باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
یکشنبه 16 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 22:26:00
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

نشست مدیر عامل باشگاه مس با مربیان تیم‌های پایه

سه‌شنبه 24 آذر ماه 1394 ساعت 11:07

مدیر عامل باشگاه مس کرمان در نشستی با کادر فنی تیم‌های مختلف پایه‌ی باشگاه مس، به بررسی و تبادل نظر برای حرکت بهتر تیم‌های فوتبال رده‌ی سنی مس پرداخت.

در این جلسه آقایان علی ایرانمنش مسئول کمیته‌ی فنی باشگاه مس و امجد مسعود‌زاده مدیر کمیته ورزش باشگاه مس، آقای حمید موسوی را همراهی می‌کردند.

در این نشست مباحث بسیار خوب و مفیدی پیرامون تیم‌های پایه مس مطرح شد که در راس آن‌ها چگونگی ایجاد هماهنگی بیشتر میان کادر فنی تیم فوتبال بزرگسالان مس و کادر فنی تیم‌های پایه مس بود که بازیکنان مستعد و درخشان تیم‌های رده‌ی سنی مس با سهولت بیشتری به تیم بزرگسال معرفی و مورد استفاده قرار گیرند.

همچنین در این جلسه برنامه‌ی توسعه‌ی علمی مربیان و بازیکنان تیم‌های پایه‌ی مس به بحث گذاشته شد و افراد صاحب‌نظر در رابطه با آن به صحبت پرداختند.

هدف‌گذاری‌های دقیق برای تیم‌های پایه و همچنین ساختار جدید در تشکیلات این تیم‌ها از دیگر مباحث طرح شده در این نشست بود که مربیان تیم‌های مس نیز در رابطه با آن به صحبت پرداختند و در نهایت بر اجرای یک چیدمان صحیح و ساختار مناسب که قابلیت اجرایی شدن داشته باشد تاکید شد.

در نهایت در این نشست برنامه‌ای برای کم شدن فاصله‌ی تیم فوتبال بزرگسالان مس و تیم‌های پایه طرح گردید که در آینده به اجرا گذاشته خواهد شد.

در این نشست همچنین مربیان حاضر بر تیم‌های فوتبال پایه‌ی مس در رده‌های سنی مختلف پیرامون دغدغه‌ها و مشکلات خود در جریان بازی‌ تیم‌های خود با مدیر عامل باشگاه مس به صحبت پرداختند.

باشگاه صنعت مس کرمان در هر چهار رده‌ی سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید، در لیگ‌های برتر فوتبال صاحب تیم‌ است که این نشان از اهمیت باشگاه مس بر کارهای آکادمیک و پرورش استعدادهای فوتبال استان دارد.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=306