شماره‌ی خبر : ‌1971 | تعداد بازدید : 2389
دوشنبه 19 تیر ماه 1396 ساعت 11:43

اختراع دستگاه ویژه سنجش ارتفاع پرش توسط مربی باشگاه مس

کاربرد این دستگاه برای طراحی و برنامه ریزی تمرینات پرش و توان انفجاری اندام تحتانی و تمرینات پلایومتریک است و در رشتهای فوتبال ، هندبال و بسکتبال فوق العاده کاربرد دارد.

اختراع دستگاه ویژه سنجش ارتفاع پرش توسط مربی باشگاه مس

علی ایرانمنش مربی بدنساز هندبال باشگاه صنعت مس کرمان دستگاهی برای آنالیز فرایند پرش اختراع کرد.

علی ایرانمنش درخصوص اختراع خود گفت: :این دستگاه می تواند ارتفاع پرش و تغییرات پرش های تواتری  از نقطه شروع پرش با توجه به انحراف استاندارد پرش اول و همچنین زمان قرار گرفتن پا روی زمین را اندازه گیری کند وتستهای از جمله  counter movement jumpو sq jumpوreaction وبوسکو را اندازه گیری و بررسی کند.

نکته جالب  این اختراع  کم حجم بودن و قابل حمل بودن آن است، همچنین این اختراع به شکلی برنامه نویسی شده است که به صورت اپلیکیشن روی گوشی نصب و به مربی بدنسازکمک قابل  توجه ای می کند .

این مربی باشگاه مس ادامه داد: کاربرد  این دستگاه برای طراحی و برنامه ریزی تمرینات پرش و توان انفجاری اندام تحتانی  و تمرینات پلایومتریک است  و در رشتهای فوتبال ، هندبال و بسکتبال فوق العاده  کاربرد دارد.

ایرامنش افزود: باتوجه بالا بودن روایی و پایایی نتیجه های ریپورت شده این دستگاه  از این اختراع می توان در بعضی از تحقیقات آزمایشگاهی و پایان نامه های مقطع کارشناسی ارشد و رساله دکتری مورد استفاده قرار گیرد.

این دستگاه در کلاس مربیگری بین المللی بدنسازی در هندبال نیز تست و مورد توجه مدرس فرانسوی پروفسور آلین قرار گرفت وبازیکنان تیم ملی هندبال تستهای پرش خود را با دستگاه آنالیز پرش انجام دادند.


سه‌شنبه 20 تیر ماه 1396 ساعت 08:25
تبریک به جناب آقای ایرانمنش و آرزوی موفقیتهای روزافزون
سه‌شنبه 20 تیر ماه 1396 ساعت 08:25
تبریک به جناب آقای ایرانمنش و آرزوی موفقیتهای روزافزون
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو