شماره‌ی خبر : ‌557 | تعداد بازدید : 1891
پنج‌شنبه 13 اسفند ماه 1394 ساعت 18:18

صعود عمرانی و تیم ملی به عنوان سرگروه در مسابقات جهانی

محجوبه عمرانی(نفر سوم سمت راست تصویر) که در هر چهار مسابقه‌ی قبل خود به پیروزی دست یافته بود، در آخرین دیدار مرحله‌ی گروهی خود به دیدار حریفی از ونزوئلا رفت که با اقتدار این حریف خود را هم شکست.

صعود عمرانی و تیم ملی به عنوان سرگروه در مسابقات جهانی

تنیسور ملی‌پوش دختر تیم مس کرمان که به همراه سایر ملی‌پوشان در رقابت‌های قهرمانی جهان شرکت دارند، به عنوان سرگروه به دور بعد رقابت‌های خود صعود کردند.

محجوبه عمرانی(نفر سوم سمت راست تصویر) که در هر چهار مسابقه‌ی قبل خود به پیروزی دست یافته بود، در آخرین دیدار مرحله‌ی گروهی خود به دیدار حریفی از ونزوئلا رفت که با اقتدار این حریف خود را هم شکست داد تا با پیروزی در تمامی دیدارهای خود با اقتدار گام به دور بعد رقابت‌ها بگذارد.

در جدول دور بعد و حذفی تیم های اندونزی استرالیا ایران و آذربایجان به عنوان سر گروه مشخص شدند  در صورت قرعه خوب ، ایران شانس صعود بهتری برای  به دسته دو زنان خواهند داشت .

از حواشی این مسابقات حضور هوادران خوب ایرانی از کشور ایران و سایر ایرانی های مقیم کشور های دیگر بود که همگی یکصدا تیم ایران را تشویق می کردند و در این بازیها هواداران ایرانی پر تعداد ترین هوادار بودند که تعجب تیم های شرکت کننده را در سالن B2 مسابقات برانگیخته بود .


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا