شماره‌ی خبر : ‌1808 | تعداد بازدید : 2240
شنبه 23 اردیبهشت ماه 1396 ساعت 13:22

پیام مقامات ارشد شرکت و باشگاه مس به مناسبت صعود مس ب

مقامات ارشد شرکت ملی صنایع مس ایران و باشگاه صنعت مس کرمان در پیام مشترکی صعود تیم فوتبال مس ب به رقابت‌های لیگ دسته دوم کشور را تبریک و به بازیکنان این تیم خسته نباشید گفتند.

پیام مقامات ارشد شرکت و باشگاه مس به مناسبت صعود مس ب

مقامات ارشد شرکت ملی صنایع مس ایران و باشگاه صنعت مس کرمان در پیام مشترکی صعود تیم فوتبال مس ب به رقابت‌های لیگ دسته دوم کشور را تبریک و به بازیکنان این تیم خسته نباشید گفتند.

در این پیام آقایان مهندس مراد علیزاده مدیر عامل شرکت مس، دلاوری مشاور مدیر عامل شرکت مس، اخلاقی رئیس هیات مدیره باشگاه مس، محمودی‌نیا و رضایی‌زاده اعضای هیات مدیره باشگاه مس و سید امجد مسعودزاده مدیر عامل باشگاه مس صعود تیم فوتبال مس ب را قدر دانستند.

در این پیام آمده است: در فصلی که گذشت تیم‌های مختلف باشگاه مس کرمان با نتایج خود تمام سعی و تلاش خود را جهت شادی جامعه ورزش استان داشتند اما بدون شک یکی از بهترین این اتفاقات صعود تیم فوتبال مس ب از رقابت‌های لیگ دسته سوم کشور به لیگ دو کشور بود که سبب شادی و رضایت هواداران و خشنودی جامعه ورزش کرمان شد.

بدون شک این صعود از لیگ سخت دسته سوم با زحمت طاقت فرسای تمامی عوامل این تیم رخ داده است که در همین جا باید از کادر فنی این تیم، سرپرستی، عوامل تدارکات، بازیکنان، هواداران، رسانه‌ها و همه‌ی عزیزانی که در راه این صعود با تمام جان تلاش کردند قدردانی وخدا قوت گفته شود.

این صعود می‌تواند یکی از دست آوردهای ماندگار باشگاه مس کرمان دراین فصل از رقابت‌های تیم‌های مختلف خود باشد چراکه زمینه‌ساز حضور هرچه بیشتر جوانان و استعدادهای فوتبال کرمان را در رقابت‌های معتبر کشوری فراهم خواهد کرد.

قطعا خانواده‌ی بزرگ ورزش مس قدردان این تلاش فرزندان دلیر خود در تیم فوتبال مس ب خواهد بود و این امید را دارد که با فراهم کردن زمینه‌های بیشتر در فصول آینده، شاهد تداوم موفقیت تیم مذکور و سایر تیم‌های ورزشی باشگاه مس در رقابت‌های آتی خود نیز باشیم.


شنبه 23 اردیبهشت ماه 1396 ساعت 19:10
چقدر این پیام عالی و به جا بود.فکر میکنم جا دارد ما هم جمعی از هواداران به پاس زحمات شما ایستاده شکا را تشویق کنیم.کارهای بزرک و فراموش نشدنی در این سال در باشگاه رخ داد.خدا قوت
شنبه 23 اردیبهشت ماه 1396 ساعت 19:11
بسیار پیام باارزشی بود ببخشید دوستان در هییت فوتبال و اداره ورزش خواب هستند؟؟!!! باید تاسف خورد به حالشان
شنبه 23 اردیبهشت ماه 1396 ساعت 19:12
مبارک همه باشه.فکر میکنم حسن ختام بسیار خوبی برای این قصل مس بود و افتخارات بسیاری بدست امد تنها تیم بزرگسال از صعود بازماند که ان هم در سال اینده محقق میشود.از شما ممنونیم
شنبه 23 اردیبهشت ماه 1396 ساعت 19:15
مس به جایگاه بزرگی رسیده است باید همه باهم دست به دست هم این اوج را حفظ کنیم و نگذاریم دلالان و جیره خواران باز هم به باشگاه ورود پیدا کنن.موفقیت ها همه با جوانان بدست امده و مبارک همه باشه
شنبه 23 اردیبهشت ماه 1396 ساعت 19:16
مس ب قهرمان شده خدا میدونه که حقشه به لطف یزدان و بچه ها.مس ب قهرمان شده... دم مدیران و مسولین باشگاه و صنایع مس هم گرم خدایی فصل بی نظیری بود و خواهشا سال جدید هم این روند را ادامه دهید
یکشنبه 24 اردیبهشت ماه 1396 ساعت 09:21
تا اونجایی ما یادمون هست وقتی تیم مس قدرتمند بسته شده بود و در آسیا با الهلال و السد و الاهلی در افتاد و اونها رو حذف کرد باعث خوشحالی میشد نه اینکه تیمی با امکامات مس در دسته یک و دو حضور داشته باشه.وقتی فرصت خرید امتیاز رو از دست دادین باید فکر اینجا رو میکردین که چند برابر اون پول رو در دسته یک هزینه میکنید و چیزی عاید مردم استان نمیشه
:: پاسخ خوانندگان به این نظر ::
1) رضا  1396/02/24 ساعت 15:10
این دوستان چه اصراری به خرید دارید؟؟!!! خرید میشه مثه تیم استقلال اهواز،میشه پاس،میشه خیبر،واقعا یه کم تفکر کنید نظر بدهید.همه در کرمان حاضریم ده سال دیگه هم لیگ یک باشیم ولی فوتبالی بیاییم بالا.همین شماها بذارید ما میاییم بالا.لطفا از تیم دور بشین
یکشنبه 24 اردیبهشت ماه 1396 ساعت 09:24
با این چیزها نمیشه حضور پشت سر هم تیم مس در دسته یک رو به فراموشی سپرد.خود کرده را تدبیر نیست.اونموقع که فرصت خرید امتیاز رو از دست دادین فکر الان بودین؟
:: پاسخ خوانندگان به این نظر ::
1) رضا  1396/02/24 ساعت 15:13
اصلا هم تابلو نیست این دو پیام امتیاز خرید توسط یک نفر نوشته شده.عجیبه دوستان این پیام ها را تایید می کنند.هیچ سایت باشگاهی نمیبینی نظرات مخالفان را تایید کند.اونم اینجور مخالفانی که ایشون معلومه میخواد تیم بیاد لیگ برتر دلالیه بازیکن خارجی کنه.دوست عزیز دوران دلالی تموم شده.باشگاه پاک شده برو یه باشگاه دیگع سفره ات رو بنداز ــــــــــــــــــــــــــ نظرات مخالف یا متفاوت در صورت رعایت احترام وکلام تائید می شوند تا توسط سایر خوانندگان وبازدید کنندگان مثل شما نقد وبررسی شوند.
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا