شماره‌ی خبر : ‌306 | تعداد بازدید : 2366
سه‌شنبه 24 آذر ماه 1394 ساعت 11:07

نشست مدیر عامل باشگاه مس با مربیان تیم‌های پایه

در این نشست مباحث بسیار خوب و مفیدی پیرامون تیم‌های پایه مس مطرح شد که در راس آن‌ها چگونگی ایجاد هماهنگی بیشتر میان کادر فنی تیم فوتبال بزرگسالان مس و کادر فنی تیم‌های پایه مس بود.

نشست مدیر عامل باشگاه مس با مربیان تیم‌های پایه

مدیر عامل باشگاه مس کرمان در نشستی با کادر فنی تیم‌های مختلف پایه‌ی باشگاه مس، به بررسی و تبادل نظر برای حرکت بهتر تیم‌های فوتبال رده‌ی سنی مس پرداخت.

در این جلسه آقایان علی ایرانمنش مسئول کمیته‌ی فنی باشگاه مس و امجد مسعود‌زاده مدیر کمیته ورزش باشگاه مس، آقای حمید موسوی را همراهی می‌کردند.

در این نشست مباحث بسیار خوب و مفیدی پیرامون تیم‌های پایه مس مطرح شد که در راس آن‌ها چگونگی ایجاد هماهنگی بیشتر میان کادر فنی تیم فوتبال بزرگسالان مس و کادر فنی تیم‌های پایه مس بود که بازیکنان مستعد و درخشان تیم‌های رده‌ی سنی مس با سهولت بیشتری به تیم بزرگسال معرفی و مورد استفاده قرار گیرند.

همچنین در این جلسه برنامه‌ی توسعه‌ی علمی مربیان و بازیکنان تیم‌های پایه‌ی مس به بحث گذاشته شد و افراد صاحب‌نظر در رابطه با آن به صحبت پرداختند.

هدف‌گذاری‌های دقیق برای تیم‌های پایه و همچنین ساختار جدید در تشکیلات این تیم‌ها از دیگر مباحث طرح شده در این نشست بود که مربیان تیم‌های مس نیز در رابطه با آن به صحبت پرداختند و در نهایت بر اجرای یک چیدمان صحیح و ساختار مناسب که قابلیت اجرایی شدن داشته باشد تاکید شد.

در نهایت در این نشست برنامه‌ای برای کم شدن فاصله‌ی تیم فوتبال بزرگسالان مس و تیم‌های پایه طرح گردید که در آینده به اجرا گذاشته خواهد شد.

در این نشست همچنین مربیان حاضر بر تیم‌های فوتبال پایه‌ی مس در رده‌های سنی مختلف پیرامون دغدغه‌ها و مشکلات خود در جریان بازی‌ تیم‌های خود با مدیر عامل باشگاه مس به صحبت پرداختند.

باشگاه صنعت مس کرمان در هر چهار رده‌ی سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید، در لیگ‌های برتر فوتبال صاحب تیم‌ است که این نشان از اهمیت باشگاه مس بر کارهای آکادمیک و پرورش استعدادهای فوتبال استان دارد.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز