شماره‌ی خبر : ‌565 | تعداد بازدید : 2865
یکشنبه 16 اسفند ماه 1394 ساعت 08:58

درخشش تنیسور دختر مس/عمرانی با مدال طلای جهانی بازگشت

محجوبه عمرانی که به همراه سایر ملی‌پوشان در دسته‌ی سوم رقابت‌های جهانی شرکت کرده بودند، با پیروزی بر تمامی رقیبان خود به فینال این مسابقات رسیدند که در بازی نهایی نیز موفق شدند تیم ازبکستان را از پیش رو برداند تا به مدال طلا برسند.

درخشش تنیسور دختر مس/عمرانی با مدال طلای جهانی بازگشت

پینگ‌پنگ‌باز ملی‌پوش دختر تیم مس کرمان که در قالب ملی در رقابت‌های جهانی شرکت کرده بود، با مدال طلای این مسابقات به کشور بازگشت.

محجوبه عمرانی که به همراه سایر ملی‌پوشان در دسته‌ی سوم رقابت‌های جهانی شرکت کرده بودند، با پیروزی بر تمامی رقیبان خود به فینال این مسابقات رسیدند که در بازی نهایی نیز موفق شدند تیم ازبکستان را از پیش رو برداند تا به مدال طلای با ارزش این رقابت‌ها دست یابند.

عمرانی به همراه تیم ملی با کسب این عنوان قهرمانی، جواز حضور در رقابت‌های دسته دوم مسابقات قهرمانی جهان در سال آینده را کسب کرد.

ملی پوشان کشورمان در رقابت های قهرمانی 2006 جهان در آلمان نیز با قهرمانی در دسته چهارم جهان یک کاپ دریافت کرده بود .

باشگاه صنعت مس کرمان این موفقیت ارزنده را به ورزشکار شایسته‌ی بانو خود تبریک و تهنیت عرض می‌نماید و آرزوی تداوم موفقیت‌های او در بازی‌های آتی را دارد.

عمرانی بعد از بازگشت به ایران خود را آماده خواهد کرد که به همراه تیم مس کرمان، در دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر کشور به میدان برود.


دوشنبه 17 اسفند ماه 1394 ساعت 07:11
آفرین به باشگاه مس که نوجهی ویژه ای به ورزش بانوان داره با ارزوی موفقیت بیشتر برای ورزش زنان در کرمان
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا