شماره‌ی خبر : ‌23290 | تعداد بازدید : 738
سه‌شنبه 24 مهر ماه 1397 ساعت 08:16

حاشیه‌های بازی مس و خونه به خونه/ایسلندی کرمانی زیر باران!

در پایان بازی و در حالی که مسی ها و هوادارانشان در اوج شادمانی به سر می‌بردند، باران پائیزی بسیار لطیفی در ورزشگاه باریدن گرفت که لذت تشویق ایسلندی مشترک مسی‌ها را چند برابر می کرد.

حاشیه‌های بازی مس و خونه به خونه/ایسلندی کرمانی زیر باران!

تیم فوتبال مس کرمان با پیروزی قاطع سه بر صفر برابر خونه به خونه یکی از پیروزی‌های ماندگار خود را در لیگ یک ثبت کرد.

با وجود اینکه بازی در یک ساعت نامناسب آن هم در وسط هفته برگزار می‌شد اما بازهم مردم کرمان و هواداران باغیرت مس این تیم را تنها نگذاشتند و نزدیک به  5 هزار هوادار در یک هوای مطبوع پائیزی از نزدیک تیم مس را حمایت کردند این بازی را از روی سکوها مشاهده کردند.

در آخرین ساعات دیروز خوشبختانه مشکل پخش مستقیم بازی مس هم حل شد تا تیم فوتبال مس از معدود تیم‌های لیگ یک این فصل باشد که بازی‌های خانگی‌اش به صورت منظم تا این هفته به طور زنده از شبکه‌ی استانی کرمان روی آنتن می‌رود.

پیش از شروع بازی هواداران بافرهنگ و اصیل مس رضا حیدری و احسان پورشیخعلی بازیکنان فصل قبل خود که در خونه به خونه توپ می‌زدند را تشویق کردند. این دو بازیکن هم پیش از بازی با عوامل تیم مس خوش وبش کردند.

بازیکنان مس با در دست داشتن دو بنر مدال آوری ورزشکاران کرمانی در مسابقات پاراآسیایی را به آن‌ها تبریک گفتند و همچنین روز 24 مهر روز ملی پاراالمپیک را هم به جامعه ورزشکاران معلول کرمانی تبریک گفتند.

تیم فوتبال خونه به خونه که در این بازی پزشک خود را به دلیل محرومیت در اختیار نداشت، از پزشک تیم مس برای درمان مصدومیت بازیکنان خود استفاده می‌کرد.

سجاد حیدری که همانند بازی با قشقایی تعویض طلایی مس در این بازی بود ثابت کرد که فقط در خوشحالی بعد از گل شبیه کریستیانو رونالدو نیست و گل دوم او که با حرکت پابه توپ عالی و ضربه چیپ فوق‌العاده به ثمر رسید نشان می‌داد که او از نظر فنی نیز از الگوی خود پیروی می‌کند.

مهدی تیکدری با گل بسیار زیبایی که در این بازی به ثمر رساند، فشار انتقادات در هفته‌های اخیر را خیلی خوب از روی دوش خود برداشت و به شدت از سوی هواداران مس تشویق شد.

آقای دکتر زاهدی نماینده مردم کرمان در مجلس نیمه‌ی دوم این بازی را با حضور در ورزشگاه از نزدیک مشاهده کرد و پس از پایان بازی با حضور در رختکن تیم مس به بازیکنان این تیم خسته نباشید گفت.

در پایان بازی دکتر قرایی سرپرست باشگاه مس و فرزاد حسین‌خانی به شدت از سوی هواداران مس تشویق شدند که کاپیتان مس با اهدای پیراهن خود به هواداران از آن‌ها تشکر کرد.

در پایان بازی و در حالی که مسی ها و هوادارانشان در اوج شادمانی به سر می‌بردند، باران پائیزی بسیار لطیفی در ورزشگاه باریدن گرفت که لذت تشویق ایسلندی مشترک مسی‌ها را چند برابر می کرد.

مس در حالی اولین پیروزی خود برابر خونه به خونه در نبردهای رودرو را تبدیل به قاطع‌ترین نتیجه بازی دو تیم می‌کرد که در این مسابقه ششمین کلین‌شیت خود را هم در این فصل ثبت کرد و صدویکمین پیروزی خود را هم در این دیدار تثبیت کرد.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی خیبر و مس