می‌خواهیم مثل همین ظروف، یک مس ماندگار را برجای بگذاریم و برای همین مثل همه‌ی استادانی که در حال چکش زدن بودند، در زمین فوتبال عرق می‌ریزیم.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=580