شماره‌ی خبر : ‌501 | تعداد بازدید : 2415
دوشنبه 26 بهمن ماه 1394 ساعت 11:27

بگوویچ: برای دفاع به قائمشهر نیامده بودیم

ما با یک برد به بازی‌ها و روند پیروزی‌های خود بازخواهیم گشت و تیم تمرکز خود را مجددا در زمین پیدا خواهد کرد. ما با کسب پیروزی به این هدف خود خواهیم رسید و دیگر اجازه نمی‌دهیم تیم به راحتی امتیاز از دست دهد.

بگوویچ: برای دفاع به قائمشهر نیامده بودیم

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان پس از شکست تیمش برابر نساجی قائمشهر از تداوم گل خوردن تیمش از روی ضربات ایستگاهی ابراز تعجب و ناراحتی کرد.

وینگو بگوویچ در پایان این بازی گفت: خیلی ناراحت کننده است که ما بازهم به شیوه‌ی بازی‌های قبل خود از روی یک ضربه‌ی ایستگاهی گل دریافت کردیم و در حالی که هم حریف می‌دانست که ما برروی این ضربات آسیب پذیریم و هم تیم ما به این نکته واقف بود، نمی‌بایست اجازه دهیم که بازهم از این شیوه گل بخوریم اما بازهم در زمان زدن یکی از این ضربات دچار اشتباه شدیم و گلی دریافت کردیم که تا پایان بازی نتوانستیم آن را جبران کنیم.

وی افزود: بهرشکل ما می‌دانستیم بازی کردن برابر تماشاگران پرشور نساجی بسیار سخت است و از همین رو برنامه‌ریزی کرده بودیم که در نیمه‌ی اول گلی دریافت نکنیم ولی گل ابتدای بازی برنامه‌های تیم ما را به نوعی خراب کرد. ما برای دفاع کردن به قائمشهر نیامده بودیم و برنامه داشتیم که به خصوص در نیمه‌ی دوم برنامه‌های خود برای رسیدن به پیروزی را پیاده کنیم ولی متاسفانه نساجی با کنترل بازی بعد از گل این اجازه را به تیم ما نداد.

بگوویچ ادامه داد: من همچنان به تیم خودم امیدوارم و امروز بازیکنان جوان تیم من که برای اولین بار بازی به این سنگینی را تجربه می‌کردند همانند خورشیدی و محمدی، نمایش خوبی داشتند و ما با این بازیکنان خوب به آینده‌ی تیم بسیار خوشبین هستیم و شک نکنید که مس به لیگ برتر صعود خواهد کرد.

سرمربی تیم مس با بیان اینکه دوران افت این تیم به اتمام خواهد رسید گفت: ما با یک برد به بازی‌ها و روند پیروزی‌های خود بازخواهیم گشت و تیم تمرکز خود را مجددا در زمین پیدا خواهد کرد. ما با کسب پیروزی به این هدف خود خواهیم رسید و دیگر اجازه نمی‌دهیم تیم به راحتی امتیاز از دست دهد.

بگوویچ از تماشاگران قائمشهری تشکر کرد و گفت: آن‌ها شب قبل از بازی به ما خوش‌امد گفتند و با تشویق جالب خود در طول نود دقیقه کمک بزرگی به پیروزی تیم‌شان در خانه انجام دادند. با اینکه نساجی نتایج خوبی در این فصل نگرفته بود اما هواداران این تیم خیلی پرشور این تیم را تشویق می‌کردند و این نعمت بزرگی برای تیم قائمشهری محسوب می‌شود که جا دارد بابت برخورد خوبی هم که با تیم ما انجام دادند از آن‌ها تشکر کنم.

وینگو بگوویچ به ادامه‌ی راه تیم خود در لیگ یک اشاره کرد و گفت: ما هدفمان صعود به لیگ برتر است و برای رسیدن به این هدف هرچند دچار افت شویم ولی به موقع مجددا روی پای خود می‌ایستیم و اجازه نمی‌دهیم که از هدف دور بمانیم و قطعا همه‌ی کرمانی‌ها نیز در راه این هدف به ما کمک خواهند کرد.


دوشنبه 26 بهمن ماه 1394 ساعت 12:44
چراهمیشه مس باخوردن گل اول برنامه هایش به هم میرزدو تیم بازنده میدان میشودولی دیگرتیم ها(ن.م.سلیمان)درثانیه30گل میخورد ولی برنامه های خودراازدست نمیدهدومساوی میکنددرادامه3-1عقب میفتدو3-3میکند.یاذوب اهن4_1ازتراکتورعقب است بازی4-4میشود))کلامس ازهر2بازی1امتیازمیگرددرکرمان مساوی وبیرون ازکرمان باخت وامیدبه صعودبه لطف رقبازنده است اگرمیخاهیم صعودکنیم حداقل درکرمان بایدببریم
سه‌شنبه 27 بهمن ماه 1394 ساعت 06:56
اقای بگوویچ برای دفاع نیومده بودی اما برای باخت اومده بودی !!!فصل رو به اتمام است دیگه فرصتی نمونده اینهمه امکاناتی که باشگاه مس در اختیارت گذاشته هیچ تیمی نداره .لطفا تلاش کنید تیم نتیجه بگیره
سه‌شنبه 27 بهمن ماه 1394 ساعت 07:18
وینگو جان مسیول خوردن گلهای مشابه شما هستی , به هر حال امیدواریم از بازیهای بعدی تکرار نشه و خط دفاعمون مثل گذشته محکم و نفوذناپذیر باشه علیرغم نتایج نامناسب ازت حمایت میکنیم و منتظر یه پیروزی دلچسب و دلنشین در برابر پارسه هستیم
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو