شماره‌ی خبر : ‌2263 | تعداد بازدید : 872
سه‌شنبه 25 مهر ماه 1396 ساعت 10:35

برای فتح دربی/آهای مس بلند شو...

قصه‌ی لیگ یک داستان پر طول و درازی دارد... ممکن است برای نوشتن آن جایی نوک قلم هم بشکند اما تیز کردن دوباره‌ی آن و نوشتن خوانا وخوش‌خط‌تر آن دست توانایی می‌خواهد که از آستین مس بیرون زده است... این انگشتان هفته‌ی آینده چشم ما را روشن می‌کنند و به توا

برای فتح دربی/آهای مس بلند شو...

در دفتر خاطرات مس، قطعا بازی دیروز جای تلخی را به خود اختصاص می‌دهد و شکست خانگی برابر نساجی توقعی نبود که مردم کرمان و هواداران مس از تیمی داشته باشند که در طول هفته‌های گذشته شایستگی‌هایش را اثبات کرده بود.

مس این فصل شایستگی‌اش بیش از باخت بازی با نساجی بوده و هست... شایسته مثل تمام تلاشی که برای پیروزی در بازی اکسین داشت... دو پیروزی خارج از خانه‌ای که دراین فصل ثبت کرده است و بیشتر از همیشه ما را به بازی‌های دور از خانه امیدوار می‌کند... آمار فوق العاده‌ی گلزنی‌اش در این فصل و قرار دادن خود بین مدعیان در ایتدای فصل کاری که البته خیلی از تیم‌ها با ریخت و پاش‌های بسیار موفق به انجامش نشدند.

اما بهرشکل بازیکنان این تیم شایسته هم به خوبی می‌دانند که برای رسیدن به موفقیت، همه‌ی موارد بالا فقط جزئی از کار است و کلیت کار هنوز باقی مانده است... کلیتی که باید خشت به خشت ساخته شود و عمارت صعود جز با آجرهای امتیاز بالا نمی‌رود.

مس در بازی با نساجی دست‌های خالی را تمام قد حس کرد... این تیم در بازی با ملوان حتی با وجود شکست از سوی مخاطبانش تشویق شد و فهمید همگان معنای تلاش آن‌ها را می‌فهمند و اگر همه‌ی این همگان از بازی دیروز مس دلخور هستند به این دلیل برمی‌گردد که می‌دانند توان این تیم بسیار بیشتر از آن چیزی است که در بازی با نساجی نشان دادند و از همین حیث توقع آن‌ها برآورده نشده است.

ایمان به توان آن‌ها یعنی اینکه مس می تواند به توان سه در بازی هفته‌ی آینده امتیاز بگیرد... دربی ال‌مسینو را فتح کند و ضمن برگشت به بالای جدول از هوادارانش هم دلجویی کند... آن‌ها توان این را دارند که همچنان لقب شایسته‌ها را برای خود حفظ کنند و ثابت نمایند که بی‌دلیل شایسته آن نبوده‌اند.

این اتفاق محقق می‌شود اگر مس با همه‌ی بازیکنان جوان و با انگیزه‌اش بعد از شکست برابر نساجی روی پای خود بی‌ایستند و در بازی مهم و حساس هفته‌ی آینده جبران مافات این هفته را انجام دهد.

برای ان کار پیش از هر موضوعی مس باید آن را بخواهد... اگر با گذر از تبعات پوچ این بازی و ناامیدی‌های بی‌فایده، مس بار دیگر به خودش برسد و توانش را درک کند و برای سه امتیاز ال‌مسینو توانش را باور کند...آن زمان است که مس و مردم کرمان یکدیگر را با وجود دلخوری امروز، صمیمانه‌تر هفته‌ی آینده در آغوش خواهند کشید...

قصه‌ی لیگ یک داستان پر طول و درازی دارد... ممکن است برای نوشتن آن جایی نوک قلم هم بشکند اما تیز کردن دوباره‌ی آن و نوشتن خوانا وخوش‌خط‌تر آن دست توانایی می‌خواهد که از آستین مس بیرون زده است... این انگشتان هفته‌ی آینده چشم ما را روشن می‌کنند و به توان آن‌ها برای این موضوع ایمان داریم.


جمعه 28 مهر ماه 1396 ساعت 09:13
تیم مس واقعا خوبه اما فوتبال برد و باخت داره باید از شوک باخت بیرون بیایم برنده حتمی ال مسینو ما خواهیم بود
جمعه 28 مهر ماه 1396 ساعت 21:54
این مس رفسنجان در برابر مس کرمان مانند اسپانیوله در برابر بارسلونا؛ همیشه حال ما رو گرفته
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی خیبر و مس