شماره‌ی خبر : ‌1761 | تعداد بازدید : 1674
دوشنبه 4 اردیبهشت ماه 1396 ساعت 11:27

سرمربی مس ب: حالا باید صدرنشینی خود را تثبیت کنیم

ما هنوز 3 دیدار حساس و مهم در پیش رو داریم ، همه این مسابقات برای ما حکم یک فینال را دارند ، این مسابقات برای ما حکم مرگ و زندگی را دارند ، اما هدف گذاری ما برای رسیدن به این جایگاه صعود به لیگ دسته دو فوتبال کشور است

سرمربی مس ب: حالا باید صدرنشینی خود را تثبیت کنیم

سرمربی تیم فوتبال مس نوین می گوید با توجه به روند نتیجه گیری تیمش این تیم بخت اصلی صعود به مسابقات دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور است .

"احمد نخعی" کاپیتان سال های نه چندان دور تیم مس کرمان ، این روز ها در کسوت سرمربی تیم مس نوین دغدغه های زیادی برای رساندن این تیم به رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور دارد .

سرمربی با هوش مس نوین عصر دیروز با انجام تغییری در دیدار حساس تیمش و کیان زاگرس  با حرکتی شطرنج وار علی سامره و تیم تیمش را  کیش و مات کرد و با کسب امتیازات این دیدار تکیه بر صدر جدول مسابقات کرد.

با این پیروزی حالا مسی های نوین و جوان های شایسته این تیم راه خود را برای صعود به دسته دوم فوتبال کشور هموار تر می بینند ، مسئله مهم و حل ناشدنی که چند سالی به یکی از دغدغه های بزرگ و حل ناشدنی مسی ها بدل شده بود ، در این فصل در حال حل شدن است.

حال باید از حضور در لیگی صحبت کرد که جوانان کرمانی با تلاش و زحمت خود شرایط را برای حضور تماینده کرمان در آن مهیا کرده اند ، لیگی که نارنجی پوشان صنعت مس برای  حضور در آن فاصله چندانی ندارند و با کسب جایگاه صدرنشینی در جدول مسابقات گام بلندی برای تحقق این مهم برداشته است . لیگی که حضور در آن می تواند مسیر فوتبالی بسیاری از فوتبالیست های کرمانی را عوض کند .

آقای نخعی در نیمه مربیان و در لحظات پایانی همه چیز عوض شد و تیم شما صاحب 3 امتیاز ارزشمند شد . لطفا در این خصوص صحبت کنید .
تعویض و تغییر سیستم لحظات پایانی بازی برای ما کار گشا شد ، به خصوص از وقتی که اسماعیل مختار آبادی را به زمین بازی فرستادیم ، علی زاده محمود آبادی آزادی عمل بیشتری برای حضور در حملات داشت و خوشبختانه بازیکن تازه وارد ما هم بر روی صحنه گل دوم عملکرد خوبی داشت و با دریبل و حفظ توپی که داشت چند  بازیکن تیم حریف را از جریان بازی خارج کرد و در نهایت ما به گل با ارزشی دست یافتیم .پیروزی امروز حاصل کار و تلاش همه بازیکنان و عوامل تیم بود ، همه  ما برای موفقیت فوتبال کرمان تلاش می کنیم و امیدوارم این خلا ناشی از حضور نماینده کرمان در مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور به زودی با صعود تیم مس نوین به این مسابقات بر طرف شود .

با این پیروزی می توان گفت لیگ دو به فوتبال کرمان چشمک زد ؟
ما هنوز 3 دیدار حساس و مهم در پیش رو داریم ، همه این مسابقات برای ما حکم یک فینال را دارند ، این مسابقات برای ما حکم مرگ و زندگی را دارند ، اما هدف گذاری ما  برای رسیدن به این جایگاه  صعود به لیگ دسته دو فوتبال کشور است و شک نکنید این تیم با اتکا به سرمایه های استان برای کسب موفقیت از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد . بر اساس برنامه اعلام شده ما جمعه 8 اردیبهشت برابر تیم شاهین پارس در تهران به میدان می رویم و پس از آن با تیم های فیروز آباد و گناوه دو دیدار پایانی خود را برگزار خواهیم کرد ، امیدوارم تلاش و همت بازیکنان تیم در نهایت منجر به صعود تیم نوین به لیگ دسته دوم فوتبال شود .همانگونه که گفتم ما  تلاش می کنیم با حمایت باشگاه و تلاش بچه ها از این 3 مسابقه حداکثر امتیازات لازم و مورد نیاز برای صعود کسب کنیم .

کیفیت بد چمن مصنوعی ورزشگاه سلیمی کیا  را می توان یکی از مشکلات و موانع  موفقیت تیم نوین برشمرد ، در این خصوص چه اقداماتی انجام گرفته ؟
در خصوص کیفیت بد چمن مصنوعی استادیوم سلیمی کیا باید گفت ما هم قبلا نگرانی خودمان را در این خصوص به هیات فوتبال ابلاغ کردیم ، حتی در این خصوص جلساتی هم تشکیل شد و آقایان تصمیم گیرنده پس از بررسی کیفیت چمن های مجموعه ورزشی مس بر تصمیم خود مبنی بر برگزاری مسابقات در همین ورزشگاه مبادرت ورزیدند . حتی ما شرایط میزبانی و برگزاری مسابقه را در زمین های مجموعه ورزشی مس فراهم کردیم ، اما هیات فوتبال می گوید که بازی ها باید در سلیمی کیا برگزار شود! تصور می کنم دوستان  نمی خواهند مسابقات ما بر روی زمین با کیفیت تر و بهتری برگزار شود

به بازی برگردیم ، تقابل تیم های دومی و سومی جدول حساسیت های این دیدار را دوچندان کرده بود .

بازی فوق العاده حساسی بود، دو تیم با  توجه به اختلاف یک امتیازی رده های دوم و سوم جدول را در اختیار داشتند ،  همین حساسیت موجب شده بود تا بازی آرامش و روال عادی خود را نداشته باشد بشکلی که بازی در اغلب دقایق در میانه میدان در جریان بود .
اما یکی از نکات قابل توجه که شرایط بازی را تحت تاثیر قرار داده بود ، قضاوت پر اشتباه تیم داوری بود ، تیم داوری در حد بازی حساس امروز نبود و به نظر من تصمیم گیرندگان می بایست برای این مسابقات از داوران مجرب و باتجربه تری استفاده کنند چراکه با سوت اشتباه یک داور زحمات یک ساله یک تیم به هدر می رود .

شما به صحنه ای که داور به سود حریف پنالتی اعلام کرد معترض بودید ، در پایان مسابقه اقای مهدوی داور لیگ برتری استان کرمان که در استادیوم حضور داشت ، از قضاوت داور در اعلام ضربه پنالتی دفاع کرد ....
به هر حال از دیدگاه من آن صحنه پنالتی نبود ، البته من از صحنه  دور بودم ، اما اگر کارشناس داوری آن صحنه را پنالتی اعلام کرده ، من به دیدگاه وی احترام می گذارم  .

صحبت پایانی ؟
تیم نوین می تواند پشتوانه خوبی برای تیم بزرگسالان صنعت مس باشد ، به نظر من این بازیکنان سرمایه های خوبی برای فوتبال کرمان هستند و قطعا حمایت باشگاه و اعتمادی که به این بچه ها می شود ، در شکل گیری آینده ورزشی آن ها و تیم مس تاثیر گذار است ، امیدوارم با حمایت های باشگاه و اعتماد سرمربی تیم بزرگسالان شاهد حضور این بازیکنان در تیم اصلی مس هم در آینده باشیم .


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز