شماره‌ی خبر : ‌244 | تعداد بازدید : 2290
سه‌شنبه 3 آذر ماه 1394 ساعت 11:22

مربی تیم تنیس روی میز دختران مس:به دنبال بستن یک تیم قوی هستیم

بهرشکل ما قهرمان دو دوره‌ی اخیر این رقابت‌ها هستیم و باید در شان یک قهرمان وارد مسابقات شویم و از همین رو به دنبال جذب بهترین نفرات می‌باشیم تا همانند سال‌های گذشته با یک تیم قوی وارد مسابقات شویم.

مربی تیم تنیس روی میز دختران مس:به دنبال بستن یک تیم قوی هستیم

مربی تیم تنیس روی میز دختران مس از تلاش این تیم برای جذب نفرات خوب و بستن یک تیم قوی برای تکرار قهرمانی تیم تنیس روی میز مس در لیگ برتر گفت.

معصومه ارژنگ در رابطه با آخرین شرایط تیم خود گفت: قرار بود مسابقات لیگ برتر تنیس روی میز دختران در آبان ماه برگزار شود اما به دلیل اینکه فدراسیون تنیس روی میز با تغییرات روبرو شد، این بازی‌ها به تاخیر افتاده است و ظاهرا قرار است مسابقات لیگ برتر دختران در دی ماه برگزار شود.

ارژنگ ادامه داد: بهرشکل ما قهرمان دو دوره‌ی اخیر این رقابت‌ها هستیم و باید در شان یک قهرمان وارد مسابقات شویم و از همین رو به دنبال جذب بهترین نفرات می‌باشیم تا همانند سال‌های گذشته با یک تیم قوی وارد مسابقات شویم.

وی به رویکرد مثبت مدیر عامل جدید باشگاه مس اشاره می‌کند و می‌گوید: در جلساتی که با آقای موسوی برگزار کرده‌ایم نسبت به ادامه‌ی کار بسیار دلگرم شده‌ایم چراکه ایشان از خانواده‌ی مس می‌باشد و دلسوزانه برای نام مس تصمیم‌گیری می‌کند. خوشبختانه راهکارهای خوبی برای شرکت تیم تنیس روی میز دختران مس در لیگ برتر ارایه شده است و ما بر همین اساس پیش می‌رویم.

سرمربی تیم تنیس روی میز دختران مس به پخش شدن بازیکنان خوب در بین تیم‌های لیگ برتر این فصل اشاره می‌کند و می‌گوید: براساس آئین نامه‌ی جدید و رتبه‌بندی بازیکنان، نفرات برتر در تیم‌ها پخش می‌شوند. همچنین در لیگ این فصل شاهد حضور بیشتر بازیکنان خارجی در لیگ برتر دختران پینگ‌پنگ خواهیم بود که ما نیز در این زمینه بیکار نخواهیم بود و سعی می‌کنیم نفرات خارجی خوب را به تیم جذب کنیم که از رقیبان عقب نمانیم.

خانم ارژنگ در پایان برای تیم فوتبال بزرگسالان مس آرزوی موفقیت می‌کند و می‌گوید: ما به سهم خود تلاش می‌کنیم تا همچنان با افتخار آفرینی پرچم باشگاه مس را بلند نگه داریم و امیدواریم که این موفقیت‌ها از طرف تیم فوتبال مس تداوم داشته باشد تا ورزش‌دوستان کرمانی و هواداران تیم‌های مس با تمام وجود احساس شادی کنند.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا