باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
چهارشنبه 5 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 08:55:39
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

پیام مقامات ارشد شرکت و باشگاه مس به مناسبت صعود مس ب

شنبه 23 اردیبهشت ماه 1396 ساعت 13:22

مقامات ارشد شرکت ملی صنایع مس ایران و باشگاه صنعت مس کرمان در پیام مشترکی صعود تیم فوتبال مس ب به رقابت‌های لیگ دسته دوم کشور را تبریک و به بازیکنان این تیم خسته نباشید گفتند.

در این پیام آقایان مهندس مراد علیزاده مدیر عامل شرکت مس، دلاوری مشاور مدیر عامل شرکت مس، اخلاقی رئیس هیات مدیره باشگاه مس، محمودی‌نیا و رضایی‌زاده اعضای هیات مدیره باشگاه مس و سید امجد مسعودزاده مدیر عامل باشگاه مس صعود تیم فوتبال مس ب را قدر دانستند.

در این پیام آمده است: در فصلی که گذشت تیم‌های مختلف باشگاه مس کرمان با نتایج خود تمام سعی و تلاش خود را جهت شادی جامعه ورزش استان داشتند اما بدون شک یکی از بهترین این اتفاقات صعود تیم فوتبال مس ب از رقابت‌های لیگ دسته سوم کشور به لیگ دو کشور بود که سبب شادی و رضایت هواداران و خشنودی جامعه ورزش کرمان شد.

بدون شک این صعود از لیگ سخت دسته سوم با زحمت طاقت فرسای تمامی عوامل این تیم رخ داده است که در همین جا باید از کادر فنی این تیم، سرپرستی، عوامل تدارکات، بازیکنان، هواداران، رسانه‌ها و همه‌ی عزیزانی که در راه این صعود با تمام جان تلاش کردند قدردانی وخدا قوت گفته شود.

این صعود می‌تواند یکی از دست آوردهای ماندگار باشگاه مس کرمان دراین فصل از رقابت‌های تیم‌های مختلف خود باشد چراکه زمینه‌ساز حضور هرچه بیشتر جوانان و استعدادهای فوتبال کرمان را در رقابت‌های معتبر کشوری فراهم خواهد کرد.

قطعا خانواده‌ی بزرگ ورزش مس قدردان این تلاش فرزندان دلیر خود در تیم فوتبال مس ب خواهد بود و این امید را دارد که با فراهم کردن زمینه‌های بیشتر در فصول آینده، شاهد تداوم موفقیت تیم مذکور و سایر تیم‌های ورزشی باشگاه مس در رقابت‌های آتی خود نیز باشیم.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=1808